- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Filmgames
- Knock-out tv-series
Knock-out tv-series
moviefreak#1
-
- 14390 berichten
- 25163 stemmen
2-3 Met de assistente van Dokter van de Ploeg 
Onderhond
-
- 87597 berichten
- 12851 stemmen
All Stars krijgt vooral veel voorstemmen omdat het een hele leuke serie is.
Dit is wel hét topic waar de kleuter in de stemmer naar boven komt. 
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Dit is wel hét topic waar de kleuter in de stemmer naar boven komt. 
't is ook bepaald geen intellectueel spelletje 
donnie darko
-
- 6140 berichten
- 2823 stemmen
zeg, all stars, is dat datgene wat jullie van het belgische 'spring' hebben overgenomen? Want ik herinner mij zoiets maar ik weet niet meer zeker ofdat het zo noemde.
6-1, btw.
ROOSKY
-
- 29923 berichten
- 7949 stemmen
47. Futurama - Arrested development
0-1
Art
-
- 13507 berichten
- 3660 stemmen
zeg, all stars, is dat datgene wat jullie van het belgische 'spring' hebben overgenomen? Want ik herinner mij zoiets maar ik weet niet meer zeker ofdat het zo noemde.
Ik denk het niet hoor
Jullie hebben overigens All Stars gebruikt voor Team Spirit.
Onderhond
-
- 87597 berichten
- 12851 stemmen
Ik denk het niet hoor
Jullie hebben overigens All Stars gebruikt voor Team Spirit.
Inderdaad, in dat soort volks vermaak moet je de reeks plaatsen. En dat tegen een serie die Lynch in de kou laat staan qua weirdheid. Jammerlijk 
stan
-
- 4649 berichten
- 1288 stemmen
Dat is nou het probleem met dit topic, iedereen houd weer van andere soort series.. Er zijn al zat series eruit gegaan die er van mij zeker in hadden moeten blijven
donnie darko
-
- 6140 berichten
- 2823 stemmen
mijn excuses dan, maar ik ken beide series ook niet, en toch lijkt mij ook dat lain beter is dan all stars want team spirit is echt wel bagger. Tja, andere mensen, andere smaken.
Kan iemand mij dan vertellen welk programma wel gaat over een dansschool en ze zenden het uit op nederland 2, denk ik?
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Kan me goed voorstellen dat Team spirit BAGGER is, zoals de meeste Belgische series. Maar dat neemt niet weg dat All Stars (en zeker de film) wel leuk is.