- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Filmgames
- Knock-Out Mooiste Actrice 2013
Knock-Out Mooiste Actrice 2013
dualcia
-
- 953 berichten
- 2311 stemmen
3-0-5
Net American Reunion gekeken, en moet zeggen dat ze erg mooi daar is.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
5-8-2 (doet er dus al niet meer toe)
Cardinale, Bisset, Anna Karina, Grace Kelly, Brigitte Bardot zijn gewoon door. Theorie gaat dus niet op.
Monroe en Gardner vind ik gewoon helemaal niets. Cardinale is, mijn inziens, duidelijk de mooiste. Overigens wel opvallend dat jullie nou net over Monica Bellucci liepen te klagen
Uitzonderingen zijn er altijd, en qua stemmers kan het ook net mee kunnen zitten. Al blijft de pro modern tendens voor mij persoonlijk wel van kracht, en geloof er echt in dat dat het geval is.
gillie24
-
- 2637 berichten
- 1735 stemmen
En dan wel op Kendrick stemmen, terwijl Bisset duidelijk mooier is. Of was dat om een 'statement' te maken? 
Metalfist
-
- 12407 berichten
- 3964 stemmen
5-8-2 (doet er dus al niet meer toe)
Cardinale, Bisset, Anna Karina, Grace Kelly, Brigitte Bardot zijn gewoon door. Theorie gaat dus niet op.
Monroe en Gardner vind ik gewoon helemaal niets. Cardinale is, mijn inziens, duidelijk de mooiste. Overigens wel opvallend dat jullie nou net over Monica Bellucci liepen te klagen
Mij gaat het er niet om dat ze eruit liggen, als ze geduchte tegenstand hebben dan kan dat perfect zoals Bardot VS Deneuve maar veel klassieke schoonheden gaan eruit tegen nietszeggende, 13 in een dozijn, gephotoshopte vrouwen. En de lijst van gesneuvelden is wel degelijk langer dan winnaars volgens mij
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Heeft verder niet met modern minded te zijn, maar gewoon met voorkeur (geef mij maar Monroe, Vitti, Hayworth, Manfield, Turner, Cardinale). Is ook geen verwijt maar slechts een constatering. Niets mis mee als je meer modern minded bent. Al denk ik wel dat dat een verklaring is dat veel klassieke dames worstelen. Monroe is normaal gesproken met zo'n contest één van de kanshebsters om te winnen.
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Ik vind Monroe ook helemaal niet mooi. Val niet op blond en heb dr nooit bijzonder gevonden. Wat mij betreft stem ik niet perse op huidige of vroegere schoonheden maar puur hoe mooi ik ze vind.
Bottleneck
-
- 8233 berichten
- 2117 stemmen
Ik vind 'r wel mooi, vooral een vracht aan uitstraling waar veel fletse huidige actrices die door zijn nooit aan kunnen tippen, een hoop zijn inwisselbaar met elkaar
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Gelukkig geen mannelijke hits op de verkrachting van de naam van Emilie.
0-1-0
wibro
-
- 11590 berichten
- 4098 stemmen
Dit schreef ik bij de film Rememer Me; 
Ik heb deze film eergisteren na bijna een half uur afgezet. Ik vond er echt totaal niks aan. Vandaag toch maar verder bekeken en dat is maar goed ook. Toen Ally (Emile de Ravin) haar opwachting maakte werd het toch nog aardig. Zou dat misschien komen omdat ik een zwak heb voor aantrekkelijke jonge vrouwen?
0-8-3
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
113. Ashley Benson - Linda Blair - Katheryn Winnick
Gametime 
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
2-0-0 Ashley B. Een van de mooiste vrouwen die je in film kan vinden. prachtig blond haar, perfect geconstrueerd gezicht, prachtig lijf (bos hout voor de deur ftw) en een presence om u tegen te zeggen. Moet ver komen.
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Hmz kiezen tussen 3 kwaden.
3-0-2