- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Filmgames
- 'Vote For Favorite Female Photo'-Game
'Vote For Favorite Female Photo'-Game
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
jah ach ik bedoelde eigenlijk het zelfde als Jordy, dat blonde Christina lkkrder was dan sletje Christina
De Chris van nu is ook gewoon blond, slet? vind ik niet ze kan zich sexy kleden (niks mis mee trouwens) maar het is zeker geen vrouw die je zomaar in bed krijgt, integendeel. Haar wat benaderen met meer respect kan geen kwaad. Veel kleden zich zoals zij deed maar die krijgen niet zo snel het hatelijke 'Slet' op zich gedrukt. Ze is altijd nogal de 'pispaal' geweest van de rotte showbusiness.
Jorick
-
- 8776 berichten
- 2337 stemmen
maar het is zeker geen vrouw die je zomaar in bed krijgt, integendeel.
Ervaring? 
Timmy757
-
- 3365 berichten
- 598 stemmen
Ze is altijd nogal de 'pispaal' geweest van de rotte showbusiness.
En terecht heh.
jordybeukeboom
-
- 6797 berichten
- 2423 stemmen
Ik heb het zelf niet zo op de Dirrty-style, dat vind ik sletterig, en dan bedoel ik niet dat ze snel in bed te krijgen is, maar dat ze er wel zo uitziet
Stand is 5-6
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Ik heb het zelf niet zo op de Dirrty-style, dat vind ik sletterig, en dan bedoel ik niet dat ze snel in bed te krijgen is, maar dat ze er wel zo uitziet
Dan vond ik zwaar overtrokken. Ze had notabene een bikinitop aan en een rokje. Dat zie je erg vaak maar als Miss Aguilera het doet is de wereld te klein. Al zie ik 'sletterig' niet als een negatief 'iets' maar bij deze is het wel negatief bedoelt neem ik aan.
Ervaring? 
Een fan kent zijn idool wel.
En terecht heh.
Terecht? Hoe kan het terecht zijn dat je van square one al de pispaal bent zonder iets verkeerds te doen.
Back to the Game: 6-6
U-96
-
- 11875 berichten
- 2082 stemmen
Mijn god, dat dit topic nog 6 pagina's kan halen...
Jorick
-
- 8776 berichten
- 2337 stemmen
En er zullen er nog meer volgen! 
V
-
- 8369 berichten
- 3368 stemmen
Stel je niet aan
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Eindelijk de verdiende voorsprong is terug. 
Timmy757
-
- 3365 berichten
- 598 stemmen
8-8 en nou gaat het zoo in rap tempo naar de verdiende overwinning voor Hurley. Zo`n sletje als Christina hoort natuurlijk absoluut niet thuis tussen het vrouwelijk schoon van dit spel 
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Zo`n sletje als Christina hoort natuurlijk absoluut niet thuis tussen het vrouwelijk schoon van dit spel 
Hou je veroordeel maar voor je. En of ze thuis hoort bij het vrouwelijk schoon.
jordybeukeboom
-
- 6797 berichten
- 2423 stemmen
8-8 en nou gaat het zoo in rap tempo naar de verdiende overwinning voor Hurley. Zo`n sletje als Christina hoort natuurlijk absoluut niet thuis tussen het vrouwelijk schoon van dit spel 
Let wel even op de titel van de game: het gaat om de foto niet om de vrouw
Timmy757
-
- 3365 berichten
- 598 stemmen
Kan ik er wat aan doen dat Christina zo`n hopeloos geval is. 
Timmy757
-
- 3365 berichten
- 598 stemmen
Je hebt gelijk zonde om dit topic aan iets als Christina Aguilera te verkwanselen, dat is ze niet waard.
BoordAppel
-
- 14274 berichten
- 3282 stemmen
Hier ziet ze er in ieder geval niet uit als sletje en niet eens zoveel plamuur op dr kop
.
8-9
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Ik had je nog een weinig plamuur foto van Miss Aguilera beloofd in het Christina Aguilera topic he? Ik hou mijn woord. 
moviefreak#1
-
- 14390 berichten
- 25163 stemmen
Ik verander mijn stem naar Aguilera. Ik ben benieuwd wie de volgende gaat worden.
Dus 7-10 Chrisistina
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Nou Timmy laat maar zien wie WEL bij het vrouwelijk schoon in deze game mag horen.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.