- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Filmgames
- Knockout Filmposters 2010
Knockout Filmposters 2010
Goldenskull
-
- 24417 berichten
- 3105 stemmen
Als je echt wil kan je natuurlijk gewoon je origineel bericht weer aanpassen wanneer je merkt dat beide berichten op elkaar volgen. Al vind ik de vergelijking verder ook zwaar overtrokken.
Kan ja, maar doe dat zelf ook nooit. Luiheid heet dat
.
Onderhond
-
- 87698 berichten
- 13085 stemmen
025. Wicked Little Things - Uzumaki
0-1
Goldenskull
-
- 24417 berichten
- 3105 stemmen
1-1 poeh zitten wel veel lastige keuzes tussen
edit 1-2... 9-2's zijn overbodig AGE-411, het gaat maar tot de 8..
Apollinisch
-
- 21302 berichten
- 0 stemmen
Een nieuw duel plaats je toch pas als je beide posters bekeken hebt. 
1-3
Onderhond
-
- 87698 berichten
- 13085 stemmen
poeh zitten wel veel lastige keuzes tussen
Toch valt het op dat op 25 battles de 2-verschil regel nog niet nodig is geweest.
Goldenskull
-
- 24417 berichten
- 3105 stemmen
Een nieuw duel plaats je toch pas als je beide posters bekeken hebt.
Mwah, lang niet altijd. Meestal quote ik OH's loting bericht, copy/paste, bericht plaatsen en dan pas posters checken. Pas als het tempo wat hoger ligt en ik doe constant het plaatsen van de nieuwe battle, dan check ik van tevoren en zet mijn stem er vast onder. 
Apollinisch
-
- 21302 berichten
- 0 stemmen
Onderhond
-
- 87698 berichten
- 13085 stemmen
Tja, dan kan je speranza eigenlijk niks verwijten.
Tuurlijk wel, je eigen rotzooi opkuisen is zo gebeurd.
Apollinisch
-
- 21302 berichten
- 0 stemmen
Zie dat zelden gebeuren anders, door wie dan ook. Speranza is de overtreffende trap, dat wel natuurlijk.
Onderhond
-
- 87698 berichten
- 13085 stemmen
Opgeruimde rotzooi "zie" je dan ook meestal niet, daarom is het opgeruimd 
Ik zet bijna nooit m'n stem al bij het plaatsen van de battle, als het zo uitkomt dat battle/stem bericht dan op elkaar volgens plaats ik ze mooi terug in 1 bericht.
Goldenskull
-
- 24417 berichten
- 3105 stemmen
Ik zet bijna nooit m'n stem al bij het plaatsen van de battle, als het zo uitkomt dat battle/stem bericht dan op elkaar volgens plaats ik ze mooi terug in 1 bericht.
Dat doe ik echt alleen bij uitzondering, wanneer ik niet te lui voor woorden ben. Mocht er nou eens wat strenger beleid worden gevoerd tegen dubbelposten.....
Is op de meeste fora toch uit den boze.
edit: ik bedenk me dat ik wel overdrijf, ik doe het toch vrij vaak. Alleen in dit topic/avatar KO vaak niet. In de ladder post ik ook meestal de ladder apart van de nieuwe battle (en dan niet eerst de battle en dan nog eens 0-1 het bericht erna
), maar daar houdt het wel mee op.
Apollinisch
-
- 21302 berichten
- 0 stemmen
Opgeruimde rotzooi "zie" je dan ook meestal niet, daarom is het opgeruimd
Film >> Filmgames >> Knockout Filmposters 2010 en Film >> Filmgames >> Knockout Filmposters 2010 bijvoorbeeld hadden makkelijk in één bericht gekund. En kom nou niet aan met "ja ik twijfelde nog een beetje". 
McSavah
-
- 9960 berichten
- 5268 stemmen
En toch is het zo
En dan nog de verkeerde keuze maken... 
Goldenskull
-
- 24417 berichten
- 3105 stemmen