menu

Film / Filmgames / Knock-out - Kerstfilms

zoeken in:
Gremlins speelt zich toch gewoon af tijdens de kerstdagen? En er komen zat kerstbomen, kerstgedachtes en andere kerstrommel in voor dus waarom mensen hier Gremlins geen echte kerstfilm vinden is mij een raadsel.

The One Ring schreef:
It's a Wonderful Life is zware arthouse?
Zei ik dat? Ik sprak in het algemeen. Het is hier tegenwoordig een wonder als een niet-arthouse film een contest wint. En als dat een keer niet gebeurt, dan wint er wel een Kubrick of een andere klassieker. Daarom is het erg leuk dat vermakelijke onzin als de Gremlins een contest weet te winnen.

mikey schreef:
(quote)
Whut

Ja, gek genoeg ga ik steeds meer van die film houden. In mijn jeugd vond ik het al geweldig, maar nu ik hem de laatste jaren herkijk vind ik hem nog beter dan destijds. Voor mij - naast Woody Allen en nog wat anderen - de ultieme Amerikaanse middle/upperclass film (beetje vage omschrijving, maar soit). Dat huis, die buurt, die kleding

8-11

Beetje laat maar een terechte winnaar uiteraard en hoezo geen kerstfilm?

Enffin zou hier wel een remake van willen omdat er gewoon nog meer uit te halen valt ook al word het moeilijk om Gizmo te overtreffen maar de rest zou velen malen beter kunnen op de bar scene na.

Gast
geplaatst: vandaag om 14:54 uur

geplaatst: vandaag om 14:54 uur

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.