- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Filmgames
- Knockout Filmposters 2015
Knockout Filmposters 2015
Animosh
-
- 4665 berichten
- 539 stemmen
6-3
Animosh
-
- 4665 berichten
- 539 stemmen
1-6
076. Quantum of Solace - District 9
LuukRamaker
-
- 2020 berichten
- 925 stemmen
1-1 QoS, ik hou wel van die 'simpele' posters
Mochizuki Rokuro
-
- 18942 berichten
- 16416 stemmen
Thief vs Delicatessen: 1.0* vs 4.5* ... da's antwoord genoeg denk ik.
Daar doelde ik niet op - dat zie je wel vaker. Bij mij is het bij die precies andersom.
Die Kyoshin poster kan ik niet in de stijl plaatsen van andere dingen waar op gestemd wordt. Da's alles.
Onderhond
-
- 87599 berichten
- 12859 stemmen
Volgens mij zijn er dan ook niet veel posters die de complexe monochrome potloodart van Kyoshin hebben. Ik hou daar wel van, wil niet zeggen dat ik meteen alle handgetekende posters boven photoshopwerkjes moet plaatsen, toch?
Onderhond
-
- 87599 berichten
- 12859 stemmen
077. Europa Europa - Putney Swope
0-1 Putney Swope
Mochizuki Rokuro
-
- 18942 berichten
- 16416 stemmen
0-6 PS
078. ABCs of Death, The - M
0-1 Fritz Lang
Japanse fan art
Mochizuki Rokuro
-
- 18942 berichten
- 16416 stemmen
Volgens mij zijn er dan ook niet veel posters die de complexe monochrome potloodart van Kyoshin hebben. Ik hou daar wel van, wil niet zeggen dat ik meteen alle handgetekende posters boven photoshopwerkjes moet plaatsen, toch?
Helderder, mijn vraag over wat er in jouw/jullie hoofd omgaat was een ingewikkelde manier wat de beweegredenen waren. Ik zie lelijke letters een een afbeelding die mij niet aanspreekt, maar jij ziet monochrome potloodart. Dat verklaart e.e.a. Dat complexe is voor jouw rekening 
Mijn stemgedrag zal ook niet logisch zijn. Ik heb wel eens gedacht om te kijken met welke users je nu de meeste overeenkomst hebt. Maar net als ik denk dat Baggerman en arno74 een beetje hetzelfde stemgedrag als ik hebben doen ze weer 2-3 onverklaarbare dingen en andersom met users die steeds het tegenovergestelde doen.
Fascinerend en in mindere mate frustrerend