- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Filmgames
- Favoriete Acteur/Actrice Onder De 35 Knock-Out
Favoriete Acteur/Actrice Onder De 35 Knock-Out
donnie darko
-
- 6138 berichten
- 2709 stemmen
wil iedereen hier eens stoppen met op elkaar te schelden?Er bestaat nog steeds zoiets als vrije meningsuiting.
Als Naomi Kate Winslet een slechte actrice vindt, moet iedereen zich daarmaar bij neerleggen. Hoewel ik het ook niet met je eens ben, Naomi, maar oke.
stan
-
- 4649 berichten
- 1288 stemmen
Ja inderdaad een mening is iets wat iemand vind, het is geen feit...
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Hoewel ik het ook niet met je eens ben, Naomi, maar oke.
Dat hoeft ook niet, je stond al in mijn geheugen al Winslet adorer.
Leno
-
- 5897 berichten
- 4286 stemmen
Ik ben het totaal niet eens met de winnaar, maar oké Kate, gefeliciteerd!
stan
-
- 4649 berichten
- 1288 stemmen
Ik had liever dat Ewan of Scarlett won maarja het is wel een terechte winnaares
DRJeFF
-
- 604 berichten
- 0 stemmen
wil iedereen hier eens stoppen met op elkaar te schelden?Er bestaat nog steeds zoiets als vrije meningsuiting.
Als Naomi Kate Winslet een slechte actrice vindt, moet iedereen zich daarmaar bij neerleggen. Hoewel ik het ook niet met je eens ben, Naomi, maar oke.
Ik heb echt niemand zien schelden.Zal wel met je leeftijd te maken hebben dat sommige grote mensen discussies al gauw iets van een ruzie weg hebben voor kids.
moviefreak#1
-
- 14331 berichten
- 23046 stemmen
Maar DRJeFF ga je nou ook nog kids uitschelden
BenicioDelToro
-
- 4178 berichten
- 1391 stemmen
goh.. hebben alle mensen die Kate niet goed vinden even pech zeg!
Doom
-
- 8212 berichten
- 1515 stemmen
Had nooit verwacht dat Kate Winslet zou winnen, kan wel een paar betere actrices opnoemen maar ja. Ze is gewoon een goed actrice. Had liever iemand anders zien winnen, maar ja dat is zoals iedereen al zei een persoonlijke mening.
Pieter Montana
-
- 6646 berichten
- 2233 stemmen
Komt er dan nu één van +35?(kwestie van Naomi Watts ook een kans te geven )
AHWA
-
- 16915 berichten
- 0 stemmen
Denk dat die het aflegt tegen Nicholson, De Niro of Pacino.
Pieter Montana
-
- 6646 berichten
- 2233 stemmen
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Komt er dan nu één van +35?(kwestie van Naomi Watts ook een kans te geven )
Die was onder de riem.
Niet alleen tegen hun vrees ik maar ook al legt ze het af tegen hun of een ander, 1 stem heeft ze zeker.
stan
-
- 4649 berichten
- 1288 stemmen
Ik zou wel een Topic willen maken voor de 35 plus hoor, als we hier dan een lijst gaan maken met mogelijke kandidaten dan stel ik de lijst samen
dan tot de 256 en anders als het moet voor de 512
donnie darko
-
- 6138 berichten
- 2709 stemmen
Ik heb echt niemand zien schelden.Zal wel met je leeftijd te maken hebben dat sommige grote mensen discussies al gauw iets van een ruzie weg hebben voor kids.
wat een belachelijk antwoord,jong. Grote mensen discussies, doe effe normaal, vent, je doet net alsof ik 5 jaar ben, als je volwassene discussies had gebruikt, had het misschien iets minder belachelijk geklonken.
BenicioDelToro
-
- 4178 berichten
- 1391 stemmen
Tegen nog wel meer grote namen denk ik... Ze is zeker wel goed, en als we een knock-out zouden doen met alleen vrouwen dan zou ze best hoog kunnen eindigen. Maar als al die kerels ook mee gan doen dan haalt ze het niet (hoewel het natuurlijk afhankelijk is van de loting).