menu

Film / Filmgames / What's in common ?

zoeken in:
yup

ik zat bij oude games te kijken en deze zag er eigenlijk wel leuk uit.
eens kijken of we er weer nieuw leven in kunnen blazen.

uitleg: ik noem 3 films en jij raad wat die films met elkaar gemeen hebben
dit kan van alles zijn zoals, acteur/schrijver/regiseur/onderwerp/land of iets anders

laten we beginnen met eentje die niet zo heel erg moeilijk is

Platoon -- Finding Neverland -- Sweeney Todd

Johnny Depp.

uiteraard.
jij mag een nieuwe opgave bedenken

The Untouchables - Brazil - The Godfather.

Een moeilijke en ik zou het zeer knap vinden als iemand hem raad.

speranza
Die is inderdaad erg moeilijk. Ik ken de middelste film helaas niet. Wellicht zou je een kleine hint kunnen geven.

Alledrie bevatten ze een hommage.

De trappenscene uit Bronenosets Potyomkin?

speranza
Nu schiet het me wat betreft de eerste en derde film ook te binnen. Een bevestiging van chevy93 dat dit antwoord juist is is nooit gekomen. Dit leuke topic ligt daarom al veel te lang stil. Ik ben zo vrij er een nieuwe in te gooien.
Jamón, Jamón - Irréversible - Eyes Wide Shut

inderdaad een leuk topic, ik moet in mijn schaamte toegeven dat ik alle drie de films nog nooit heb gezien. ik weet wel dat de ene met sex fantasieen te maken heeft en de andere met een verkrachting dus het zal wel in die richting zitten

Speranza heeft zich uitgeschreven. Daarom ben ik zo vrij om een nieuwe te plaatsen

Bride Wars - Going The Distance - Old Dogs

Gast
geplaatst: vandaag om 13:20 uur

geplaatst: vandaag om 13:20 uur

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.