- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Filmgames
- Uit welke film komt deze scène? #2
Uit welke film komt deze scène? #2
McSavah
-
- 9960 berichten
- 5268 stemmen
Uit "Gruz 200" misschien?

McSavah
-
- 9960 berichten
- 5268 stemmen
Damn, die is te makkelijk: Xing Kong (2011)
Even geduld.
wibro
-
- 11590 berichten
- 4098 stemmen
Die andere was ook niet zo moeilijk, tenminste als je Gruz 200 gezien hebt. Geweldige film trouwens.
danuz
-
- 12935 berichten
- 0 stemmen
Die andere was ook niet zo moeilijk, tenminste als je Gruz 200 gezien hebt. Geweldige film trouwens.
Heb ik gezien, maar ik had deze nooit kunnen raden
(Vond de film dan ook weinig.)
Flat Eric
-
- 6444 berichten
- 1026 stemmen
Een film in het genre home-invasion. Maar welke?
Redlop
-
- 8961 berichten
- 3566 stemmen
Die andere was ook niet zo moeilijk, tenminste als je Gruz 200 gezien hebt.
Vreemde opmerking, althans als jij die maakt.
Hollywood007
-
- 3342 berichten
- 3852 stemmen
Zoals gewoonlijk weer geen enkel idee 
McSavah
-
- 9960 berichten
- 5268 stemmen
Een film in het genre home-invasion. Maar welke?
Je probeert zeker weer een tip te ontlokken?
Vooruit, het is geen home invasion film, wel een 'misdadig' (goed) filmpje, naar en rauw.
Prinz
-
- 1085 berichten
- 4221 stemmen
Van mij mag McSavah wel altijd de vragen stellen. Wat kies je toch altijd prachtige stills?!
McSavah
-
- 9960 berichten
- 5268 stemmen
In dit geval heb ik de film niet (meer) op de harde schijf staan (of in bezit), dus ben ik afhankelijk van de plaatjes die op het net zijn te vinden. Had anders nog wel mooiere shots kunnen uitkiezen. 
De film heeft meer dan 100 stemmen, een laag gemiddelde en is niet ouder dan vijf jaar. Het is een debuutfilm. De regisseur heeft dit jaar een nieuwe film met een titel die iedereen kent, maar deze heeft nog niet in Nederland gedraaid. Het volgende project waar hij mee bezig is behelst de verfilming van een bekende gameserie. Ik zag vandaag een film met een acteur die in deze twee volgende films van de regisseur speelt. Een andere acteur uit de film die ik vandaag zag speelt in een film waar de te raden film vaak mee wordt vergeleken. Die twee films zijn geschoten door dezelfde cinematograaf (en wat voor een).
Ha, en dan kom ik er nog achter dat die film die ik vandaag zag dezelfde man voor de muziek heeft als de te raden film, het is zelfs de broer van de regisseur (die naam viel me tijdens de aftiteling al op). 
Graag raden nu. 
mjk87 (moderator films)
-
- 14590 berichten
- 4547 stemmen
Snowtown dan maar?
mjk87 (moderator films)
-
- 14590 berichten
- 4547 stemmen
Flat Eric
-
- 6444 berichten
- 1026 stemmen
Snowtown dus. Stond wel op mijn to-see list. Zoveel hints en dan nog had ik het niet geweten want nog niet gezien. 
Die dame lijkt op Sandra Bernhard.
DVD-T
-
- 15565 berichten
- 3129 stemmen
Das Alexis Dziena in Nick & Norah's Infintite Playlist. Fijne scene 
McSavah
-
- 9960 berichten
- 5268 stemmen
Was er van overtuigd dat die vorige dame Penélope Cruz was, terwijl ik Alexis Dziena nog redelijk goed ken. Misschien dat ik het bij een wat groter plaatje wel goed zou zien. Film overigens niet gezien.
mjk87 (moderator films)
-
- 14590 berichten
- 4547 stemmen
Er komt morgen pas op z'n vroegst een nieuwe, dus iemand anders mag wel als die wel en anders plaats ik er morgen wel één.
mjk87 (moderator films)
-
- 14590 berichten
- 4547 stemmen
Mochizuki Rokuro
-
- 18942 berichten
- 16494 stemmen
Dit is eigenlijk de enige scene die ik me herinner van die film.
Ik plaats zo hopelijk een nieuwe, eerst naar de film...
Mochizuki Rokuro
-
- 18942 berichten
- 16494 stemmen