- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Filmgames
- Goed of slecht ? (+ of -)
Goed of slecht ? (+ of -)
mikoz
-
- 11297 berichten
- 867 stemmen
9-
Alhoewel het wel een leuk wijfie is.
by_the_way
-
- 3792 berichten
- 504 stemmen
Heeft die ooit geacteerd?
Nee....hoeft ook geen actrice te zijn in dit tpoic.
The One Ring
-
- 29974 berichten
- 4109 stemmen
Nee, maar:
Het is de bedoeling dat je een persoonlijkheid uit de filmwereld noemt (acteur, actrice, regisseur, cameraman, filmpersonage ...)
Als ik Daphne Bunskoeks' rol in de filmwereld moet beoordelen wordt het de dikste min die ik kan geven. Maar verder heb ik niets tegen haar.
mikoz
-
- 11297 berichten
- 867 stemmen
Ach TV ligt toch aardig dicht bij het wereldje in de buurt.
Art
-
- 13507 berichten
- 3660 stemmen
Ik ben benieuwd waar Daphne Bunskoek dan de plusjes en minnetjes aan heeft verdiend. Door haar rol in de serie Keyzer & de Boer advocaten of haar enige filmrol tot nu toe in het zwaar tegenvallende Feestje? Of zijn de mensen in de war met een ander topic en gaan ze voor het uiterlijk?
Art
-
- 13507 berichten
- 3660 stemmen
Als ik Daphne Bunskoeks' rol in de filmwereld moet beoordelen wordt het de dikste min die ik kan geven. Maar verder heb ik niets tegen haar.
Hoezo dan de dikste min? Je hebt Feestje nog geeneens gezien. Maar na een kijkbeurt zal je inderdaad wel op een min uitkomen 
Art
-
- 13507 berichten
- 3660 stemmen
Wat is er? Je hebt niks tegen Daphne Bunskoek maar ze krijgt wel de dikste min die je kan geven door haar rol in de filmwereld. Ze heeft maar in één film gespeeld en die heb je geeneens gezien. Waar baseer je dan die dikke min op?
The One Ring
-
- 29974 berichten
- 4109 stemmen
Wat is er? Je hebt niks tegen Daphne Bunskoek maar ze krijgt wel de dikste min die je kan geven door haar rol in de filmwereld. Ze heeft maar in één film gespeeld en die heb je geeneens gezien. Waar baseer je dan die dikke min op?
Ik dacht dat ze geen film gedaan had. Als ik dan in deze game iemand moet beoordelen op hoe goed ik zijn/ haar films vind, en er vervolgens iemand opduikt die geen films gemaakt heeft, is het toch logisch dat ze een - krijgt?
Art
-
- 13507 berichten
- 3660 stemmen
Ik begrijp het. Laten we nu maar een echt icoon uit de filmwereld nemen. Iemand een suggestie? 
The One Ring
-
- 29974 berichten
- 4109 stemmen
1+ Wel altijd dezelfde rol, maar toch genoeg goede films gedaan.