menu

Film / Cast en crew / Kalende acteurs en actrices en hun slechte haarstukjes/pruiken

zoeken in:
het meest saaie haar is toch wel het kapsel wat het meest aanbeden wordt door de meeste mensen :: JENNIFER ANNISTON ! Het hangt altijd slap en stijl om haar hoofd ,ze heeft donkere uitgroei , en de kleur is ook saai en uitgewassen . Snap echt niet wat iedereen er zo mooi aan vind !

Jesus, haar is haar.
Echt de grootste onzin dat er zo'n heisa om gemaakt wordt.
Heb al gehoord dat David Beckham z'n personal kapper de halve wereld liet overvliegen voor z'n haar in orde te maken. , Grow up.

En dat het feit dat ze er 10.000 euro's aan uit geven.
Overdreven gedoe...

In Film > Cast en crew > kalende acteurs:

Ik wou het even hebben over kalende acteurs.
Wist je dat meer dan de helft van onze filmsterren een haarstukje draagt?
Onderandere:Robert de Niro, Nicolas Cage, John Travolta, Mel Gibson, Tom Hanks, Robin Williams, Kevin Costner, Michael Douglas, Harrison Ford, Hugh Jackman, Brendan Fraser, Mike Meyers, Jason Patric, John Cusack, Ethan Hawke, Jon Bon Jovi, Christopher Lee, Christian Slater, Christopher Reeve, Ricardo Montalban, David Spade, Michael Keaton, Sylvester Stallone, Willem Defoe, Charlton Heston, Rob Lowe, Jude Law, Billy Bob Thornton, Kevin Spacey, Robert Redford, Quentin Tarantino, Bronson Pinchot, Steve Martin, Charles Grodin, Chevy Chase, Chuck Norris, Harry Connick Jr, Lee Majors, Charles Bronson, Tony Curtis, Lou Ferrigno,

En dan heb je ook acteurs die nooit hun haar verliezen:Tom Cruise, Brad Pitt, George Clooney en Benicio Del Toro(maar die zal zijn haar waarschijnlijk hebben tot ie sterft )

Zijn er mensen die mijn lijstje nog kunnen aanvullen, of heb ik het ergens mis?

Hadden we niet al zo'n roddeltopic?

Als me iets echt geen reet interesseert, zijn het wel haarstukjes.

Is wel opvallend dat al die acteurs hun kaalheid blijkbaar niet durven toegeven .

Een aantal daarvan heeft haarimplantaten. Van Douglas en Bronson geloof ik het niet, maar het boeit me nog minder dus ach..

''Kevin Spacey probeerde bij de premiere van zijn film Beyond the Sea een glimmend stukje hoofdhuid te verbergen met spray-on-hair. Menigen vroegen zich af wat die grote, zwarte geverfde plek op zijn achterhoofd te betekenen mocht hebben.''

Bron: TvFilm.

kos
Freud schreef:
Is wel opvallend dat al die acteurs hun kaalheid blijkbaar niet durven toegeven .
Nogal logisch als je dat miljoenen per jaar kan schelen .

ethan hawke en christian slater????

Christian Slater is al lang kalend. Hebben jullie zijn rol in The Name of the Rose niet gezien?

Charles Bronson

Al bijna 3 jaar dood, dan snap ik dat je haar uitvalt

Kalend Peter Sarsgaard

snakevega schreef:

En dan heb je ook acteurs die nooit hun haar verliezen: (...) Benicio Del Toro(maar die zal zijn haar waarschijnlijk hebben tot ie sterft )

Goed bezig, die Benicio!

Alleen maar omdat het alle kanten opdraait, heeft wel iets van prikkeldraad zo is't makkelijk

Ernest Borgnine, zwaar kalend in oa "Emperor of the North Pole" uit 1971, draagt al jaren een haarstukje.

geronimo
Maar wel respect voor de acteurs en vooral actrices die hun hoofd kaalscheren t.b.v. een rol, zoals Natalie Portman, Demi Moore en Robin Tunney.

De kale knikker van John Travolta:
klik

De bekendste toupet dragers waren toch wel John Wayne en Humphrey Bogart denk ik.

kappeuter (crew)
Aksel Hennie, de hoofdrolspeler van Hodejegerne (2011)
Hij was al kalend in Buddy (2003)

(afbeelding)

(afbeelding)

Dit bericht bevat ingevoegde media van de volgende externe locatie:

https://www.youtube.com/watch?v=a9aBeRVToGk

Wanneer je deze, als ook andere ingevoegde media op de site wilt zien, dan moet je hier even toestemming voor geven.

Met het tonen hiervan wordt er mogelijk door een andere partij cookies geplaatst en/of wordt je ip-adres geregistreerd, zonder dat MovieMeter hier invloed op heeft. Lees ons privacybeleid voor meer informatie over hoe MovieMeter met je privacy omgaat.

Ik vind die foto wel leuk van Cage, weer eens iets anders
Nicolas Cage + Dustin Hofman = Brian Ferry? of associeer ik dan erg raar

Gast
geplaatst: vandaag om 09:35 uur

geplaatst: vandaag om 09:35 uur

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.