- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Filmgames
- Knock Out : Beren, Leeuwen en F. L. Oscars !
Knock Out : Beren, Leeuwen en F. L. Oscars !
donnie darko
-
- 6140 berichten
- 2823 stemmen
Nee, daar ben ik het niet mee eens (herrinnert iemand zich hier nog de knock-out: nerderigste schoenveter?). Het probleem is alleen dat de meeste films hier door weinigen gezien zijn.
ja, die was indd nog slechter, maarja, ik heb tot nu toe nog geen ene film gezien van al die die gekomen zijn.
ROOSKY
-
- 29923 berichten
- 7938 stemmen
Nee, daar ben ik het niet mee eens (herrinnert iemand zich hier nog de knock-out: nerderigste schoenveter?)
Dat ging inderdaad nergens over, maar was wel briljante humor! Die gast die dat opgezet had postte toen als reactie op al het commentaar: 'Mijn kijkervaring wordt voor zeker 50% bepaald door de schoenveters die men draagt'. Geniale opmerking toch? 
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
dit is echt de slechtste knock out ooit.
Onbekend maakt onbemind, hier zitten een hoop juweeltjes tussen..
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
ja, die was indd nog slechter, maarja, ik heb tot nu toe nog geen ene film gezien van al die die gekomen zijn.
Dat ligt dan meer aan jezelf dan aan de knock-out.
The One Ring
-
- 29974 berichten
- 4109 stemmen
Ik een, 12 Angry Men, en die ligt er al uit. Dat is inderdaad jammer, maar maakt de knock-out op zich niet slecht. Ik neem het niet eens de films zelf kwalijk. Alleen de mensen die ervoor moeten zorgen dat bepaalde films naamsbekendheid krijgen.
Ik ben zelf overigens niet zo'n fan van die acteurs onder de 35 jaar knock out, maar dat terzijde.
Freud
-
- 10772 berichten
- 1153 stemmen
dit is echt de slechtste knock out ooit.
Alle films die hier langskomen hebben prijzen gekregen waar een beetje filmmaker een moord voor zou doen, er zitten een paar dozijn meesterwerken tussen en je bent zelf stom
.
Nee, ik snap niet goed wat je bedoelt eigenlijk. Misschien moet ik mijn hoofd er ook maar niet te lang over breken.
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Hong gao liang (Het Rode Korenveld 1987)
Ivanovo detstvo (Ivan's Childhood 1962)
La Vie devant soi (Madame Rosa, 1977)
donnie darko
-
- 6140 berichten
- 2823 stemmen
Alle films die hier langskomen hebben prijzen gekregen waar een beetje filmmaker een moord voor zou doen, er zitten een paar dozijn meesterwerken tussen en je bent zelf stom
.
Nee, ik snap niet goed wat je bedoelt eigenlijk. Misschien moet ik mijn hoofd er ook maar niet te lang over breken.
nee, op zich zijn het waarschijnlijk wel goede films maar zeer weinig mensen hebben hen gezien, dus duurt het altijd lang voordat een duel(ofja, tussen drie)is uitgewerkt.
En trouwens, met dat van drie vind ik trouwens ook nogal dom.
En je bent zelf stom.
Freud
-
- 10772 berichten
- 1153 stemmen
nee, op zich zijn het waarschijnlijk wel goede films maar zeer weinig mensen hebben hen gezien, dus duurt het altijd lang voordat een duel(ofja, tussen drie)is uitgewerkt.
Je hebt natuurlijk gelijk, maar op deze manier komen er eens andere films aan bod, dat is de enige bestaansreden van dit ding. Opvallend trouwens dat meer dan de helft van de films die doorgaan uit het oscar-lijstje komen, niet toevallig uiteraard
.
Freud
-
- 10772 berichten
- 1153 stemmen
Hsi yen (The Wedding Banquet 1993)
Jeux interdits (1952)
La vita è bella (Life Is Beautiful, 1998)
1-0-0
donnie darko
-
- 6140 berichten
- 2823 stemmen
5-1-1. ik stem eigenlijk louter om la vita è bella eruit te hebben. Maar die eerste lijkt mij ook wel de beste.
Freud
-
- 10772 berichten
- 1153 stemmen
In the Name of the Father (1993)
Magdalene Sisters, The (2002)
Ladri di Biciclette (The Bicycle Thief, 1949)
0-0-1
een van de beste films ooit gemaakt 
starbright boy (moderator films)
-
- 22398 berichten
- 5070 stemmen
1-0-2
Makkie