- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Filmgames
- Knappe (?) actrices game #4
Knappe (?) actrices game #4
Tonypulp
-
- 21231 berichten
- 4608 stemmen
u g l y you ain't got no alibi, you're ugly
Ey ey, you're ugly!
6-
Spetie
-
- 38871 berichten
- 8238 stemmen
7- idd volledig met mijn plaatsgenoot eens.
Elineloves
-
- 24071 berichten
- 3632 stemmen
u g l y you ain't got no alibi, you're ugly
Ey ey, you're ugly!
6-

Glacius
-
- 4300 berichten
- 3036 stemmen
Haha, nou.. qua innerlijk kan ik wel begrijpen dat mensen een soort van 'eisenpakket' hebben, en je kunt natuurlijk altijd een voorkeur hebben wat uiterlijk betreft, maar een compleet eisenpakket voor iemand zijn looks.. tsja, dan begrijp ik je comment wel. Het komt op mij een beetje over alsof je jezelf dan zo geweldig/lekker schijnt te vinden.
Meestal is het juist het tegenovergestelde. Eigen onzekerheid overkomen door met de zogenaamde perfecte partner aan te komen. Stel je voor wat een ander er van zal zeggen. Of een overweldigende mate van oppervlakkigheid, meestal te vinden bij de meest materialistische personen.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Knap staaltje psychology for dummies.
soom
-
- 24922 berichten
- 2754 stemmen
Meestal is het juist het tegenovergestelde. Eigen onzekerheid overkomen door met de zogenaamde perfecte partner aan te komen. Stel je voor wat een ander er van zal zeggen. Of een overweldigende mate van oppervlakkigheid, meestal te vinden bij de meest materialistische personen.
. Maar ik ben niet zo onzeker dat ik een zogenaamde perfecte partner aan het zoeken ben. Ik heb gewoon m'n voorkeuren. Iedereen heeft die.
Elineloves
-
- 24071 berichten
- 3632 stemmen
Klopt helemaal soom! Iedereen heeft wel voorkeuren, zowel wat innerlijk als uiterlijk betreft. Maar een voorkeur hebben is iets heel anders dan een heel eisenpakket toch? 
Ik heb Naomi Watts er wel eens iets over zien zeggen, over dat een partner niet aan de ''perfectheden'' die Hollywoodsterren hebben hoeft te voldoen, misschien zelfs juist niet, want een partner selecteer je op andere dingen. Zoiets in ieder geval, daar kon ik me toen goed in vinden.
Elineloves
-
- 24071 berichten
- 3632 stemmen
Erin Kelly
(@ mikey, het hartje dus, geen erectie. Hoewel
)