- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Filmgames
- Knock-out: Romantiek (2013)
Knock-out: Romantiek (2013)
Onderhond
-
- 87594 berichten
- 12843 stemmen
Als jij een status quo geen verliezen noemt, mij best ... ik geef maar aan dat ik vooral meediscussieer uit vermaak en me verder geen zorgen maak dat er op termijn iets gaat veranderen. Maar prove me wrong zou ik zeggen.
Tot het weer zover komt dat we een KO met stemverplichting gaan doen. Duurt het weer een jaar voor er één KO is afgelopen. En worden er wéér een hoop battles beslecht door de mening van 2 of 3 mensen over 24 uur. Wat natuurlijk een geweldig alternatief is op de huidige gang van zaken.
Zo even ter referentie: Alternatieve Knock-out (met stemverplichting)
Begonnen op 29 juni 2008, geëindigd op 4 juni 2009 met een finale beslist op basis van tijdsverloop.
En dan nog allemaal relatief bekende films in de loting.
mister blonde
-
- 12694 berichten
- 5828 stemmen
Als jij een status quo geen verliezen noemt, mij best ... ik geef maar aan dat ik vooral meediscussieer uit vermaak en me verder geen zorgen maak dat er op termijn iets gaat veranderen. Maar prove me wrong zou ik zeggen.
Ik moet iets bewijzen waar jij mee aan komt zetten? En eigenlijk heb je niets te melden, maar je discussieert mee voor vermaak, maar eigenlijk wil je dat ik erover ophoudt. Het zal allemaal wel ja. En elke discussie die jij voert op MM, voer je om glasharde resultaten te boeken of zo om te kunnen overleggen aan je achterban? Wat een onzin.
Tot het weer zover komt dat we een KO met stemverplichting gaan doen. Duurt het weer een jaar voor er één KO is afgelopen. En worden er wéér een hoop battles beslecht door de mening van 2 of 3 mensen over 24 uur. Wat natuurlijk een geweldig alternatief is op de huidige gang van zaken.
Onderhond
-
- 87594 berichten
- 12843 stemmen
Ja, dan heb je je zin toch? Lijkt me dat je discussieert om iets te laten veranderen, aangezien je je druk maakt om bepaalde zaken.
Maar ze lopen nog wel. Zou aardig zijn als dat zo blijft, al is het dan maar voor een kleiner publiek. Stemverplichting is al geprobeerd, deed niks voor de populariteit van KOs.
mister blonde
-
- 12694 berichten
- 5828 stemmen
Dus nu mag je alleen een discussie voeren als er snel meetbare resultaten komen. Het wordt steeds gekker. Wie weet is er nu 1 gebruiker die me gelijk geeft en in het vervolg niet meer stemt als hij beide films niet zag. Dat zou voor mij al meer dan genoeg zijn, maar dat zullen we wellicht nooit weten. En nu?
Onderhond
-
- 87594 berichten
- 12843 stemmen
Nu niks. Business as usual, er is niks veranderd en mijn werkdag zit er bijna op. Daarmee ook mijn interesse in deze discussie.
Animosh
-
- 4665 berichten
- 538 stemmen
Even voor het overzicht - de stand is:
28. Before sunset (2004) - Lolita (1962)
5-2
Edit: tenzij mister blonde voor Before Sunset stemde? Dan zou het 6-2 staan.
Badalamenti
-
- 23135 berichten
- 3566 stemmen
Nu niks. Business as usual, er is niks veranderd en mijn werkdag zit er bijna op. Daarmee ook mijn interesse in deze discussie.
Waar werk jij........
mister blonde
-
- 12694 berichten
- 5828 stemmen
En waarom is het vermaak nu opeens weg? Het was toch zo leuk?
Maar jij bepaalt dus niet met wat voor doel ik een discussie aanga. En jij bepaalt zeker niet dat het resultaat verandering moet zijn. En mocht dat allemaal toch het geval zijn, heb je nu net zo min als ik inzichtelijk in hoeverre dat het geval is (al ben ik me ervan bewust dat het minimaal zal zijn, daar ging het me nauwelijks om). Beetje vreemde manier om de winst naar je toe te trekken of zo.
mister blonde
-
- 12694 berichten
- 5828 stemmen
Edit: tenzij mister blonde voor Before Sunset stemde? Dan zou het 6-2 staan.
Ik stemde inderdaad voor Lolita, al is het een twijfelgeval.
Onderhond
-
- 87594 berichten
- 12843 stemmen
Waar werk jij........
Ik heb deadlines. Als m'n werk dan af is, is het goed 
Animosh
-
- 4665 berichten
- 538 stemmen
5-3 dan
mister blonde
-
- 12694 berichten
- 5828 stemmen
Dan denk ik dat je mijn stem dubbel mee telt (?) Is dat het resultaat van de discussie, dat ik twee keer mag stemmen 
Animosh
-
- 4665 berichten
- 538 stemmen
Oh, je plaatste de stand alleen voor het overzicht, niet omdat je op een bepaalde film stemde. Got it. 
5-2
Observator
-
- 18281 berichten
- 3579 stemmen
6-2
29. Mizu no onna (2002) - Le notti bianche (1957)
1-0
wibro
-
- 11590 berichten
- 4098 stemmen
Heb je "Le notti bianche" wel gezien Animosh ? 
3-1 (4,5* vs 3,0*)
Animosh
-
- 4665 berichten
- 538 stemmen
Heb je "Le notti bianche" wel gezien Animosh ?
Nee, vandaar de excuses.
Maar ik heb The Leopard (van dezelfde regisseur) vroeger volgens mij wel gezien, en die vond ik echt vreselijk. Verder ... tsjah, het is een oude film, hè. 
Edit: ha! Ik heb er vroeger inderdaad een recensie bij geschreven. Dat was ik alweer vergeten.
McSavah
-
- 9960 berichten
- 5268 stemmen
Een iemand naast mij die Le notti bianche heeft gezien. Er zit progressie in ten opzichte van duel 27 
wibro
-
- 11590 berichten
- 4098 stemmen
battle 27
btw A Letter to Three Wives niet gezien, maar My Blueberry Nights (4,5*) is gewoon een prachtfilm.
edit: A Letter to Three Wives inmiddels gezien, maar geen partij voor MBN.
(3,5* vs 4,5*)
wibro
-
- 11590 berichten
- 4098 stemmen
30. Gone with the wind (1939) - La peau douce (1964)
1-0
wibro
-
- 11590 berichten
- 4098 stemmen
31. Sense and sensibility (1995) - Shiki-jitsu (2000)
1-0 (3,5* vs 4,0*!)
Shiki-jitsu heeft met romantiek niets te doen.