- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Filmgames
- Knock-Out Usernames
Knock-Out Usernames
mikey
-
- 28986 berichten
- 5138 stemmen
Maar ja het blijft een democratie, zelfs op moviemeter.
Lord Flashheart
-
- 6454 berichten
- 2375 stemmen
ergens wel komisch dat ze gelijk krijgen. We hebben een klein wetenschappelijk onderzoekje gedaan moet je maar denken en de uitkomst is niet verrassend helaas. Maar ja het blijft een democratie, zelfs op moviemeter.
Animosh
-
- 4665 berichten
- 538 stemmen
Het bewijs dat mensen toch voor populariteit en naamsbekendheid gaan.
Dat speelt inderdaad een rol, maar Alastor, Halcyon en Gloeilamp behoren volgens mij allemaal niet tot de meest populaire en actieve gebruikers op MovieMeter.
Zoals wie? Op een onbewust niveau speelt dat vast een rol, maar laten we niet doen alsof mensen bewust gaan stemmen op Onderhond of wie dan ook omdat ze zijn smaak goed vinden.
Onderhond
-
- 87594 berichten
- 12839 stemmen
Het bewijs dat mensen toch voor populariteit en naamsbekendheid gaan.
Daarom staat Gloeilamp ook in de halve finale. Een gebruiker met 17 stemmen en 12 berichten. Sterk bewijs.
Dat er af en toe op basis van user gestemd werd zal best, daar ben jij natuurlijk zelf het beste voorbeeld van.
Lord Flashheart
-
- 6454 berichten
- 2375 stemmen
Daarom staat Gloeilamp ook in de halve finale. Een gebruiker met 17 stemmen en 12 berichten. Sterk bewijs.
Lord Flashheart
-
- 6454 berichten
- 2375 stemmen
Dat speelt inderdaad een rol, maar Alastor, Halcyon en Gloeilamp behoren volgens mij allemaal niet tot de meest populaire en actieve gebruikers op MovieMeter.
Onderhond
-
- 87594 berichten
- 12839 stemmen
Ah, je hebt de uitzondering op de regel weer aangestipt.
Ook in de vorige rondes nog genoeg mensen die niet al te veel posten of erg aanwezig zijn op de site.
Net als wanneer een nieuwe user voorzichtig opmerkt dat jij weinig op lijkt te hebben met oude films, en je altijd met je geijkte rijtje Alien, Stalker en The Cranes are Flying aan komt zetten om toch vooral te bewijzen dat het niet zo is.
Zeg ik enkel wanneer men zegt dat ik oude films bij voorbaat al slecht vind (gebeurt ook zelden voorzichtig). Dat ik niet veel op heb met oude films is een beetje belachelijk om te ontkennen natuurlijk.
Kom maar met voorbeelden.
Het is even makkelijk gesteld als te zeggen dat mensen stemmen op basis van de persoon achter de gebruikersnaam. Kom zelf maar met voorbeelden 
Ik hoop ondertussen vurig deze KO te winnen, al is het maar omdat ik al uitkijk naar het ongetwijfeld epische jankbericht dat daarop gaat volgen.
Lord Flashheart
-
- 6454 berichten
- 2375 stemmen
Ik hoop ondertussen vurig deze KO te winnen, al is het maar omdat ik al uitkijk naar het ongetwijfeld epische jankbericht dat daarop gaat volgen.
Onderhond
-
- 87594 berichten
- 12839 stemmen
Jouw overwinning zou een geweldige bevestiging zijn van mijn gelijk.
Nee hoor, moest ik winnen bevestigt dat helemaal niks. Hoogstens dat mensen vinden dat ik een leuke gebruikersnaam heb.
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Tsja dat is hun keuze.
Animosh
-
- 4665 berichten
- 538 stemmen
Halcyon is inmiddels wel een begrip op de site, zeker bij horrorliefhebbers. Alastor is niet zo actief meer, maar draait toch ook al 10 jaar mee. Gloeilamp is inderdaad de grote verrassing, maar dat heb je met de meeste KO's wel, dat er één onbekende naam heel ver komt. Kijk je naar de kwartfinale, dan was Gloeilamp daar ook al de enige uitzondering.
Maar kom aan: hoeveel "onbekende" namen deden mee aan deze KO? Ik heb er een paar genomineerd, maar als je weet hoeveel namen er uit de gebruikerstoplijsten geplukt zijn is het toch geen wonder dat bekendere namen verder komen? Daar waren er simpelweg veel meer van. Bovendien deden een heleboel zeer bekende namen het helemaal niet goed. Populariteit en bekendheid speelden zeker een rol, maar het was meestal niet het belangrijkste.
Ik was het nochtans heel vaak met jou eens in deze KO! (Alleen jouw afkeer van Engelse namen deel ik niet.) Maar dat dezelfde gebruikers weer op één lijn zaten zou natuurlijk niemand moeten verbazen. Die mensen hebben immers een soortgelijke smaak.
Film Pegasus (moderator films)
-
- 31148 berichten
- 5448 stemmen
Het bewijs dat mensen toch voor populariteit en naamsbekendheid gaan. Verder erg veel fanboys hier, die puur kijken naar de (alternatieve) smaak van de gebruiker
Moest dat zo zijn had ik ongetwijfeld in de finale gestaan. 
Lord Flashheart
-
- 6454 berichten
- 2375 stemmen
FINALE, tot de 15, 2 stemmen verschil
Halcyon - Gloeilamp
0-1
Animosh
-
- 4665 berichten
- 538 stemmen
Ik dacht dat je "klaar was" met deze KO.
Als het winnen van Onderhond jouw gelijk zou bevestigen, bevestigt het verliezen van Onderhond dan trouwens ook jouw ongelijk?
1-1
Lord Flashheart
-
- 6454 berichten
- 2375 stemmen
Als het winnen van Onderhond jouw gelijk zou bevestigen, bevestigt het verliezen van Onderhond dan trouwens ook jouw ongelijk
Lord Flashheart
-
- 6454 berichten
- 2375 stemmen
Lord Faalheart