- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Filmgames
- Het beste van ...
Het beste van ...
BoordAppel
-
- 14274 berichten
- 3323 stemmen
A History of Violence (2)
The Lord of the Rings: The Two Towers (1)
A Perfect Murder (1)
The Lord of the Rings: The Fellowship of the Ring (1)
V
-
- 8369 berichten
- 3390 stemmen
The Lord of the Rings: The Fellowship of the Ring (2)
A History of Violence (2)[/i]
The Lord of the Rings: The Two Towers (1)
A Perfect Murder (1)
pink_roosje
-
- 1792 berichten
- 807 stemmen
The Lord of the Rings: The Fellowship of the Ring (2)
A History of Violence (2)
The Lord of the Rings: The Two Towers (1)
A Perfect Murder (1)
G.I. Jane (1)
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
A History of Violence (3)***
The Lord of the Rings: The Fellowship of the Ring (2)
The Lord of the Rings: The Two Towers (1)
A Perfect Murder (1)
G.I. Jane (1)
Onderhond
-
- 87715 berichten
- 13154 stemmen
A History of Violence (3)
The Lord of the Rings: The Fellowship of the Ring (2)
The Lord of the Rings: The Two Towers (1)
A Perfect Murder (1)
G.I. Jane (1)
*** Psycho (1)
Badalamenti
-
- 23135 berichten
- 3608 stemmen
A History of Violence (3)
The Lord of the Rings: The Fellowship of the Ring (2)
The Lord of the Rings: The Two Towers (1)
A Perfect Murder (1)
G.I. Jane (1)
Psycho (1)
The Indian Runner (1)
speedy23
-
- 18945 berichten
- 14043 stemmen
A History of Violence (3)
The Indian Runner (2)
The Lord of the Rings: The Fellowship of the Ring (2)
The Lord of the Rings: The Two Towers (1)
A Perfect Murder (1)
G.I. Jane (1)
Psycho (1)
Turkeyloverz
-
- 4239 berichten
- 1459 stemmen
A History of Violence (3)
The Indian Runner (2)
The Lord of the Rings: The Fellowship of the Ring (2)
The Lord of the Rings: The Two Towers (2) ***
A Perfect Murder (1)
G.I. Jane (1)
Psycho (1)
Martin Van K
-
- 9050 berichten
- 4572 stemmen
A History of Violence (4)
The Indian Runner (2)
The Lord of the Rings: The Fellowship of the Ring (2)
The Lord of the Rings: The Two Towers (2)
A Perfect Murder (1)
G.I. Jane (1)
Psycho (1)
Chainsaw
-
- 8845 berichten
- 3711 stemmen
A History of Violence (4)
The Indian Runner (2)
The Lord of the Rings: The Fellowship of the Ring (2)
The Lord of the Rings: The Two Towers (2)
Leatherface: The Texas Chainsaw Massacre 3 (1)
A Perfect Murder (1)
G.I. Jane (1)
Psycho (1)
eRCee
-
- 13459 berichten
- 1985 stemmen
Op gevoel, want ik weet eigenlijk niet welke LOTR beter is.
A History of Violence (4)
The Lord of the Rings: The Fellowship of the Ring (3)
The Indian Runner (2)
The Lord of the Rings: The Two Towers (2)
Leatherface: The Texas Chainsaw Massacre 3 (1)
A Perfect Murder (1)
G.I. Jane (1)
Psycho (1)
danuz
-
- 12935 berichten
- 0 stemmen
A History of Violence (4)
The Lord of the Rings: The Fellowship of the Ring (4)
The Indian Runner (2)
The Lord of the Rings: The Two Towers (2)
Leatherface: The Texas Chainsaw Massacre 3 (1)
A Perfect Murder (1)
G.I. Jane (1)
Psycho (1)
Rik Cremers
-
- 1439 berichten
- 3173 stemmen
The Lord of the Rings: The Fellowship of the Ring (5)
A History of Violence (4)
The Indian Runner (2)
The Lord of the Rings: The Two Towers (2)
Leatherface: The Texas Chainsaw Massacre 3 (1)
A Perfect Murder (1)
G.I. Jane (1)
Psycho (1)
Macmanus
-
- 13726 berichten
- 3729 stemmen
A History of Violence (5)
The Lord of the Rings: The Fellowship of the Ring (5)
The Indian Runner (2)
The Lord of the Rings: The Two Towers (2)
Leatherface: The Texas Chainsaw Massacre 3 (1)
A Perfect Murder (1)
G.I. Jane (1)
Psycho (1)
Goodfella_90
-
- 10409 berichten
- 2639 stemmen
The Lord of the Rings: The Fellowship of the Ring (6)
