• 15.963 nieuwsartikelen
  • 178.985 films
  • 12.271 series
  • 34.076 seizoenen
  • 649.107 acteurs
  • 199.248 gebruikers
  • 9.388.665 stemmen

'Vote For Favorite Female Photo'-Game

zoeken in:

V

• 8369 berichten
  • 3370 stemmen

Volgens Selma mag dit niet of??

SelmaDuim

• 4907 berichten
  • 732 stemmen

Mocht eerder steeds niet, dus ik dacht dat consequent zijn wel goed was? Anders kloppen de vorige rondes ook niet, toch?

V

• 8369 berichten
  • 3370 stemmen

Weet dat dit bij knappe actrice game de regel is. Volgens pagina uno behoort dit niet tot de spelregels. Ik weet niet of verder in het spel de regels zijn uitgebreid?!

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Laten we dat maar doen, kan mij wel herinneren dat er tegen iemand's eigen foto is gestemt maar dat is natuurlijk een heel ander verhaal.

ROOSKY

• 29923 berichten
  • 7979 stemmen

Wel of niet doen?

10-0

Anders 9-0

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

9-0

Op je eigen foto stemmen kan niet imho.

V

• 8369 berichten
  • 3370 stemmen

Hebben jij en Selma gelijk in. Vroeg het me alleen af aangezien er geen regel voor is.

ROOSKY

• 29923 berichten
  • 7979 stemmen

Eens, niet op je eigen foto stemmen!

10-0 nu dus

Doom

• 8214 berichten
  • 1541 stemmen

Vink eigenlijk wel domme onzin, wrom niet ? Kunt toch gewoon mee stemmen, je post een foto dan mag je ook wel meedoen lijkt me.. Je bent al degene die de motivatie toont om weer een spel te starten en dan mag jezelf nie eens meedoen ook nog!

Beetje niet eerlijk!

Onderhond

• 87613 berichten
  • 12874 stemmen

Op je eigen foto stemmen kan niet imho.

Volgens mij is er al veelvuldig op eigen fotos gestemd, ook door jou hoor Naomi

SelmaDuim

• 4907 berichten
  • 732 stemmen

Ik zou het nu eenmaal raar en dom vinden als je hier zelf een foto post die je lelijker vindt dan de foto die je uitdaagt.

Onderhond schreef:

Volgens mij is er al veelvuldig op eigen fotos gestemd, ook door jou hoor Naomi

Dat is een loze beschuldiging want ik heb het hele topic nagelopen en heb hem hier niet op kunnen betrappen. En het voorbeeld dat je aanhaalt slaat nergens op want die ronde zijn de foto's helemaal niet door Naomi Watts gepost maar door Timmy757. Onzin dus.

Doom

• 8214 berichten
  • 1541 stemmen

(afbeelding)

(afbeelding)

Hoe dom ik het ook vind, ik zal niet mee stemmen, wees daar maar gerust op..

Onderhond

• 87613 berichten
  • 12874 stemmen

1-0

donnie darko

• 6140 berichten
  • 2825 stemmen

2-0

donnie darko

• 6140 berichten
  • 2825 stemmen

Grsbk schreef:

3-3

Je mag tegenwoordig ook op je eigen foto stemmen, toch?

toen heeft niemand gereageerd, dus toen was die regel al toegevoegd, dus normaal zou het wel moeten mogen. Maar oke, laten we Naomi maar gelijk geven zeker

SelmaDuim

• 4907 berichten
  • 732 stemmen

Toen heeft niemand gereageerd omdat die opmerking nergens op gebaseerd was en het vragen was naar de bekende weg.

3-0

donnie darko

• 6140 berichten
  • 2825 stemmen

maar de stem telde toen wel mee.

V

• 8369 berichten
  • 3370 stemmen

3-1

Chr.s

• 3671 berichten
  • 1703 stemmen

4-1

SelmaDuim

• 4907 berichten
  • 732 stemmen

Dan hebben degenen daarna verkeerd geteld.

ROOSKY

• 29923 berichten
  • 7979 stemmen

4-2

Edie

• 3185 berichten
  • 1220 stemmen

5-2

Grsbk

• 315 berichten
  • 3490 stemmen

SelmaDuim schreef:

Toen heeft niemand gereageerd omdat die opmerking nergens op gebaseerd was en het vragen was naar de bekende weg.

3-0

Toen heeft niemand er op gereageerd omdat in de rondes ervoor ook al eens iemand op zijn eigen foto gestemd had en in de regels op pagina 1 dit niet verboden wordt. En trouwens wie heeft jou plotseling uit geroepen tot almachtige regelstellende instantie bij dit spel?

Niet zo uit de hoogte doen volgende keer graag.

En je mag in mijn ogen best stemmen in een ronde waarin je zelf een foto plaatst, omdat niet iedereen die een foto plaatst automatisch deze foto de mooiste van de 2 vind. Maar als jullie er vrolijker van worden dat dit niet mag dan zal daar ook niemand van wakker liggen denk ik.

oja 6-2

SelmaDuim

• 4907 berichten
  • 732 stemmen

De ronde ervoor was je zelf dan, want toen heb jij twee foto's geplaatst. Als mijn mening wordt gevraagd door V mag ik antwoorden. En waarom stelde jij (Grsbk) dan die vraag als je het zelf zo goed weet? Dan moet je nu ook niet zo flauw reageren. Verander jij die regels dan maar na 42 pagina's dat het wel goed ging.

ROOSKY

• 29923 berichten
  • 7979 stemmen

Laten we het Jordy Beukenboom vragen, hij heeft het spel opgezet en wat mij betreft de beslissende stem.

SelmaDuim

• 4907 berichten
  • 732 stemmen

Vind ik dus ook.

feanaro surion

• 5765 berichten
  • 1770 stemmen

6-3

ROOSKY

• 29923 berichten
  • 7979 stemmen

Als adviseur zou ik zeggen tegen Jordy, niet op eigen foto's stemmen. Er speelt dan een soort trots mee. Tenminste, ik zou niet zo snel tegen een ooit door mezelf geplaatste foto stemmen, is toch een beetje 'jouw' foto en zelfs als ik de andere ietsje mooier zou vinden zou ik 'mijn' foto niet zo gauw in de steek laten

donnie darko

• 6140 berichten
  • 2825 stemmen

hier moet het toch geen actrice zijn eigenlijk, he? want ik wil eens een paar zangeressen sturen

Grsbk

• 315 berichten
  • 3490 stemmen

SelmaDuim neem die spelletjes toch niet zo serieus. Als jij wilt dat er niet meer op of tegen eigen foto's gestemt wordt dan doen we dat wel niet, voor jou gemoedsrust.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.