• 15.963 nieuwsartikelen
  • 179.004 films
  • 12.272 series
  • 34.077 seizoenen
  • 649.169 acteurs
  • 199.262 gebruikers
  • 9.389.505 stemmen

Tagline Game

zoeken in:

kijkert

• 3584 berichten
  • 0 stemmen

Play, or be played.

Werwolf

• 4604 berichten
  • 1197 stemmen

Any Given Sunday

kijkert

• 3584 berichten
  • 0 stemmen

Werwolf schreef:

Any Given Sunday

ja.

Ik kan me ook niet aan de indruk onttrekken dat je bij dit spel aan google een goede vriend hebt.

(niet persoonlijk tegen werwolf overigens...)

Art

• 13507 berichten
  • 3660 stemmen

Dat vermoeden heb ik heel vaak en ik denk dat het ook vaak aan de orde is. Persoonlijk vind ik het leuker om zonder hulpmiddelen tot een juist antwoord te komen. Want met Google of Imdb of wat dan ook is het hele spelelement weg. Maar ik maak me niet meer druk om dit soort van valsspelen. Leuk is anders, dat wel

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Inderdaad, waidman heeft volgens mij ook nooit iets fout gehad maar maak ik mij ook niet zo druk om. Al neemt dat wel het plezier weg.

Art

• 13507 berichten
  • 3660 stemmen

Werwolf, gooi maar een nieuwe erin!

The One Ring

• 29974 berichten
  • 4109 stemmen

Naomi Watts schreef:

Inderdaad, waidman heeft volgens mij ook nooit iets fout gehad maar maak ik mij ook niet zo druk om. Al neemt dat wel het plezier weg.

Waidman heeft geloof ik ook eens toegegeven dat hij ImdB gebruikte.

Turkeyloverz

• 4239 berichten
  • 1459 stemmen

Speel dan gewoon niet, wat is er leuk aan, als alles ''voorgezegd'' wordt..

waidman

• 2466 berichten
  • 273 stemmen

The One Ring schreef:

(quote)

Waidman heeft geloof ik ook eens toegegeven dat hij ImdB gebruikte.

Voordat je dit soort dingen op dit medium zet, vergewis je dan wat er precies staat, heb inderdaad eens aangegeven dat ik IMDB gebruikt had en toen vervolgens het antwoord achterwege gelaten, schijnbaar houden de deelnemers zich liever bezig met verdachtmakingen dan met het spel, voor jullie info, kijk bij de andere topics, ik zit er ook wel eens naast. Maar dat ik behept ben met een goed geheugen kan ik ook niet helpen. Diegene die van bronnen gebruik wil maken, mijn zegen heb je het maakt mij niet uit, ik stoor me echter wel aan bovenstaande berichten.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Het is geen persoonlijke aanval, en zo reageren maakt het alleen maar verdachter.

waidman

• 2466 berichten
  • 273 stemmen

Naomi Watts schreef:

Het is geen persoonlijke aanval, en zo reageren maakt het alleen maar verdachter.

Hoezo niet persoonlijk, mijn naam en die van Werwolf worden toch genoemd.

Als je ergens bedenkingen bij hebt kun je die persoon daarover een persoonlijke mail sturen, hoef je niet bij het topic te plaatsen. Doe je dat wel dan loop je kans om daar een reactie op te krijgen, me dunkt dat is mijn goed recht.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Het zijn vermoedens. Persoonlijke mail kan maar voel je toch niet zo aangevallen, nergens voor nodig. Je had bijna nooit iets fout en bij een tagline kwam je met het argument dat je zusje het zei of iets dergelijks. (dat vind ik erg moeilijk te geloven). Ik vind dat verdacht, en dat geef ik aan en dat is mijn goed recht. We houden ons liever met het spel bezig en dat het plezier in het spel blijft, vandaar dat we eventuele glitchen aan het licht proberen te brengen.

Jij vindt dat erg, je hoeft alleen maar te zeggen dat het niet zo is. Misschien is het wat aardiger het privé te doen maar ik ben dan ook een klootzak. Als ik had geweten dat je van suiker was had ik het wel privé gedaan hoor...

