- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Filmgames
- Horror Avatar Knock-Out
Horror Avatar Knock-Out
Woland
-
- 4796 berichten
- 3818 stemmen
2-5 Film Pegasus
Nou, ik zie dat ik na een avondje andere afspraken alweer een ronde gemist heb en om onduidelijke redenen gediskwalificeerd ben. Ik vind het allemaal prima hoor,
alexspyforever en andere organisatoren, maar ik heb gewoon netjes zaterdagmiddag mijn avatar veranderd, een halve dag voor de deadline, volgens de regels, zoals het hoort. Hoe jullie er dan bijkomen dat ik halverwege de ronde dit heb gedaan (laat staan wat voor nut dat zou hebben), geen idee.
Niet om te zeuren hoor, maar kan een van de organisatoren (alexspyforever of HALVE TAMME.) me nog een keertje uitleggen waarom ik uit de KO gebonjourd ben? Ik snap het in ieder geval niet.
Hollywood007
-
- 3342 berichten
- 3848 stemmen
Kondoro
-
- 11524 berichten
- 2866 stemmen
Potverdomme man wat gaat dat snel zeg.
alexspyforever
-
- 21517 berichten
- 2328 stemmen
2-5 Film Pegasus
Niet om te zeuren hoor, maar kan een van de organisatoren (alexspyforever of HALVE TAMME. me nog een keertje uitleggen waarom ik uit de KO gebonjourd ben? Ik snap het in ieder geval niet.
Toen we stemden stond er nog steeds je vorige avatar. Niet lang nadat die battle was afgelopen verscheen plots je nieuwe avatar. Dus we waren in de veronderstelling dat je je avatar tijdens de afvalrace nog had aangepast. Het probleem is dat dit aan geen van beide zijde nu nog kan bewezen worden wie gelijk heeft. De fout bij MovieMeter leggen, daar heb jij natuurlijk nu niets meer aan. als je gelijk had, kan ik enkel nog mijn oprechte excuses aanbieden. Alleen was een avatarwijziging van jouw kant niet nodig geweest want ook met je oude had je die battle gewonnen.
Hollywood007
-
- 3342 berichten
- 3848 stemmen
Woland
-
- 4796 berichten
- 3818 stemmen
Dat is raar, maar ik kan je garanderen dat mijn wijziging ruim van te voren gedaan is. Sterker, ik was niet eens thuis of online tijdens de hele eerste ronde battle. Maar goed, zand erover, ongetwijfeld is het niet expres gedaan.
alexspyforever
-
- 21517 berichten
- 2328 stemmen
Dat is raar, maar ik kan je garanderen dat mijn wijziging ruim van te voren gedaan is. Sterker, ik was niet eens thuis of online tijdens de hele eerste ronde battle. Maar goed, zand erover, ongetwijfeld is het niet expres gedaan.
Neen, want iedereen had gestemd kijkend naar je oude avatar die op dat moment verscheen. Blijkbaar komen wijzigingen van avatar niet altijd even goed of snel door. Wat ik wel kan doen is als je wil, je opnemen in de algemene avatar KO dan kan je alsnog als je wil meedoen met je nieuwe of oude avatar?
Kondoro
-
- 11524 berichten
- 2866 stemmen
MovieMeter laat vaak niet dezelfde dag nog jou aangepaste avatar zien, heb je altijd (althans ik wel). Dus ik denk dat, dat de fout is geweest.
Gang_Star
-
- 6837 berichten
- 3401 stemmen
HALVE TAMME. (moderator series)
-
- 13471 berichten
- 1308 stemmen
En hoppa door naar de volgende ronde met de foto van mijn kleine neefje
.
Thnx.
HALVE TAMME. (moderator series)