menu

Film / Filmgames / Knock Out Game Films

zoeken in:
Art
Queto Yurlunyur schreef:
Als ik er even tussendoor mag: zodra dit spel klaar is kunnen we beginnen met de regisseursvariant van dit spel. Omdat het erop lijkt dat dit spel snel gaat eindigen en ik niet weet of ik dan online ben, heb ik de lijst geupload opdat er direct begonnen kan worden zodra dit spel klaar is.

De lijst met regisseurs is hier te vinden; discussieren over de lijst is nu niet meer mogelijk. Voor copy/pasten naar MM is er tevens hier een versie met url-tags naar de pagina's per regisseur, opdat iedereen snel kan zien welke films er bij welke regisseur horen.

Eventjes dit onder de aandacht brengen

Andrei Tarkovsky -- Isao Takahata

F.W. Murnau -- Charles Chaplin

Woody Allen -- Quentin Tarantino

Aiaiaiaiai. Al is de keuze voor mij dan makkelijk. 2 5* films, 1 4.5*. Jammer voor meneer Tarkovsky

Oh Onderhond als jij voor Takahata stemt kan ik met een gerust hard op Tarkovsky stemmen

kos
Lijkt me een erg goed lijstje.

Queto .

kos
Wanneer begint het? .

Zodra iemand zich geroepen voelt om het te organiseren

Lijkt me dat Q de eerste post plaatst.

Ik mis Taviani, maar verder ziet het er wel goed uit. Ik denk dat we gewoon kunnen beginnen, het is ook als geloot dus...

Geen idee, is op zich Q's spelletje, misschien dat hij enkele extra regels wil opstellen (minstens met 1 regisseur bekend of zo)

Valt toch niet te controleren.

Dustyfan
moviefreak#1 schreef:
Zodra iemand zich geroepen voelt om het te organiseren

Dit bericht bevat ingevoegde media van de volgende externe locatie:

https://www.moviemeter.nl/callbacks/imageproxy.php?img=http://www.macaby.com/images/photolog/2004/10yawn.jpg

Wanneer je deze, als ook andere ingevoegde media op de site wilt zien, dan moet je hier even toestemming voor geven.

Met het tonen hiervan wordt er mogelijk door een andere partij cookies geplaatst en/of wordt je ip-adres geregistreerd, zonder dat MovieMeter hier invloed op heeft. Lees ons privacybeleid voor meer informatie over hoe MovieMeter met je privacy omgaat.

Ik niet...

Queto Yurlunyur schreef:
Omdat het erop lijkt dat dit spel snel gaat eindigen en ik niet weet of ik dan online ben, heb ik de lijst geupload opdat er direct begonnen kan worden zodra dit spel klaar is.

Queto organiseert, maar we beginnen alvast lijkt me.

kos
Onderhond schreef:
Geen idee, is op zich Q's spelletje, misschien dat hij enkele extra regels wil opstellen (minstens met 1 regisseur bekend of zo)
Hij geeft in die post expliciet aan dat er begonnen kan worden als het andere spel is beeindigd...

Moeten we dit in een nieuw topic doen, of gewoon hier doorgaan?

Ow, oké dan. Nieuw topic lijkt me best.

Door mijn examens lang niet kunnen stemmen en voor je het weet zijn al je favorieten eruit. En al die vervelende japanfanclub-films en Mulholland Drive krijgen zomaar alle eer. The Godfather verliest van Kikijuro? Kan alleen hier. Zie ik op Imdb of zo niet gebeuren in ieder geval.

kappeuter (crew)
Het gaat ook steeds maar om 6/7/8 lousy stemmen. Daar kun je ook niet zoveel waarde aan hechten. De japanfanclub is het fanatiekst en heel veel online, dus die drukt dan ook een vrij zwaar stempel op dit nietige spelletje.
Was ik dat die zich hier druk om heeft gemaakt?

GerwinF
De complete excell sheet staat nu hier.

http://home.planet.nl/~filiu048/knockoutspel.xls

Paula bedankt! Jammer dat ik in de laatste rondes er helaas niet bij had kunnen zijn.

FisherKing
Zo'n beetje de top 16 op basis van de stemmen in ronde 5

Dolls 2002
Mulholland Drive 2001
Magnolia 1999
American Beauty 1999
Requiem for a Dream 2000
Clockwork Orange, A 1971
Kikujiro no Natsu 1999
Once Upon a Time in America 1984
Mr. Smith Goes to Washington 1939
Godfather, The 1972
C'era una Volta il West 1968
About Schmidt 2002
Adaptation. 2002
Fargo 1996
Persona 1966
Star Wars: Episode V - The Empire Strikes Back 1980

kappeuter schreef:
De japanfanclub is het fanatiekst en heel veel online, dus die drukt dan ook een vrij zwaar stempel op dit nietige spelletje.

Dat heeft zich al lang tegen ons gekeerd. Zo fanatiek stemmen wij, zo fanatiek zijn er mensen die gewoon tegen al was Japans is stemmen.

Ben 1 dagje niet online geweest en we zijn 100 pagina's verder en als dat dan nog niet genoeg is heeft een of andere ****** gewonnen.

Gast
geplaatst: vandaag om 04:37 uur

geplaatst: vandaag om 04:37 uur

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.