- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Filmgames
- Vote for favorite scene-game
Vote for favorite scene-game
The One Ring
-
- 29974 berichten
- 4109 stemmen
5-8 Kom op, duidelijk A Clockwork Orange. Geen flauw idee welke scène het uit Fight Club is verder, maar Fight Club heeft toch geen scènes die deze uit A Clockwork Orange kan verslaan.
Remi
-
- 6720 berichten
- 0 stemmen
5-8 Kom op, duidelijk A Clockwork Orange. Geen flauw idee welke scène het uit Fight Club is verder, maar Fight Club heeft toch geen scènes die deze uit A Clockwork Orange kan verslaan.
Het is de scene waar hij Tyler belt en ze samen een biertje drinken. Daarna staan ze buiten en Tyler vraagt aan hem of hij Tyler zo hard mogelijk wilt slaan
The One Ring
-
- 29974 berichten
- 4109 stemmen
Het is de scene waar hij Tyler belt en ze samen een biertje drinken. Daarna staan ze buiten en Tyler vraagt aan hem of hij Tyler zo hard mogelijk wilt slaan
Ah die. Nee, niet beter dan A Clockwork Orange
donnie darko
-
- 6140 berichten
- 2825 stemmen
spijtig dat RFAD eruit ligt, prachtige scene en ook prachtige still.
Maar oke, we gaan verder.

0-1
Onderhond
-
- 87613 berichten
- 12871 stemmen
Ja dag, Fight Club heeft gewonnen. Weg met die Clockwork Orange.
1-1, wel voor de Fight Club scene.
donnie darko
-
- 6140 berichten
- 2825 stemmen
sorry, had mij vergist, had niet verwacht dat fight club het zou winnen, ik vind fight club trouwens een veel betere film maar de scene is zeker niet de beste van de film.
The One Ring
-
- 29974 berichten
- 4109 stemmen
Die scène uit The Truman Show had ik al eens geplaatst, maar die verloor toen. Mooie herkansing:
2-3 
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
3-3 moeten we geen nieuwe scene hebben Truman show is al geweest...
The One Ring
-
- 29974 berichten
- 4109 stemmen
3-3 moeten we geen nieuwe scene hebben Truman show is al geweest...
Zover ik weet mogen scènes gewoon gerecycled worden. Wel handig voor hele sterke scènes die eerst een te zware tegenstander hadden.
Remi
-
- 6720 berichten
- 0 stemmen
Moeilijk... Ze zijn allebei goed op hun eigen manier... Maar ik ga voor 'The Truman Show'
5-6