- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Filmgames
- Serieladder
Serieladder
Apollinisch
-
- 21297 berichten
- 0 stemmen
Zolang je geen man bent zul je Mad men nooit geheel op waarde kunnen schatten, dus begin er maar niet aan Mel. 
Redelijk opvallend trouwens dat je fan bent van Pretty little liars en The vampire diaries. Ik kan het mis hebben hoor, maar bij de doelgroep daarvan denk ik eerder aan de gemiddelde Disneyliefhebber dan aan iemand met Irrérversible in d'r top tien.
melvddonk
-
- 3972 berichten
- 0 stemmen
Zo te horen heb je van beide nog geen afleveringen gezien? Pretty Little Liars en The Vampire Diaries is veel meer dan alleen het highschoolthema. The Vampire Diaries is qua spanning een beetje vergelijkbaar met Charmed (ook een van mijn favoriete series), alleen werken ze het bij The Vampire Diaries allemaal wat beter uit. Verder kijk ik het natuurlijk ook voor de mooie mannen.
Pretty Little Liars is ook erg spannend (en bovendien erg verslavend), maar op een andere manier. Het is allemaal erg mysterious en de whodunnit vraag komt meerdere keren per aflevering naar boven. Vrijwel iedereen (op 4 meiden na) is verdacht en draagt op de een of andere manier een stukje bij in de puzzel.
Apollinisch
-
- 21297 berichten
- 0 stemmen
Nee, en gaat er voorlopig ook niet van komen. Trekt me totaal niet en sowieso wil ik eerst de grote geeïndigde HBO-series gezien hebben. Net begonnen aan The wire en verder heb ik Rome, Deadwood en In treatment ook nog voor de boeg 
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Deadwood ook nog zien, Rome nog, Six feet nog. Pfff, ik heb nog veel moois voor de boeg
.
Number23
-
- 8638 berichten
- 5677 stemmen
3-2 Dexter is de beste serie ooit gemaakt 
Apollinisch
-
- 21297 berichten
- 0 stemmen
Voorlopig maar na twaalf uur verder met een nieuw duel.
1. Mad Men
2. Dexter
3. Married With Children
3. Married with children - Six feet under
0-1
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Six Feet nog niet gezien, al weet ik wel zeker dat ik die verkies boven MWC. Blanco stem.
Spetie
-
- 38871 berichten
- 8145 stemmen
1. Mad Men
2. Dexter
3. Married With Children
4. Six feet under
4. Six feet under - 24
0-1
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Oef, het jeukt wel om voor het intellect te kiezen tegenover een wat recht toe recht aan hersenloze serie maar helaas SFU niet gezien en 24 een behoorlijk aardige serie. Maar tegenstemmen tegen HBO (en één van hun beter bekende series) zonder op een AMC, Showtime of FX serie te stemmen doe ik niet.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Het blijft jeuken zeker Naomi?
Klein beetje maar
.
Number23
-
- 8638 berichten
- 5677 stemmen
3-1 dankzij Michael C. Hall, ook in Dexter te zien
Onderhond
-
- 87592 berichten
- 12835 stemmen
5-1 24 is een ramp
1. Mad Men
2. Dexter
3. Married With Children
4. Six feet under
5. 24
5. 24 - Serial Experiments Lain
0-1
melvddonk
-
- 3972 berichten
- 0 stemmen
Net even opgezocht, want had er ook nog nooit van gehoord, maar lijkt me erg interessant.
Leuk om zo wat tips op te doen wat betreft series. 
Apollinisch
-
- 21297 berichten
- 0 stemmen
4. Six feet under - Serial experiments lain
1-0