Werwolf mag de volgende erin gooien btw.

waidman

• 2466 berichten
  • 273 stemmen

Naomi Watts schreef:

Het zijn vermoedens. Persoonlijke mail kan maar voel je toch niet zo aangevallen, nergens voor nodig. Je had bijna nooit iets fout en bij een tagline kwam je met het argument dat je zusje het zei of iets dergelijks. (dat vind ik erg moeilijk te geloven). Ik vind dat verdacht, en dat geef ik aan en dat is mijn goed recht. We houden ons liever met het spel bezig en dat het plezier in het spel blijft, vandaar dat we eventuele glitchen aan het licht proberen te brengen.

Jij vindt dat erg, je hoeft alleen maar te zeggen dat het niet zo is. Misschien is het wat aardiger het privé te doen maar ik ben dan ook een klootzak. Als ik had geweten dat je van suiker was had ik het wel privé gedaan hoor...

Werwolf mag de volgende erin gooien btw.

Voordat we het hier bij laten Watts, er is een spreekwoord over een waard en gasten.

Ouwe Huiler jouw beurt!!!!!!

kijkert

• 3584 berichten
  • 0 stemmen

waidman schreef:

(quote)

Hoezo niet persoonlijk, mijn naam en die van Werwolf worden toch genoemd.

Ik wil nog even opmerken dat ik 'werwolf' dus niet noemde in negatieve zin, maar eigenlijk gewoon een opmerking in het algemeen maakte.

Werwolf

• 4604 berichten
  • 1197 stemmen

Oke ik ben weer terug, en ineens een behoorlijke aantal posts! Ik moet ten eerste mededelen dat ik niet IMDB gebruik oid (mits dit het toch weer verdacht maakt blijkbaar.. ) Niet te bang!

Ik speel dit spel naast vele andere spellen die hier in ruime zin mee te maken hebben als het 'uit welke film komt dit citaat spel', etc. Als je eenmaal aan dit spel begonnen bent, let je meer op de taglines. En als je een film zoekt voor de andere spellen, ga je automatisch op de taglines letten. Mede, omdat ik die mij interesseren in hoeverre ze iets over de film zeggen.

Maar goed, als je het gelooft of niet, hier is sowieso de volgende van de 'ouwe huiler' :

"A Gift. A Curse. A Destiny."

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Fantastic Four?

Klasse reactie trouwens, Werwolf.

Werwolf

• 4604 berichten
  • 1197 stemmen

Haha, dat komt misschien door de hoegaarden dat ik zo mild ben..

Maar helaas fout Naomi Watts

Je zit wel in de goede richting te denken!

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Spider-Man? (mocht dit hem zijn, plaats de volgende dan maar Werwolf)

Werwolf

• 4604 berichten
  • 1197 stemmen

Dat is hem inderdaad!

De volgende, geen moeilijke denk ik:

"Such minor changes, such huge consequences."

waidman

• 2466 berichten
  • 273 stemmen

Werwolf schreef:

Dat is hem inderdaad!

De volgende, geen moeilijke denk ik:

"Such minor changes, such huge consequences."

A sound of thunder?

Werwolf

• 4604 berichten
  • 1197 stemmen

Neen, de poster van a sound of thunder verwijst wel naar deze film..

Herisson

• 3413 berichten
  • 607 stemmen

The butterfly effect?

Art

• 13507 berichten
  • 3660 stemmen

Ik moest bij die poster denken aan The Silence of the Lambs maar ik weet nu al dat dat antwoord nooit goed kan zijn

Werwolf

• 4604 berichten
  • 1197 stemmen

The Butterfly Effect is inderdaads goed. Silence of the Lams had wat de poster betreft goed kunnen zijn, maar de tagline klopt er inderdaad niet zo bij..

Herisson, de volgende is voor jou!

Herisson

• 3413 berichten
  • 607 stemmen

Ok:

"God made him simple. Science made him a god"

Googlen is verboden....

Silvio Dante

• 2943 berichten
  • 2153 stemmen

Is het die ene film met Marlon Wayans?

Senses ofzoiets, waar al zijn zintuigen zo versterkt worden...

Herisson

• 3413 berichten
  • 607 stemmen

Nee, sorry.

Herisson

• 3413 berichten
  • 607 stemmen

Genre: thriller/science-fiction

waidman

• 2466 berichten
  • 273 stemmen

Herisson schreef:

Genre: thriller/science-fiction

Hollow Man?

Werwolf

• 4604 berichten
  • 1197 stemmen

Weird science?

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.