- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Filmgames
- Knockout Filmposters 2015
Knockout Filmposters 2015
Animosh
-
- 4665 berichten
- 539 stemmen
4-6
072. Zhu Li Ye - Tanin no Kao (2)
1-0
De .jpg ervan heet al fake cover en Akira is ook helemaal niet uit op Criterion (het is een fan-art hoes in Criterion-stijl).
Dat was me niet eens opgevallen. Niet dat het mij wat uitmaakt of een poster "officieel" is, maar toch.
Mochizuki Rokuro
-
- 18942 berichten
- 16416 stemmen
6-0
073. Chinatown - Dead Daughters (1)
Film Pegasus (moderator films)
-
- 31157 berichten
- 5452 stemmen
3-4 chinatown
Onderhond
-
- 87599 berichten
- 12859 stemmen
Mochizuki Rokuro
-
- 18942 berichten
- 16416 stemmen
Verrassend. Chinatown toch typisch een poster die ver komt.
Dan moet je er wel op stemmen 
Mochizuki Rokuro
-
- 18942 berichten
- 16416 stemmen
1-1 Jeunet
(die vouwen bij Thief zijn denk ik onbedoeld)
Onderhond
-
- 87599 berichten
- 12859 stemmen
Er zijn ook blije verrassingen!
Mochizuki Rokuro
-
- 18942 berichten
- 16416 stemmen
Vraag me dan toch af hoe dat in jouw/jullie hoofd werkt. Chinatown kan je stijl niet zijn, maar waarom Kyoshin dan wel stemmen krijgt is me een raadsel. Los van de film en hoe goed je die vind en hoe fan je ook bent van Ishii is dat op zichzelf staand toch een lelijk ding, met lelijke letters ook vooral.
Onderhond
-
- 87599 berichten
- 12859 stemmen
Chinatown kan je stijl niet zijn, maar waarom Kyoshin dan wel stemmen krijgt is me een raadsel.
Geen idee hoe het er in jouw hoofd aan toe gaat, maar als jij in die posters eenzelfde stijl ziet dan hebben onze hoofden niet zo heel veel gemeen vrees ik.
Mochizuki Rokuro
-
- 18942 berichten
- 16416 stemmen
Opnieuw
Geen idee hoe het er in jouw hoofd aan toe gaat, maar als jij in die posters eenzelfde stijl ziet dan hebben onze hoofden niet zo heel veel gemeen vrees ik.
Uiteraard niet, maar ik kan me niet voorstellen dat de stijl van Kyoshin jou specifiek aanspreekt. Ik weet ook niet of je (lees: men) het kan loszien van de film, herkomst, jaartal. Maar als Kyoshin een platenhoes van een prog rock band uit de 70-ies was in een albumhoes KO, had hij met de zelfde tegenstander ook jullie stem gehad? Dat is het meer.
Ergo: ik vind het een lelijk ding 
Onderhond
-
- 87599 berichten
- 12859 stemmen
Thief vs Delicatessen: 1.0* vs 4.5* ... da's antwoord genoeg denk ik.
De stijl van Kyoshin vind ik absoluut wel mooi, net zoals ik die poster van Belle et la Bête ook geweldig vond. Die poster van The Dark Knight daarentegen ...