menu

Film / Cast en crew / Sympathiekste acteur/actrice

zoeken in:
Don Dijk
Naomi Watts schreef:
Voor de rest weet ik ook niet meer van de beste man hoor .

Wat wel een beetje jammer was, was dat ie een stukje van Grease ging zingen. Daar moet ie nu toch wel overheen gegroeid zijn.

Ja haha letterlijk en figuurlijk. Zo leuk is hij nu niet meer qua looks

Don Dijk schreef:
(quote)

Wat wel een beetje jammer was, was dat ie een stukje van Grease ging zingen. Daar moet ie nu toch wel overheen gegroeid zijn.

Beter dan Pim Verbeek en zijn volkslied .

Stephen Fry

Niet alleen een held maar ook nog eens een ontzettend sympathieke man. Wat zou ik graag eens een goed gesprek met hem willen hebben, wijntje erbij (the heck dat ik geen alcohol drink, voor Stephen maak ik wel een uitzondering!).

Spirou
Leuke kerel die Stephen Fry. Hij doet veel voice-overs. Was hij niet de Chesire Cat in Alice in Wonderland?

BenicioDelToro schreef:
Stephen Fry

Niet alleen een held maar ook nog eens een ontzettend sympathieke man.

Ja, vind ik ook.
Ik hoop dat hij in 't echt ook een beetje is als in die leuke TV serie 'Kingdom'

Ik heb hem natuurlijk nooit ontmoet, maar ik heb het vermoeden dat dat zo is.

Benicio del Toro natuurlijk!

Erg intelligente en vriendelijke man. Is er ook zo één die altijd goed nadenkt voor hij wat zegt.

Volgens mij is Johnny Depp een hele sympathieke kerel. Ik lees regelmatig berichten over dat ie weer eens iemand van een straatrover heeft gered ofzo. Volgens mij is dat een hele goede kerel.

Don Dijk
Volgens mij ook inderdaad.
Groot Neil Young-fan ook.

Johnny is knap en sympathiek, de droom van iedere vrouw.

Zal best een aardige man zijn, maar vind hem toch ook vaak erg vreemd hoor in zijn gedrag, moeilijk om hoogte van hem te krijgen.

In gedrag niet toch? Over zijn kledingstijl valt wel wat te zeggen ja, maar ik heb nooit echt iets vreemds over Johnny gehoord.

Dit bericht bevat ingevoegde media van de volgende externe locatie:

http://www.babble.com/CS/blogs/famecrawler/2008/03/23-End/johnny-depp-condom-rubber-sex-safe-glasses-sweeney-todd-trojans.jpg

Wanneer je deze, als ook andere ingevoegde media op de site wilt zien, dan moet je hier even toestemming voor geven.

Met het tonen hiervan wordt er mogelijk door een andere partij cookies geplaatst en/of wordt je ip-adres geregistreerd, zonder dat MovieMeter hier invloed op heeft. Lees ons privacybeleid voor meer informatie over hoe MovieMeter met je privacy omgaat.

Nou ik heb genoeg interviews van hem gezien dat hij raar zat te doen, heel afwezig was, zinnen zei die totaal niet klopte. Vooral als hij samen is met Burton, stelletje idioten Vind ze wel leuk hoor daar niet van, maar wel een tikkeltje vreemd af en toe. En hij is ook niet altijd leuk en sexy, zoals op die foto dus

Daar geef ik je gelijk in ja, wat een verschrikkelijke foto.

Johnny staat er trouwens wel een beetje bekend om hoor, dat hij stomme grappen uithaalt tijdens interviews. Zo was er ook iets tussen Michael Gambon en Johnny. Ik zal eens kijken of ik het kan vinden.

Heb het gevonden hoor. Blijkt dus dat Michael Gambon dat hele verhaal verzonnen heeft in een interview.
Kan dat trouwens echt wel waarderen hoor, acteurs die interviewers voor de gek houden.

http://www.mtv.com/movies/photos/g/get_smart_premiere_flip_061608/terry_crews.jpg

Wanneer je deze, als ook andere ingevoegde media op de site wilt zien, dan moet je hier even toestemming voor geven.

Met het tonen hiervan wordt er mogelijk door een andere partij cookies geplaatst en/of wordt je ip-adres geregistreerd, zonder dat MovieMeter hier invloed op heeft. Lees ons privacybeleid voor meer informatie over hoe MovieMeter met je privacy omgaat.

Terry Crews

Crews lijkt me ook wel een toffe kerel. Goede vriend van Gerard Butler ook. Dan moet je wel down to earth zijn.

_Se7en_ schreef:

Kan dat trouwens echt wel waarderen hoor, acteurs die interviewers voor de gek houden.

Ik ook hoor, moet ook altijd vreselijk lachen om het duo Depp / Burton!

Terry is HILARISCH in White Chicks

Rianneke_Dan schreef:
(quote)

Ik ook hoor, moet ook altijd vreselijk lachen om het duo Depp / Burton!

YouTube - Johnny Depp and Tim Burton interview about Sweeney Todd

Interview met Depp en Burton

Het zijn inderdaad een stelletje mongolen die twee haha.

Elineloves schreef:
Terry is HILARISCH in White Chicks

https://www.youtube.com/watch?v=FWstyHN4Iy4

Ge-wel-dig filmpje Depp is ook zo'n gigantische droogkloot. Ze kunnen allebei niet ophouden met lachen, echt heel grappig dat lachje ook van beide Op deze manier waardeer ik hun beide steeds meer, en ze maken samen ook nog eens geweldige film

Dat mens heeft volgens mij niet eens in de gaten dat ze haar gewoon compleet voor lul zetten en haar uitlachen

Spirou
_Se7en_ schreef:
(afbeelding)

You stole my story.

Ze vraagt er wel een beetje om natuurlijk.

Elineloves schreef:
(quote)

(embed)

Maar toch vind ik deze nog wel wat beter:

https://www.youtube.com/watch?v=pQhLLCUgFIg

Hahahaha.
Al zegt dit (beide filmpjes trouwens) natuurlijk niets over hoe sympathiek de acteur daadwerkelijk is. Hij speelt gewoon een leuke rol.

Gast
geplaatst: vandaag om 20:53 uur

geplaatst: vandaag om 20:53 uur

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.