- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Filmgames
- Knock Out : Beren, Leeuwen en F. L. Oscars !
Knock Out : Beren, Leeuwen en F. L. Oscars !
Freud
-
- 10772 berichten
- 1153 stemmen
Goh, wat een blind vertrouwen heeft iedereen toch in Ivan.
Echt he
. Ontroerend gewoon
.
Art
-
- 13507 berichten
- 3659 stemmen
3-5 moet het nu staan in het voordeel van Spirited Away.
Onderhond, Spirited Away staat bij jou op 4 sterren en Magnolia op 4,5 ster maar je kiest toch voor de eerste
Waarom eigenlijk?
danuz
-
- 12935 berichten
- 0 stemmen
Ja, begrijp ik ook niet helemaal Niels, maar je lult je er vast wel weer uit
Bastard 
Freud
-
- 10772 berichten
- 1153 stemmen
Onderhond stemt tactisch, tegen Magnolia verliest Hana-bi namelijk, maar van Sen to Chihiro kan hij nog winnen
.
Onderhond
-
- 87592 berichten
- 12836 stemmen
Neu, is niet echt tactisch. Maar heb wel al eerder aangeven dat ik met Freud een pact wil aangaan om Magnolia eruit te krijgen
.
Erg mooie film, dat wel, maar niet eentje die blijft hangen, of waar ik verder enige emotionele band mee heb. Elke keer als ik hem zie ben ik onder de indruk, maar het is geen film waarvan ik het erg vind als mensen hem de grond in stampen. Er zijn bijvoorbeeld ook 4* films waar ik veel harder voor zal supporteren als een Magnolia. Magnolia stond trouwens eerst op 5*, maar is om diezelfde reden een halfje moeten zakken. Mooie film, maar niet 'apart' genoeg om mijn aandacht en support te krijgen. Het beste wat er is in het conventionele film gamma, erg mooi en kundig gemaakt, maar mist iets wat enthousiasme in mij losmaakt.
Mag ik van de brandstapel nu ? 
The One Ring
-
- 29974 berichten
- 4109 stemmen
Ik vind het maar flauwe kul om niet op Magnolia te stemmen omdat hij al eens gewonnen heeft. Net als bij de Oscars en andere prijzen lijkt het ook hier weer alsof mensen niet meer van een bepaalde film houden omdat hij iets gewonnen heeft. Onbegrijpelijk. Magnolia is schitterend:
6-7
Onderhond
-
- 87592 berichten
- 12836 stemmen
Ik hoop van harte dat dat bericht niet op mij slaat. Anders wil ik nog wel even voortdiscussiëren over wat nu net flauwekul is.
The One Ring
-
- 29974 berichten
- 4109 stemmen
Nee, het sloeg niet op jou
Het slaat op de berichten die al voor het spel al begonnen was al zeiden dat Magnolia niet weer moest winnen.
Art
-
- 13507 berichten
- 3659 stemmen
Mag ik van de brandstapel nu ? 
Vooruit dan maar
En nog bedankt voor jouw uitleg 
Art
-
- 13507 berichten
- 3659 stemmen
Spirited Away is al door. Hij had al als eerste 8 stemmen en 2 verschil gehaald 
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Trois couleurs: Bleu (1993)
Xich lo (Cyclo, 1995)
1-0 Blijft weinig goeds over hier.