• 17.095 nieuwsartikelen
  • 181.810 films
  • 12.547 series
  • 34.696 seizoenen
  • 654.757 acteurs
  • 200.298 gebruikers
  • 9.455.199 stemmen

Uit welke film komt dit citaat?

zoeken in:

Silvio Dante

• 2943 berichten
  • 2153 stemmen

Boogie Nights?

Metalfist

• 12443 berichten
  • 3964 stemmen

Nee, als je tip wilt moet je het maar zeggen

Herisson

• 3413 berichten
  • 607 stemmen

51st state?

Metalfist

• 12443 berichten
  • 3964 stemmen

Nop dat is hem ook niet

Herisson

• 3413 berichten
  • 607 stemmen

Tipje dan...

Metalfist

• 12443 berichten
  • 3964 stemmen

Verenigde Staten / Groot Brittannië

Actie / Misdaad

87 minuten

Jaar 2006

gotti

• 14090 berichten
  • 5942 stemmen

Da's niet echt een fatsoenlijke tip. Even zoeken en je hebt hem. Zou de volgende keer leuker zijn als je een inhoudelijkere tip zou geven...

FixX

• 622 berichten
  • 456 stemmen

ik weet de film maar zeg niks want ik heb deze nog niet gezien van the transporter ( ik heb de qoute opgezocht weet niet of dat eerlijk is )

Herisson

• 3413 berichten
  • 607 stemmen

FixX schreef:

ik weet de film maar zeg niks want ik heb deze nog niet gezien van the transporter ( ik heb de qoute opgezocht weet niet of dat eerlijk is )

?????

Metalfist

• 12443 berichten
  • 3964 stemmen

Is hem nu gevonden of niet?

@Gotti Ik vind het niet zo'n slechte tip, er blijven nog altijd een aantal films over maar ik zal er voor volgende keer over nadenken om meer over het verhaal te zeggen dan over de gewone informatie

FixX

• 622 berichten
  • 456 stemmen

crank

Metalfist

• 12443 berichten
  • 3964 stemmen

ja maar je hebt hem opgezocht zei je in je vorige bericht ...

gotti

• 14090 berichten
  • 5942 stemmen

Niet lopen zeiken, als je zulke tips geeft...

Metalfist

• 12443 berichten
  • 3964 stemmen

niet te frank e Gotti ... hij had de andere nog een kans kunnen geven i.p.v. het ineens te zeggen en als ik nu vind dat de tip goed is, dan vind ik het goed het is ook mijn quote he Als jij volgende keer nog is een quote doe zie maar dat je dan ook maar een fatsoenlijke hebt

FixX

• 622 berichten
  • 456 stemmen

niet boos worden mensen

en sorry elke citaat kun je opzoeken

ja als je een film vaak hebt gezien kun je het herrinneren wat er gezegt is en kun je sommige zinnen weten maar van 1 x een film kijkken en een half jaar later een quote lezen en zeggen dat het die film is dan vind ik dat zeer knap of opgezocht

iedereen kan ze opzoeken wie zegt dat dat hier niet gebeurt

maar ok mijn fout ik zeg niks meer

AHWA

• 16922 berichten
  • 1293 stemmen

Fixx, je mag een nieuw citaat geven,

FixX

• 622 berichten
  • 456 stemmen

een makkelijke dan

dan ben ik ervan af

"i still talk to god somethimes , i ask him if what i,m doing is wright or wrong, Im still waiting for an awnser ."

gotti

• 14090 berichten
  • 5942 stemmen

Metalfist schreef:

niet te frank e Gotti ... hij had de andere nog een kans kunnen geven i.p.v. het ineens te zeggen en als ik nu vind dat de tip goed is, dan vind ik het goed het is ook mijn quote he Als jij volgende keer nog is een quote doe zie maar dat je dan ook maar een fatsoenlijke hebt

Blijkbaar heb je geen goeie tips, omdat de film zo opgezocht kan worden en het idee van het spelletje zo helemaal verdwijnt. En ik heb nog nooit klachten gehad over mijn quote's (en mocht je die wel hebben kan je Stichting Korrealatie bellen).

Metalfist

• 12443 berichten
  • 3964 stemmen

Ik heb ook nog geen klachten gehad over men quotes jij bent de enigste die me ook aanvalt over men tip ... vraag je je af wie hier nu loopt te zeiken

Maar het gaat nu over het spel en FixX heeft een quote gegeven dat ik niet weet dus misschien iemand anders die een idee heeft?

Herisson

• 3413 berichten
  • 607 stemmen

gotti schreef:

(quote)

Blijkbaar heb je geen goeie tips, omdat de film zo opgezocht kan worden en het idee van het spelletje zo helemaal verdwijnt. En ik heb nog nooit klachten gehad over mijn quote's (en mocht je die wel hebben kan je Stichting Korrealatie bellen).

Wat ben je allemaal aan het zeuren gotti?

Metalfist

• 12443 berichten
  • 3964 stemmen

FixX schreef:

"i still talk to god somethimes , i ask him if what i,m doing is wright or wrong, Im still waiting for an awnser ."

Ik heb de film zelf nog niet gezien maar een vriend van me zei dat hij denkt dat het citaat uit The Punisher is ... maar wel de versie uit '89

FixX

• 622 berichten
  • 456 stemmen

and until I get one, I'll be waiting, watching, THE GUILTY WILL BE PUNISHED!

correctomundo Metalfist

your next

Dogie Hogan

• 13381 berichten
  • 788 stemmen

Quote: "I was born when she kissed me. I died when she left me. I lived a few weeks while she loved me."

The One Ring

• 29974 berichten
  • 4109 stemmen

Jij bent niet aan de beurt, Dogie. Maar de quote komt uit In a Lonely Place. Prachtig!

Metalfist

• 12443 berichten
  • 3964 stemmen

I don't believe it. He just stood there and watched them beat the crap out of me. Even a dog has got the brains to come to his masters defense. Bite them. Claw them. Piss on them. Anything for fucks sake!

Ik denk wel dat het een vrij gemakkelijke is, film heeft toch veel stemmen

Dogie Hogan

• 13381 berichten
  • 788 stemmen

The One Ring schreef:

Jij bent niet aan de beurt, Dogie. Maar de quote komt uit In a Lonely Place. Prachtig!

Sorry.

(En binnenkort:

"I killed him for money and for a woman. I didn't get the money... and I didn't get the woman." )

Metalfist

• 12443 berichten
  • 3964 stemmen

Het is een actie/drama film uit het jaar 2005

Metalfist

• 12443 berichten
  • 3964 stemmen

Heeft er nu niemand een idee?

Herisson

• 3413 berichten
  • 607 stemmen

ik nie

AHWA

• 16922 berichten
  • 1293 stemmen

Unleashed aka Danny The Dog?

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.