• 15.954 nieuwsartikelen
  • 178.924 films
  • 12.263 series
  • 34.064 seizoenen
  • 648.970 acteurs
  • 199.236 gebruikers
  • 9.387.305 stemmen

Knock-Outs algemeen discussietopic

zoeken in:

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

starbright boy schreef:

Ik heb liever niet dat mijn top 10 meedoet en ik zie 'm wel op het lijstje staan. Ik ben nl. niet bereid te garanderen dat ik mijn top niet ga veranderen de komende tijd.

Dan verander je 'm toch wanneer je wilt. Als je er nog in zit vlieg je er gewoon (alsnog) uit en als je er niet meer inzit maakt het niet meer uit. En als je 'm niet veranderd kan je nog winnen ook. Heb zelf het idee dat deze ko wel eens binnen enkele dagen over kan zijn.....

Ik zou eigenlijk wel eens willen beginnen..... Gewoon 3 bye's en go!

Knisper

• 13041 berichten
  • 1279 stemmen

Ik heb me bedacht en doe toch maar mee.

The Oceanic Six

• 60515 berichten
  • 4107 stemmen

Reinbo schreef:

Ik zou eigenlijk wel eens willen beginnen..... Gewoon 3 bye's en go! [/quote]

Waarom pak je niet gewoon willekeurig wat users? Net of iemand er minder van zal slapen als zijn top 10 beoordeeld wordt.

dragje

• 5098 berichten
  • 0 stemmen

Had ik niet duidelijk genoeg aangegeven dat men mijn top tien kan gebruiken? Of gelden er plots andere spelregels?

Erwinner

• 33715 berichten
  • 3079 stemmen

Hersteld, vreemde move tussengekomen schijnt blijkbaar.

Blijkt schijnbaar...

dragje

• 5098 berichten
  • 0 stemmen

Ah op die fiets. Geen probleem!

starbright boy (moderator films)

• 22422 berichten
  • 5127 stemmen

Reinbo schreef:

(quote)

Dan verander je 'm toch wanneer je wilt. Als je er nog in zit vlieg je er gewoon (alsnog) uit en als je er niet meer inzit maakt het niet meer uit. En als je 'm niet veranderd kan je nog winnen ook. Heb zelf het idee dat deze ko wel eens binnen enkele dagen over kan zijn.....

Misschien ook wel weer zo. Ok, zet me er maar weer bij.

The Oceanic Six

• 60515 berichten
  • 4107 stemmen

Ik sta er 2x in. Op nummer 2 van de lijst die ''rood'' is en als nr 6 van de ''zwarte'' lijst.

Legan

• 18121 berichten
  • 4947 stemmen

Apollinisch schreef:

Begrijp ook niet zo goed waarom dit allemaal zo lang moet duren. Iedereen heeft nu meer dan voldoende tijd gehad om aan te geven of een top 10 ter keuring beschikbaar wordt gesteld. Kies gewoon vijf willekeurige users, verwerk ze in de lijst en start de KO. Big deal allemaal.

Allemaal leuk en aardig, maar dat is niet aan jou om te beslissen.

Erwinner

• 33715 berichten
  • 3079 stemmen

De wereld vergaat pas in 2012, toch niet vandaag

Apollinisch

• 21299 berichten
  • 0 stemmen

Legan schreef:

(quote)
Allemaal leuk en aardig, maar dat is niet aan jou om te beslissen.
Dan start je toch lekker zelf nog een KO? Ik geef je alle tijd.

Legan

• 18121 berichten
  • 4947 stemmen

Apollinisch schreef:

(quote)
Dan start je toch lekker zelf nog een KO? Ik geef je alle tijd.
Ik zou niet durven gezien je recente actie.

Erwinner

• 33715 berichten
  • 3079 stemmen

Legan schreef:

(quote)
Ik zou niet durven gezien je recente actie.

Vind het zelf ook best zo, zal me er iig nooit meer voor inzetten.

Je leert mensen wel kennen hier, ongelofelijk.

Malick

• 9143 berichten
  • 640 stemmen

Vind die optie van Apollinisch zeker niet onredelijk.

Erwinner

• 33715 berichten
  • 3079 stemmen

De optie zit vol haken en ogen, de actie is onredelijk.

Mja, ik heb het al losgelaten.

13woutie13

• 4384 berichten
  • 0 stemmen

Ik vind dat Erwinner groot gelijk heeft.

Hij heeft de moeite erin gestopt om deze KO te organiseren, nu gaat iemand opeens zijn ideen aanpassen.

