- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Filmgames
- Knappe (?) acteurs game
Knappe (?) acteurs game
Diesel
-
- 9411 berichten
- 0 stemmen
James Franco, erg knap en ongelofelijk veel uitstraling..
4+, 6-
herman78
-
- 3176 berichten
- 1281 stemmen
Ik kan hier maar beter niet aan mee doen, volgens mij krijgt bijna geen enkele man een plusje van mij. 
MaryCorleone
-
- 391 berichten
- 282 stemmen
Verrek! Hij is toch ook die acteur die een geweldige James Dean heeft gespeeld! (herkende hem niet van deze foto)
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Verrek! Hij is toch ook die acteur die een geweldige James Dean heeft gespeeld! (herkende hem niet van deze foto)
Ja, inderdaad.
James Franco, erg knap en ongelofelijk veel uitstraling..
Wat je zegt Diesel 
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Ik kan hier maar beter niet aan mee doen, volgens mij krijgt bijna geen enkele man een plusje van mij. 
Dan kan jij je nuttig maken door een nieuwe foto te plaatsen... 
irene83
-
- 57 berichten
- 1 stemmen
Vind ik ook haha, maar ik plaats er nu nog ff eentje, sorry hij is een beetje groot ik kon geen kleinere vinden 
Dit is Tom Welling die ook in de serie Smallville speelt
*foto weggehaald*
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Volgens mij is het toch mijn keuze wie hem plaatst en ten tweede we zijn nog niet eens klaar met James Franco 
Freud
-
- 10772 berichten
- 1153 stemmen
Haal die Tom Welling nog maar even weg, die jongen moet uren laden en we hebben hem niet nodig nu.
irene83
-
- 57 berichten
- 1 stemmen
Sorry ik dacht dat het de bedoeling was dat er nu een nieuwe foto werd geplaatst, maar hoezo jouw keuze? Hoe werkt het hier dan? Degene die het raad mag de volgende persoon aanwijzen? Beetje raar vind ik.
MaryCorleone
-
- 391 berichten
- 282 stemmen
Irene Irene toch, dit is geen forum waar het gaat om 'raden van personen' (zie titel) En zoals Naomi aangegeven heeft is het de beurt aan Herman78 om een nieuwe foto van een acteur neer te zetten (tot het moment dan dat James Franco definitief òf is afgekeurd (-10) òf goedgekeurd (+10, waar ik nog steeds om hoop! 
Goed de stand is dus nog steeds 6+, 8-...
irene83
-
- 57 berichten
- 1 stemmen
Dat zei ik ook helemaal niet. Ik weet dat het niet gaat om het raden van de persoon. Daarom had ik er ook bij gezet dat het Tom Welling was, waarom zou ik dat doen als ik dacht dat dit een raadspel was. En als Herman78 nou bijvoorbeeld een maand hier niet meer komt opdagen gaan jullie dan op een foto van hem wachten? Lijkt me sterk...
Ik vind die gast niets trouwens...
herman78
-
- 3176 berichten
- 1281 stemmen
Wel, ik ben er!
Nu nog even een plaatje zoeken... 
herman78
-
- 3176 berichten
- 1281 stemmen
Jake Gyllenhaal:
(omdat ie zoveel op mij lijkt, haha
)

Dustyfan
-
- 5607 berichten
- 0 stemmen
Echt, een briljant acteur, maar knap....
1+, 1-