menu

Film / Filmgames / Knock-Out: Jaren '80

zoeken in:
Reinbo
Kon het niet met een beter plaatje afsluiten (voorspelde winnaar overigens)

Opvallend dat de beste film van de jaren 80 in de jaren 70 is gemaakt

Kubrick of niet, er is de jaren '80 heel wat beters, leukers en aparters gemaakt. Vind het maar een banale winnaar.

Reinbo
@ OH, sta jij daar niet ergens tussen ...

Dit bericht bevat ingevoegde media van de volgende externe locatie:

https://www.moviemeter.nl/callbacks/imageproxy.php?img=http://www.gianky.com/blog/imgstore/shining2.jpg

Wanneer je deze, als ook andere ingevoegde media op de site wilt zien, dan moet je hier even toestemming voor geven.

Met het tonen hiervan wordt er mogelijk door een andere partij cookies geplaatst en/of wordt je ip-adres geregistreerd, zonder dat MovieMeter hier invloed op heeft. Lees ons privacybeleid voor meer informatie over hoe MovieMeter met je privacy omgaat.

Zo goed, Reinbo?

Prima winnaar! Dit plaatje is net voor het legendarische 'heeeeere's Johnny' stuk!

Mooie winnaar, alhoewel er vele betere zijn. Deze staat bij mij maar op 3* Na A Clockwork Orange weer een Kubrick film als winnaar. Maar Kubrick haters hebben in de jaren `90 geen last meer van hem. Of er moet een grote verrassing plaatsvinden......

Ik voorspel Eyes Wide Shut als winnaar voor de jaren '90

Reinbo
Gaat tussen PF, AHX en FC

The One Ring schreef:
Ik voorspel Eyes Wide Shut als winnaar voor de jaren '90

Je maakt er een paar helemaal gek

Denk ik niet, Reinbo. De jaren '90 heeft zoveel populaire films dat het lastig voorspelbaar is. En het zou kunnen dat al die populaire films er juist uitgestemd worden door vage protesten, zoals ook aan het begin van deze knock-out, waardoor Das Boot en Blade Runner echter verder konden komen dan verwacht.

Tja, geen slechte film maar ik had toch wat anders verwacht nadat we op dag 1 al verschillende favorieten eruit hadden gestemd. Maar ja, het is niet anders en het is enkel ijdele hoop geweest dat Totoro of Idi i Smotri dit konden winnen

Mooie winnaar, maar wel heel onverwacht. En het was al zo snel gedaan. Zo weinig goede films in de jaren '80

donnie darko schreef:
Mooie winnaar, maar wel heel onverwacht.

Een film van Kubrick wint , er waren maar een paar films van Kubrick die meededen en dat zijn doorgaans de enige kanshebbers in zo'n knock-out

moviefreak#1 schreef:
(quote)

Een film van Kubrick wint , er waren maar een paar films van Kubrick die meededen en dat zijn doorgaans de enige kanshebbers in zo'n knock-out

Tja, ik had eerder een scarface verwacht.

Brrrrr doe niet zo eng

moviefreak#1 schreef:
het is enkel ijdele hoop geweest dat Totoro ... dit konden winnen

Daarvoor is het testosteronjochiesgehalte veel te hoog

Idi I Smotri had wel een mooie geweest.

Leuke regisseur Kubrick hoor, maar moet hij nou echt elke knock-out winnen?

Hij heeft naast de regisseurs-knockout enkel horror en jaren '70 al gewonnen hoor, voor de zogenaamde 'beste regisseur' is dat nog niet eens zo veel.

Geweldige film ook gewoon. Ben blij met The Shining als winnaar

Terechte winaar natuurlijk

Eerder ook al winaar van '' De beste horrorfilm ''

Raar dat het gemmidelde onder de 4* zit want de film wint bijna in elke knock-out ...

Is deze knock out nu al over,. ook stom. De lijst moet echt wat langer worden voor de volgende decenia's

Reinbo
SuperSideSwipe schreef:
Is deze knock out nu al over,. ook stom. De lijst moet echt wat langer worden voor de volgende decenia's

't spijt me je te moeten vertellen dat de jaren 90 ook al voorbij is.

In 1 dag.

SuperSideSwipe schreef:

Nee juist niet dan krijg je een overhoop van oninterresante films en duurt het zooitje veels te lang.

Gast
geplaatst: vandaag om 13:27 uur

geplaatst: vandaag om 13:27 uur

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.