- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Filmgames
- MMTop512 Film Knock-Out
MMTop512 Film Knock-Out
mister blonde
-
- 12698 berichten
- 5832 stemmen
B26. On the Waterfront (1954) vs Yip Man (2008)
1-0
MovieMind
-
- 6943 berichten
- 0 stemmen
mister blonde, graag met link plaatsen aub.
mister blonde
-
- 12698 berichten
- 5832 stemmen
pff. alsof niet iedereen weet om welke films het gaat.
MovieMind
-
- 6943 berichten
- 0 stemmen
mister blonde
-
- 12698 berichten
- 5832 stemmen
Wat maakt het uit dat de linkjes er niet bij zitten? Het is gezeur. Als je niet de volgende battle plaatst is het niet goed. Als de linkjes er niet bij zitten is het niet goed. Het is vanaf je telefoon gewoon onhandig. Dus ja, het is te veel moeite.
MovieMind
-
- 6943 berichten
- 0 stemmen
Wat maakt het uit dat de linkjes er niet bij zitten? Het is gezeur. Als je niet de volgende battle plaatst is het niet goed. Als de linkjes er niet bij zitten is het niet goed. Het is vanaf je telefoon gewoon onhandig. Dus ja, het is te veel moeite.
Vraag het gewoon netjes of je dat wil doen, en dan reageer je verontwaardigd alsof ik je hond een trap heb gegeven? Anderen doen er niet zo moeilijk over maar jij maakt er een punt van! 
Graag met link plaatsen of niks plaatsen!
alexspyforever
-
- 21517 berichten
- 2328 stemmen
Steekt zijn vinger op, ik weet dus niet over wat het gaat als ik daar een Japanse titel zie staan.
(verwijderd)
-
- 1480 berichten
- 0 stemmen
Snap mister blonde eigenlijk wel. Iedereen heeft de zoekfunctie rechtsboven toch?
Bovendien ken ik sowieso elke film die ik gezien heb bij naam, misschien is dat anders als je duizenden stemmen hebt.
alexspyforever
-
- 21517 berichten
- 2328 stemmen
Snap mister blonde eigenlijk wel. Iedereen heeft de zoekfunctie rechtsboven toch?
Bovendien ken ik sowieso elke film die ik gezien heb bij naam, misschien is dat anders als je duizenden stemmen hebt.
De handigheid bij het plaatsen van een link is dat bij het klikken erop de filmpagina in een nieuw venster wordt geopend. Zo hoef je niet heen en weer te gaan. Trouwens bij een filmliefhebber als ik die eerder van de meer obscure stuff houdt dan de populaire moet je er nooit van uitgaan dat ik de meeste moet kennen. Van gehoord ja, maar gezien nope.
mister blonde
-
- 12698 berichten
- 5832 stemmen
Graag met link plaatsen of niks plaatsen!
Dat bepaal ik zelf wel.
Bij andere ko was er altijd gezeur o.a. van alexspyforever als je niet de volgende battle plaatste.
(verwijderd)
-
- 1480 berichten
- 0 stemmen
De handigheid bij het plaatsen van een link is dat bij het klikken erop de filmpagina in een nieuw venster wordt geopend. Zo hoef je niet heen en weer te gaan. Trouwens bij een filmliefhebber als ik die eerder van de meer obscure stuff houdt dan de populaire moet je er nooit van uitgaan dat ik de meeste moet kennen. Van gehoord ja, maar gezien nope.
Je zegt het zelf al. Als je het niet gezien hebt maakt het toch geen bal meer uit? Dat is nou mijn punt. 
mister blonde
-
- 12698 berichten
- 5832 stemmen
Laten we er inderdaad maar over ophouden.
MovieMind
-
- 6943 berichten
- 0 stemmen
Dat bepaal ik zelf wel.

Een vraag aan dovemansoren is inderdaad nutteloos.
Als je geen gehoor wil geven aan mijn oproep, dan veel plezier ermee! 
mister blonde
-
- 12698 berichten
- 5832 stemmen
Volgens mij houd je er niet van als mensen niet doen wat jij zegt. Maar, ik zie a) geen vraagteken en b) jij bent degene die hier een punt van maakt. En dan vervolgens een hoop stampij maken als er niet naar je geluisterd wordt (en dan mij verwijten dat ik moeilijk doe etc.). Een vraag/verzoek kan nu eenmaal gehonoreerd worden. Of niet. Maar het gaat eigenlijk nergens over; ik zal de linkjes voortaan plaatsen (of helemaal niets plaatsen).
MovieMind
-
- 6943 berichten
- 0 stemmen
ik zal de linkjes voortaan plaatsen (of helemaal niets plaatsen).
MovieMind
-
- 6943 berichten
- 0 stemmen
Ronde 3 (battle-overzicht, pag.120)
B27. Miller's Crossing (1990) vs American History X (1998)
Tot de 7, 2 verschil