- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Filmgames
- Aziatische Cinema Knock - Out 2011
Aziatische Cinema Knock - Out 2011
FillumGek
-
- 8987 berichten
- 3398 stemmen
3-2 zal wel weer bye bye zijn met de martial arts
Co Jackso
-
- 21924 berichten
- 2791 stemmen
125 Mononoke-Hime (1997) - Heaven's Door (2009)
0-1 hopelijk niet te veel "we stemmen op de film die we gezien hebben" stemmen!
Alsof dat hier zoveel voorkomt. Maar je hebt je doel in ieder geval bereikt, in 20 minuten was deze battle beslist.
Onderhond
-
- 87599 berichten
- 12859 stemmen
Alsof dat hier zoveel voorkomt.
Zie battle 121 
En niks mis met martial arts, maar het actiewerk van Lee wordt vaak enorm belabberd in beeld gebracht.
Goldenskull
-
- 24398 berichten
- 3094 stemmen
Erg jammer van de vorige.
Zie battle 121
Of 126?
Querelle
-
- 6548 berichten
- 4894 stemmen
Toch heb ik het idee dat de meeste mensen wel weten waarop ze stemmen, al hebben ze misschien niet alles gezien. (op een enkeling na, die op een film stemt omdat er een kat in voorkomt
)Het gaat er hier in ieder geval stukken serieuzer aan toe dan bij andere knock-outs.
Querelle
-
- 6548 berichten
- 4894 stemmen
Threeohthree
-
- 5557 berichten
- 2935 stemmen
@Goldenskull: Volgens mij heeft iedereen die op Dolls gestemd heeft de film 4 of hoger gegeven. Invisible Waves is inderdaad voor mij ook een mooie tip, maar denk wel dat alle stemmen stuk voor stuk terecht waren.
Baggerman
-
- 10839 berichten
- 8286 stemmen
14 blades net besteld en de Oshima lijkt me ook best boeiend als variatie op de standaard samoerai-film.
FillumGek
-
- 8987 berichten
- 3398 stemmen
14 Blades vannacht gezien maar vond hem wat tegenvallen. Mijn stem zou waarschijnlijk naar Gohatto gaan.
Tonypulp
-
- 21231 berichten
- 4608 stemmen
Je stelde 'm een beetje op gelijke hoogte met Su Qi-Er toch?
1-1 dus 
Onderhond
-
- 87599 berichten
- 12859 stemmen
2-2 Beter dan Su Qi-Er, één van de beste martial arts films die ik ken.
Goldenskull
-
- 24398 berichten
- 3094 stemmen
@Goldenskull: Volgens mij heeft iedereen die op Dolls gestemd heeft de film 4 of hoger gegeven. Invisible Waves is inderdaad voor mij ook een mooie tip, maar denk wel dat alle stemmen stuk voor stuk terecht waren.
En als iedereen dat doet, elke ronde, dan gebeurt dus wat OH zegt: stemmen op de film die we gezien hebben. Ik had Dolls hier graag zien verliezen. Prima film hoor, maar zou echt een jammere (saaie) winnaar zijn.
Tonypulp
-
- 21231 berichten
- 4608 stemmen
Ik verwacht ook wel beter dan Dolls hier als winnaar...Doe eens origineel 
Onderhond
-
- 87599 berichten
- 12859 stemmen
't Is alleen niet echt wat ik bedoelde ... ik doelde meer op 2.5*-3* films stemmen gewoon omdat je ze gezien hebt.
Onderhond
-
- 87599 berichten
- 12859 stemmen
Black Math
-
- 5430 berichten
- 1753 stemmen
Isabella staat erg hoog op de kijklijst, mede door jouw top 10 positie. Maar helaas nog niet gezien, dus nog geen stem.
Onderhond
-
- 87599 berichten
- 12859 stemmen
130 Su Qi-Er (2010) - Feng Sheng
0-1 stijvol
Lord Flashheart
-
- 6454 berichten
- 2375 stemmen
Toch heb ik het idee dat de meeste mensen wel weten waarop ze stemmen, al hebben ze misschien niet alles gezien. (op een enkeling na, die op een film stemt omdat er een kat in voorkomt
)Het gaat er hier in ieder geval stukken serieuzer aan toe dan bij andere knock-outs.
Baggerman
-
- 10839 berichten
- 8286 stemmen
Vind ik dus helemaal niet. Favorietjes van OH die met 19 stemmen doorgaan naar de volgende ronde, zowat alle oude films die gelijk gewipt worden en daartegenover alles wat nieuw is door gaat
Mmm? Het is toch heel goed mogelijk dat 4 van die 19 stemmers (op tijd) stemmen zodat die film doorgaat? De kans dat er hier een niet-standaard winnaar uit de knock-out tevoorschijn komt lijkt me vele malen hoger dan bij de komedie-KO. Bovendien zijn er hier op MM gewoon niet genoeg liefhebbers van klassieke Aziatische cinema aanwezig en al helemaal niet bij deze knock-out. Veel films halen dus de drempel niet om mee te doen met de KO of zijn voor velen volledig onbekend i.vgl.m. de nieuwere films. Kun je je daar niet gewoon bij neerleggen?
FillumGek
-
- 8987 berichten
- 3398 stemmen