- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Filmgames
- Crypto
Crypto
Guiny
-
- 97 berichten
- 38 stemmen
omdat
The Seven Year Itch : het rijmde op dat laatste
Redlop
-
- 8961 berichten
- 3566 stemmen
Zucht...
Ik vermoedde een andere reden namelijk.
salvatore
-
- 1937 berichten
- 3281 stemmen
Nu ben ik aan denken.. wat heeft hitch ermee te maken en wat kan de andere reden zijn.. kom niet verder.. tip misschien?
Redlop
-
- 8961 berichten
- 3566 stemmen
het is dus geen film van Hitchcock.
Hannibal
-
- 9409 berichten
- 3338 stemmen
Ah.. dan valt er al heel wat af. 
roger
-
- 206 berichten
- 55 stemmen
Waarom = why. Dus "why hitch" wordt dus "witch". En dus kom ik op een film met heksen en dan denk ik als eerste aan "The witches of Eastwick"?
roger
-
- 206 berichten
- 55 stemmen
en als het "The witches of Eastwick" niet is dan interpreteer ik het cryptogram maar recht toe recht aan: "Ants in the pants"?
Redlop
-
- 8961 berichten
- 3566 stemmen
Waarom = why. Dus "why hitch" wordt dus "witch". En dus kom ik op een film met heksen en dan denk ik als eerste aan "The witches of Eastwick"?
Wat ben je aan het doen? Dat waarom was niet cryptisch, maar gewoon een vraag waarom hij Hitch als antwoord gaf. De crypto luidt nog steeds:
The Seven Year Itch
roger
-
- 206 berichten
- 55 stemmen
Wat ben je aan het doen? Dat waarom was niet cryptisch, maar gewoon een vraag waarom hij Hitch als antwoord gaf. De crypto luidt nog steeds:
The Seven Year Itch
Ik ben niet zo'n held in cryptogrammen. Was blijkbaar de verkeerde manier van denken. Hoewel, als ik de gedachtenkronkels van sommigen zie!
Redlop
-
- 8961 berichten
- 3566 stemmen
Niet de verkeerde manier van denken, maar gewoon de verkeerde crypto 
Je zat zo dichtbij toen je Hitch gokte. Misschien dacht je dat The Seven Year Itch van Hitchcock was...
Freud
-
- 10772 berichten
- 1153 stemmen
Ik ben hem nog tegengekomen maar mijn frank viel niet. Mooi gevonden!
Art
-
- 13507 berichten
- 3672 stemmen
Sorry, komt er zo aan. Was het vergeten. En ik wil Freud nog bedanken voor het helpen oplossen van de crypto 
Freud
-
- 10772 berichten
- 1153 stemmen
Weet je, als ik hem gevonden had zou ik hem toch niet gepost hebben, ik ben als de dood dat ik het juist heb en een nieuwe opgave moet verzinnen
.
Art
-
- 13507 berichten
- 3672 stemmen
Ik was het al weer bijna vergeten maar hier is eindelijk de volgende opgave 
"Abdullah, Albert en Mohammed."
Is niet al te moeilijk. Althans dat vermoeden heb ik 
Hannibal
-
- 9409 berichten
- 3338 stemmen
Shouf Shouf Habibi? (waarschijnlijk té voor de hand liggend, is mijn eerste gedachte en dus een pure gok)
Art
-
- 13507 berichten
- 3672 stemmen
Neen, dat is niet het goede antwoord 
Art
-
- 13507 berichten
- 3672 stemmen
Ali is een fout antwoord maar Three Kings is wel het goede antwoord