- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Filmgames
- Horror Avatar Knock-Out
Horror Avatar Knock-Out
alexspyforever
-
- 21517 berichten
- 2328 stemmen
MovieMeter laat vaak niet dezelfde dag nog jou aangepaste avatar zien, heb je altijd (althans ik wel). Dus ik denk dat, dat de fout is geweest.
Inderdaad, in de toekomst gaan we vragen of de mensen toch zeker een dag op voorhand hun definitieve avatar selecteren om toestanden zoals dit te vermijden.
alexspyforever
-
- 21517 berichten
- 2328 stemmen
Woland
-
- 4796 berichten
- 3818 stemmen
Inderdaad, in de toekomst gaan we vragen of de mensen toch zeker een dag op voorhand hun definitieve avatar selecteren om toestanden zoals dit te vermijden.
Ik zag op m'n eigen account al wel de nieuwe avatar, dus ik ging ervan uit dat het wel goed zat. Soit, ik doe een volgende KO wel weer mee.
Kondoro
-
- 11522 berichten
- 2866 stemmen
Ik denk dat dat een mooie oplossing is om zulke fouten te vermijden.
HALVE TAMME. (moderator series)
-
- 13471 berichten
- 1308 stemmen
Hoe we het nou draaien, wenden of keren, het is en blijft een
zeer vervelende situatie die zich heeft voorgedaan Woland.
Onze oprechte excuses.
Kondoro
-
- 11522 berichten
- 2866 stemmen
Ik zag op m'n eigen account al wel de nieuwe avatar, dus ik ging ervan uit dat het wel goed zat. Soit, ik doe een volgende KO wel weer mee.
Voor je eigen is hij altijd zichtbaar als nieuw, maar hij komt volgensmij niet goed door en dan zien wij altijd nog de oude. Dit duurt 1 soms wel 2 dagen voordat het opgelost is.
HALVE TAMME. (moderator series)
-
- 13471 berichten
- 1308 stemmen
5-1 / gerwinmaster.
Hollywood007
-
- 3342 berichten
- 3848 stemmen
Woland
-
- 4796 berichten
- 3818 stemmen
Voor je eigen is hij altijd zichtbaar als nieuw, maar hij komt volgensmij niet goed door en dan zien wij altijd nog de oude. Dit duurt 1 soms wel 2 dagen voordat het opgelost is.
Ah, dat klinkt plausibel. Goed om te weten voor de volgende keer.
606
-
- 23876 berichten
- 12274 stemmen
voor jullie stemmen, ververs dan eerst nu gaat het door mekaar heen.
Miszmi
-
- 3240 berichten
- 598 stemmen
2-4 is de tussenstand nu, volgens mij.
Gang_Star
-
- 6837 berichten
- 3401 stemmen
Ik kom ook op 2-4 tussenstand uit 
alexspyforever
-
- 21517 berichten
- 2328 stemmen
Even weg als het ondertussen gedaan is zal ik de volgende ronde hierna klaarstomen