Malick

• 9143 berichten
  • 640 stemmen

Dat vind ik niet kunnen. Erwinner had op zijn minst moeten aangeven dat hij het goed keurde. Zo niet dan werd er als nog gezocht naar vijf members of een andere oplossing.

Anyway, we zijn gestart. Ik laat de anderen wel stemmen. Geef er zelf toch niet veel om.

Apollinisch

• 21299 berichten
  • 0 stemmen

Hij heeft de moeite erin gestopt om deze KO te organiseren
Wat heeft dan zoveel moeite gekost? Volgens mij stond er vanmiddag alleen nog maar een incompleet lijstje namen.

Dat is toch een belachelijk pover resultaat als er al bijna een maand over deze KO gesproken wordt?

Erwinner

• 33715 berichten
  • 3079 stemmen

Apollinisch schreef:

(quote)
Wat heeft dan zoveel moeite gekost? Volgens mij stond er vanmiddag alleen nog maar een incompleet lijstje namen.

Dat is toch een belachelijk pover resultaat als er al bijna een maand over deze KO gesproken wordt?

Zolang jij zonder PM de KO start, of even meldt dat je niet kan wachten,

mail me dan.

Dat het lang duurde lag aan de aanmeldingen, terwijl we er nog maar 3

nodig hadden. Dan kunnen we die laatste 3 ook nog wel even afwachten toch?

Maar meneer beslist alles alleen en doet maar wat ie niet zint, zonder overleg dus. Met jou ben ik gewoon klaar, erg frappant allemaal.

Legan

• 18121 berichten
  • 4947 stemmen

Apollinisch schreef:

Dat geeft jou het recht niet om een iemand anders' KO af te pakken. Start dan een andere KO op, maar dit is gewoon kinderachtig gedrag.

Trouwens Apollinisch, je doet je naam niet echt eer aan. Dionysisch staat je toch echt beter zou ik zeggen.

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

Gaan we nu nog beginnen.....

Apollinisch

• 21299 berichten
  • 0 stemmen

Dat geeft jou het recht niet om een iemand anders' KO af te pakken.
Van wie was de KO dan? Erwinner kwam met het idee (hoewel het niet de eerste keer is dat zoiets is voorgesteld), maar heeft verder niet concreet aangegeven de KO te zullen organiseren. Verder heb jij de lijst namen op alfabetische volgorde gezet, heeft Remi URL's geplaatst en heb ik het resterende werk verricht.

Kan je het wel de hele tijd over "knopen doorhakken" hebben, maar als je dat vervolgens nalaat heb je er uiteindelijk nog niks aan.

Lijkt me in ieder geval een leer voor de mensen die een KO willen starten: wees concreet en handel doelgericht. Dus wil je mensen laten meebeslissen over de content van de KO? Zorg voor een stemming en begin niet aan een halfslachtige discussie die toch tot niets leidt. Wil je tempo? Zorg dan voor tempo door de feitelijke KO niet te lang te laten beginnen nadat je de KO hebt aangekondigd (of kom met duidelijke tijdstippen/deadlines). Enz.

Erwinner

• 33715 berichten
  • 3079 stemmen

lol. Wilde eerst knopen doorhakken, maar toen kwamen er plotseling diverse aanmeldingen en bij de drie stokte het even.

Wat ik net schreef is belachelijk maar je blijkt het niet te lezen, dus ik stop met deze discussie.

Legan

• 18121 berichten
  • 4947 stemmen

Apollinisch schreef:

Lijkt me in ieder geval een leer voor de mensen die een KO willen starten: wees concreet en handel doelgericht. Dus wil je mensen laten meebeslissen over de content van de KO, zorg voor een stemming, ...

Erwinner was concreet en handelde doelgericht; anders waren we allang begonnen. Dat jij haast hebt is iets anders. En hoe je het went of keert, blijft gewoon kapen van iemand anders' KO.

Ik ben wel benieuwd naar je volgende avatar, waarin het dionysische het apollinische in bedwang houdt.

Apollinisch

• 21299 berichten
  • 0 stemmen

Erwinner was concreet en handelde doelgericht; anders waren we allang begonnen.
Nu volgt er van mijn kant een -uitdrukking.

Het besluit de KO alvast te laten beginnen is verder heel weloverwogen genomen, maak je geen zorgen, niets dionysisch aan.

Dat gejank om niets daarentegen.

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

Ik vind het stom dat we met 3 top 10's tegen elkaar beginnen, maakt het vergelijk troebel....

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.