- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Filmgames
- Het beste van ...
Het beste van ...
Basto
-
- 11932 berichten
- 7403 stemmen
Jungle Fever, verder een zwak acteur, een (mislukte) actieheld.
SuperSideSwipe
-
- 4464 berichten
- 2890 stemmen
Ik wou graag iemand nomineren voor wie ik ontzetten benieuwd ben naar het antwoord. Een van mijn absolute favorieten.
Acteur voor vandaag: Brad Pitt
SuperSideSwipe
-
- 4464 berichten
- 2890 stemmen
The Devil's Own, Fight Club, Interview with the Vampire, Legends of the Fall, Meet Joe Black, Ocean's Eleven, Se7en, Seven Years in Tibet, Snatch, Twelve Monkeys om maar een paar van de betere te noemen, wat een acteur, het is eigenlijk niet te doen om te kiezen.
Ga dan toch maar voor mn topfilm,
Se7en
U-96
-
- 11875 berichten
- 2064 stemmen
Ik vind Pitt gigantisch overschat, te populair en zijn akteerprestaties ogen op mij altijd hetzelfde, maar in Se7en vind ik hem opvallend sterk.
SuperSideSwipe
-
- 4464 berichten
- 2890 stemmen
Eindstand Snipes:
Jungle Fever: 5
White Men Can't Jump: 4
Demolition Man: 4
Blade: 4
New Jack City: 2
Money Train: 1
King of New York: 1
aegron
-
- 4030 berichten
- 1267 stemmen
seven, snatch. of fight club. hmmm, doe maar snatch.
RemyBl
-
- 2272 berichten
- 4484 stemmen
Zijn beste films zijn denk ik Se7en en 12 monkeys, maar zijn meeste memorabele rol is volgens mij snatch.
Snatch
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Fight Club! 12 Monkeys zeker niet, want daar doet hij gewoon Dennis Hooper (Apocalypse now ) na.
djelle
-
- 6070 berichten
- 0 stemmen
Troy. Daar speelde hij lekker arrogant en met weinig (of ingetogen) emotie. Precies zoals Achilles hoort te zijn. Pitt speelt voor mij altijd met een zekere rem op de emotie (eigenlijk maar matig acteur) maar hier pastte het perfect. Dat arrogante gedrag, daar hoeft ie geen moeite voor te doen natuurlijk. Daarom vertolkte hij voor mij zijn rol het beste hier. De film zelf vond ik echter maar gewoontjes...
Freud
-
- 10772 berichten
- 1153 stemmen
12 Monkeys 
Maar wat Brad Pitts prestatie betreft ga ik misschien toch maar voor Interview with the Vampire.
Rujar
-
- 2871 berichten
- 3816 stemmen
Tussenstand:
12 Monkeys: 6
Seven: 5
Fight club: 3
Snatch: 4
Troy: 1
Freud
-
- 10772 berichten
- 1153 stemmen
Fout, de tussenstand is:
12 Monkeys: 5
Se7en: 5
Fight Club: 3
Snatch: 4
Interview with the Vampire: 1
feanaro surion
-
- 5765 berichten
- 1770 stemmen
Kan niet echt kiezen tussen Fight Club en 12 Monkeys, maar zijn acteerprestatie is in Fight Club toch nog iets beter.
De nieuwe tussenstand:
12 Monkeys: 6
Se7en: 6
Snatch: 5
Fight Club: 4
Interview with the Vampire: 1
ROOSKY
-
- 29923 berichten
- 7939 stemmen
Pitt zorgt i.i.g. voor een spannend scoreverloop! Laat me trouwens raden: zodra we van 128 acteurs/actrices de beste film bepaald hebben, gaan we er een Knock Out mee doen?