A History of Violence (5)
The Indian Runner (2)
The Lord of the Rings: The Two Towers (2)
Leatherface: The Texas Chainsaw Massacre 3 (1)
A Perfect Murder (1)
G.I. Jane (1)
Psycho (1)
Bramweer
-
- 380 berichten
- 845 stemmen
The Lord of the Rings: The Fellowship of the Ring (7)
A History of Violence (5)
The Indian Runner (2)
The Lord of the Rings: The Two Towers (2)
Leatherface: The Texas Chainsaw Massacre 3 (1)
A Perfect Murder (1)
G.I. Jane (1)
Psycho (1)
Herisson
-
- 3413 berichten
- 607 stemmen
The Lord of the Rings: The Fellowship of the Ring (7)
A History of Violence (5)
The Indian Runner (2)
The Lord of the Rings: The Two Towers (3)***
Leatherface: The Texas Chainsaw Massacre 3 (1)
A Perfect Murder (1)
G.I. Jane (1)
Psycho (1)
Freud
-
- 10772 berichten
- 1153 stemmen
The Lord of the Rings: The Fellowship of the Ring (7)
A History of Violence (5)
The Indian Runner (2)
The Lord of the Rings: The Two Towers (2)
Leatherface: The Texas Chainsaw Massacre 3 (1)
A Perfect Murder (1)
G.I. Jane (1)
Psycho (1)
--> The Lord of the Rings: The Return of the King (1)
U-96
-
- 11875 berichten
- 2183 stemmen
The Lord of the Rings: The Fellowship of the Ring (7)
A History of Violence (5)
The Indian Runner (2)
= A Perfect Murder (2)
The Lord of the Rings: The Two Towers (2)
Leatherface: The Texas Chainsaw Massacre 3 (1)
G.I. Jane (1)
Psycho (1)
The Lord of the Rings: The Return of the King (1)
E V
-
- 1105 berichten
- 3048 stemmen
The Lord of the Rings: The Fellowship of the Ring (8)
A History of Violence (5)
The Indian Runner (2)
A Perfect Murder (2)
The Lord of the Rings: The Two Towers (2)
Leatherface: The Texas Chainsaw Massacre 3 (1)
G.I. Jane (1)
Psycho (1)
The Lord of the Rings: The Return of the King (1)
Herisson
-
- 3413 berichten
- 607 stemmen
The Lord of the Rings: The Fellowship of the Ring (8)
A History of Violence (5)
The Indian Runner (2)
A Perfect Murder (2)
The Lord of the Rings: The Two Towers (3)
Leatherface: The Texas Chainsaw Massacre 3 (1)
G.I. Jane (1)
Psycho (1)
The Lord of the Rings: The Return of the King (1)
zo
The One Ring
-
- 29974 berichten
- 4109 stemmen
Ik ga voor RotK vanwege zijn speach daar voor de Zwarte Poort 
The Lord of the Rings: The Fellowship of the Ring (8)
A History of Violence (5)
The Indian Runner (2)
A Perfect Murder (2)
The Lord of the Rings: The Two Towers (3)
The Lord of the Rings: The Return of the King (2)
Leatherface: The Texas Chainsaw Massacre 3 (1)
G.I. Jane (1)
Psycho (1)
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
The Lord of the Rings: The Fellowship of the Ring (8)
A History of Violence (5)
The Indian Runner (2)
A Perfect Murder (2)
The Lord of the Rings: The Two Towers (3)
The Lord of the Rings: The Return of the King (2)
Leatherface: The Texas Chainsaw Massacre 3 (1)
G.I. Jane (1)
Psycho (1)
The Prophecy (1)
Goodfella_90
-
- 10409 berichten
- 2639 stemmen
Vandaag het beste van.................Tom Sizemore.
Een acteur die nooit een hoofdrol speelt, maar eigenlijk altijd goed is.
Heat (1)
Onderhond
-
- 87715 berichten
- 13154 stemmen
Deze dan maar weer.
Heat (1)
*** Natural Born Killers(1)
V
-
- 8369 berichten
- 3390 stemmen
Heat (2) zonder twijfel, erg goed!!!
Natural Born Killers(1)
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Heat (2)
Natural Born Killers(1)
Bringing Out the Dead (1) Zijn beste rol 
Poisonthewell
-
- 4939 berichten
- 13544 stemmen
Heat (2)
Natural Born Killers(1)
Bringing Out the Dead (1)
Saving Private Ryan (1)
Badalamenti
-
- 23135 berichten
- 3608 stemmen
Heat (2)
Bringing Out the Dead (2)
Natural Born Killers(1)
Saving Private Ryan (1)
