- Home
- Filmforum
- Film - Cast en crew
- Kalende acteurs en actrices en hun slechte haarstukjes/pruiken
Kalende acteurs en actrices en hun slechte haarstukjes/pruiken
tinkerbell78
-
- 26 berichten
- 0 stemmen
het meest saaie haar is toch wel het kapsel wat het meest aanbeden wordt door de meeste mensen :: JENNIFER ANNISTON ! Het hangt altijd slap en stijl om haar hoofd ,ze heeft donkere uitgroei , en de kleur is ook saai en uitgewassen . Snap echt niet wat iedereen er zo mooi aan vind !
Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen
Jesus, haar is haar.
Echt de grootste onzin dat er zo'n heisa om gemaakt wordt.
Heb al gehoord dat David Beckham z'n personal kapper de halve wereld liet overvliegen voor z'n haar in orde te maken.
, Grow up.
En dat het feit dat ze er 10.000 euro's aan uit geven. 
Overdreven gedoe...
snakevega
-
- 106 berichten
- 92 stemmen
In Film > Cast en crew > kalende acteurs:
Ik wou het even hebben over kalende acteurs.
Wist je dat meer dan de helft van onze filmsterren een haarstukje draagt?
Onderandere:Robert de Niro, Nicolas Cage, John Travolta, Mel Gibson, Tom Hanks, Robin Williams, Kevin Costner, Michael Douglas, Harrison Ford, Hugh Jackman, Brendan Fraser, Mike Meyers, Jason Patric, John Cusack, Ethan Hawke, Jon Bon Jovi, Christopher Lee, Christian Slater, Christopher Reeve, Ricardo Montalban, David Spade, Michael Keaton, Sylvester Stallone, Willem Defoe, Charlton Heston, Rob Lowe, Jude Law, Billy Bob Thornton, Kevin Spacey, Robert Redford, Quentin Tarantino, Bronson Pinchot, Steve Martin, Charles Grodin, Chevy Chase, Chuck Norris, Harry Connick Jr, Lee Majors, Charles Bronson, Tony Curtis, Lou Ferrigno,
En dan heb je ook acteurs die nooit hun haar verliezen:Tom Cruise, Brad Pitt, George Clooney en Benicio Del Toro(maar die zal zijn haar waarschijnlijk hebben tot ie sterft
)
Zijn er mensen die mijn lijstje nog kunnen aanvullen, of heb ik het ergens mis?
Goodfella_90
-
- 10407 berichten
- 2595 stemmen
Hadden we niet al zo'n roddeltopic?
U-96
-
- 11875 berichten
- 2062 stemmen
Als me iets echt geen reet interesseert, zijn het wel haarstukjes.
Freud
-
- 10772 berichten
- 1153 stemmen
Is wel opvallend dat al die acteurs hun kaalheid blijkbaar niet durven toegeven
.
Leno
-
- 5921 berichten
- 4399 stemmen
Een aantal daarvan heeft haarimplantaten. Van Douglas en Bronson geloof ik het niet, maar het boeit me nog minder dus ach..
Turkeyloverz
-
- 4239 berichten
- 1459 stemmen
''Kevin Spacey probeerde bij de premiere van zijn film Beyond the Sea een glimmend stukje hoofdhuid te verbergen met spray-on-hair. Menigen vroegen zich af wat die grote, zwarte geverfde plek op zijn achterhoofd te betekenen mocht hebben.''
Bron: TvFilm.
kos
-
- 46688 berichten
- 8845 stemmen
Is wel opvallend dat al die acteurs hun kaalheid blijkbaar niet durven toegeven
.
.
The One Ring
-
- 29974 berichten
- 4109 stemmen
Christian Slater is al lang kalend. Hebben jullie zijn rol in The Name of the Rose niet gezien? 
moviefreak#1
-
- 14390 berichten
- 25163 stemmen
Charles Bronson 
Al bijna 3 jaar dood, dan snap ik dat je haar uitvalt 
BenicioDelToro
-
- 4178 berichten
- 1391 stemmen
En dan heb je ook acteurs die nooit hun haar verliezen: (...) Benicio Del Toro(maar die zal zijn haar waarschijnlijk hebben tot ie sterft
)
Goed bezig, die Benicio! 
bebdn
-
- 1884 berichten
- 1148 stemmen
Alleen maar omdat het alle kanten opdraait, heeft wel iets van prikkeldraad
zo is't makkelijk 
Bandit
-
- 607 berichten
- 4017 stemmen
Ernest Borgnine, zwaar kalend in oa "Emperor of the North Pole" uit 1971, draagt al jaren een haarstukje.
geronimo
-
- 1955 berichten
- 0 stemmen
Maar wel respect voor de acteurs en vooral actrices die hun hoofd kaalscheren t.b.v. een rol, zoals Natalie Portman, Demi Moore en Robin Tunney.
Brix
-
- 19675 berichten
- 5113 stemmen
De bekendste toupet dragers waren toch wel John Wayne en Humphrey Bogart denk ik.
kappeuter (crew films)
-
- 74672 berichten
- 5981 stemmen
Dreiecke
-
- 2768 berichten
- 902 stemmen
Ik vind die foto wel leuk van Cage, weer eens iets anders
Nicolas Cage + Dustin Hofman = Brian Ferry? of associeer ik dan erg raar