- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Filmgames
- Vote for favorite scene-game
Vote for favorite scene-game
Freud
-
- 10772 berichten
- 1153 stemmen
Ik heb Dolls niet gezien en zo geniaal vind ik Barton Fink ook niet, dus ik heb geen idee welke scene het beste is. En uit het plaatje van Dolls kan ik ook niet veel afleiden.
KrisV
-
- 8061 berichten
- 1173 stemmen
zelf stem ik alleen maar indien ik beide films gezien heb. Voor de betrokken films is het zo dat ze beide slechts een 200-tal stemmen gekregen hebben. De kans is klein dat een 20-tal MMers die met dit spelletje meespelen beide films gezien hebben.
Onderhond
-
- 87616 berichten
- 12876 stemmen
Ik heb Dolls niet gezien
Onaanvaardbaar 
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
zelf stem ik alleen maar indien ik beide films gezien heb. Voor de betrokken films is het zo dat ze beide slechts een 200-tal stemmen gekregen hebben. De kans is klein dat een 20-tal MMers die met dit spelletje meespelen beide films gezien hebben.
Nou beide films behoren absoluut op het 'must see' lijstje van iedere zichzelf respecterende filmfreak, dus ik denk dat er wel voldoende 'kenners' meedoen.
The One Ring
-
- 29974 berichten
- 4109 stemmen
Ik heb ze ook beide niet gezien. Dolls trekt me niet en Barton Fink kan ik nergens vinden helaas.
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Ik denk dat je Dolls erg mooi zal vinden.
Art
-
- 13507 berichten
- 3660 stemmen
Barton Fink kan ik nergens vinden helaas.
Ik heb de dvd vaak genoeg zien liggen in (web)winkels. Maar je wilt zeker huren? Tja, de meeste videotheken spelen in op de commerciële films dus blijven deze pareltjes vaak uit de schappen. Schaf hem gewoon aan. Ik denk dat je er geen spijt van zult hebben.
starbright boy (moderator films)
-
- 22439 berichten
- 5132 stemmen
Ongeveer 98% van de films op de site hebben minder stemmen.
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Ik wil best nog een keer op Dolls stemmen.
Onderhond
-
- 87616 berichten
- 12876 stemmen
1-1
Ik stem niet graag tegen Innocence, maar verder toch een makkelijke keuze.
danuz
-
- 12935 berichten
- 0 stemmen
3-2
Alhoewel de tweede me ook prachtig lijkt 
The One Ring
-
- 29974 berichten
- 4109 stemmen
Beide niet gezien, maar dat tweede plaatje ziet er wel mooi uit moet ik zeggen. Ik word zelfs nieuwsgierig.