- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Filmgames
- Horror Avatar Knock-Out
Horror Avatar Knock-Out
Woland
-
- 4796 berichten
- 3818 stemmen
Nou, ik zie dat ik na een avondje andere afspraken alweer een ronde gemist heb en om onduidelijke redenen gediskwalificeerd ben. Ik vind het allemaal prima hoor, alexspyforever en andere organisatoren, maar ik heb gewoon netjes zaterdagmiddag mijn avatar veranderd, een halve dag voor de deadline, volgens de regels, zoals het hoort. Hoe jullie er dan bijkomen dat ik halverwege de ronde dit heb gedaan (laat staan wat voor nut dat zou hebben), geen idee.
Flat Eric
-
- 6443 berichten
- 1026 stemmen
Flat Eric
-
- 6443 berichten
- 1026 stemmen
1-0 Hollywood
Moeilijk, beide zijn goed
HALVE TAMME. (moderator series)
-
- 13471 berichten
- 1308 stemmen
2-3 / Hollywood007.
Hollywood007
-
- 3342 berichten
- 3848 stemmen
oh jee
dit is niet goed voor mijn zenuwen.
Miszmi
-
- 3240 berichten
- 598 stemmen
oh jee
dit is niet goed voor mijn zenuwen.
Ik vind die van jou echt heel sterk, maar denk de foto in het klein een beetje wegvalt. Ik heb hem voordat de KO begon al goed bekeken, vond het zo jammer dat je je oude weg deed hahaha. Toen ik deze goed bekeek, zag ik dat deze niks minder is dan je vorige, misschien zelfs wel sterker. Denk alleen dat die in het groot veel beter tot zijn recht komt.
Hollywood007
-
- 3342 berichten
- 3848 stemmen
Ik vind die van jou echt heel sterk, maar denk de foto in het klein een beetje wegvalt. Ik heb hem voordat de KO begon al goed bekeken, vond het zo jammer dat je je oude weg deed hahaha. Toen ik deze goed bekeek, zag ik dat deze niks minder is dan je vorige, misschien zelfs wel sterker. Denk alleen dat die in het groot veel beter tot zijn recht komt.
Ja grote is hij beter he. Maar ik vond hem zo tof dat ik er toch men kans mee wou wagen. 
alexspyforever
-
- 21517 berichten
- 2328 stemmen
B03:
alexspyforever
![]()
VS.
Kondoro0614
![]()
Tm 5, 1 verschil
alexspyforever
-
- 21517 berichten
- 2328 stemmen
ik krijg weer een deja vu, vorig jaar schakelde Kondoro mij uit...
Dacht niet dat Hollywood007 zoveel moeite ging hebben, maar die van stfuympos is natuurlijk ook een mooie. Ik heb hem zelf voorgesteld om mee te doen dus.
Kondoro
-
- 11524 berichten
- 2866 stemmen
[quote]alexspyforever schreef:
ik krijg weer een deja vu, vorig jaar schakelde Kondoro mij uit...[quote]
Payback time?
-
- 13471 berichten
- 1308 stemmen
Moeilijke heren.
5-0 / alexspyforever.
alexspyforever
-
- 21517 berichten
- 2328 stemmen
thx allen en ja Wes, payback maar het blijft een spel hé, even goede vrienden hoop ik 
-
- 13471 berichten
- 1308 stemmen
alexspyforever
-
- 21517 berichten
- 2328 stemmen
moeilijk thriller straalt net iets meer uit
0-1
-