- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Filmgames
- Vote for favorite scene-game
Vote for favorite scene-game
donnie darko
-
- 6140 berichten
- 2825 stemmen
nog iemand om de finale stem te geven of om het terug gelijk te maken?
Art
-
- 13507 berichten
- 3660 stemmen
Sinds wanneer is het met 2 verschil dan?
Doom had toch de beslissende stem al geplaatst? 
donnie darko
-
- 6140 berichten
- 2825 stemmen
ik dacht dat het altijd zo geweest is, is toch ook zo in vote for favorite female photo-game en ik heb in het eerste bericht ook aangegeven dat de spelregels hetzelfde zijn, maar tja, als jullie het met 1 punt verschil hebben gespeeld tot nu toe, oke dan, maar ik vind het minder goed want met twee punten is er toch een groter verschil. Merk je meer wie er echt moet winnen, kijk maar naar wat er nu is aant gebeuren. Schindler's list is het aan het winnen, maar oke, iemand een foto nog?
mikoz
-
- 11297 berichten
- 867 stemmen
Sinds wanneer is het met 2 verschil dan?
Doom had toch de beslissende stem al geplaatst? 
2 Verschil is toch normaal als je tot de 10 gaat ?
donnie darko
-
- 6140 berichten
- 2825 stemmen
oke, ik ben de oprichter en ik hak dan nu de knoop door, en zeg dat het met 2 punten verschil moet, dus we gaan nog door.
Bas17
-
- 986 berichten
- 1010 stemmen
12-12
Dolls
zeer makkelijke keuze, 2.5 puntverschil in bij mij
feanaro surion
-
- 5765 berichten
- 1770 stemmen
13-12, het einde van Shindler's List is te walgelijk voor woorden!
Jorick
-
- 8776 berichten
- 2339 stemmen
Eindelijk een winnaar, maar alleen de verkeerde! 
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Eindelijk een winnaar, maar alleen de verkeerde! 
Volgens je stemmen heb je Dools niet gezien, dat kan een juiste waarneming natuurlijk vertroebelen.
Het oprecht ontroerende moment uit Dolls is 100x beter dan dat sentimentele gedoe aan het eind van vrijwel elke Spielbergfilm.
Jorick
-
- 8776 berichten
- 2339 stemmen
Ik ben ook bang dat Dolls niet geheel geschikt voor mij is, maar ik ben blij voor jullie dat Dolls gewonnen heeft. Ik merk zelfs dat Onderhond zijn emoties toont. 
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Dolls is goed verteerbaar voor iedereen en heel erg mooi. Wat verwacht je ervan?
Jorick
-
- 8776 berichten
- 2339 stemmen
Ik denk juist, gezien de waardering, dat ik er teveel van verwacht, maar dat de film niet aan mij besteed is. Ik heb nog niet erg veel aziatische films gezien, maar de meeste vind ik over het algemeen een beetje langdradig. Alhoewel laatst Zatoichi erg goed bevallen is, maar deze kan je niet bepaald vergelijken met Dolls.
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Ik weet niet welke je gezien heb, maar vaak zijn ze juist razendsnel ipv langzaam (Woo, Miike, Park) Toen ik 'begon' met aziatische films kijken had ik vaak moeite de personen uit elkaar te houden, waardoor ik vaak het halve plot miste. 
Maar bewaar Dolls dan maar voor een moment dat je er aan toe bent/zin in hebt en verwacht er niet te veel van (behalve dat het een mooie film is) en dan heb je wellicht nog een meesterwerkje te ontdekken.
Naast Zatoitchi zou ik je Brother van Kitano kunnen aanraden, een goede Kitano voor beginners.