menu
Volg jij MovieMeter al op Facebook?
Mis niets over je favoriete films en blijf op de hoogte van de nieuwste releases op onder andere Netflix.
MovieMeter op Facebook

Film / Cast en crew / Sympathiekste acteur/actrice

zoeken in:
En wat te denken van good old Jimmy Stewart?

Dit bericht bevat ingevoegde media van de volgende externe locatie:

http://www.poster.net/stewart-james/stewart-james-photo-xxl-james-stewart-6214012.jpg

Wanneer je deze, als ook andere ingevoegde media op de site wilt zien, dan moet je hier even toestemming voor geven.

Met het tonen hiervan wordt er mogelijk door een andere partij cookies geplaatst en/of wordt je ip-adres geregistreerd, zonder dat MovieMeter hier invloed op heeft. Lees ons privacybeleid voor meer informatie over hoe MovieMeter met je privacy omgaat.

Dustyfan
Absoluut! Een meesterlijk acteur

Actrices: Judi Dench, Vanessa Redgrave, Maggie Smith en Joan Plowright.

Acteurs: Michael Gambon, Peter O'Toole, Albert Finney en Ian Mckellen.

Johnny Depp deelt het meeste handtekeningen uit, da's toch sympathiek!

Heb ergens gehoord dat Tom Hanks erg sympathiek zou zijn...

robert englund moet ook echt heel sympathiek zijn. en johnny depp natuurlijk, omdat hij (zoals chili al zei) de meeste handtekeningen uitdeelt.

Leonardo DiCaprio lijkt me wel een telaxte peer, maar misschien zit ik er he-le-maal langs! Wie weet, ontmoeting komt er denk ik toch niet van

Dean Martin

Eddie Cibrian
Joshua Jackson
Matthew mcConaughey
Johnny Depp

Jessica Simpson
Jennifer Aniston
Kate Hudson
Sandra Bullock

En nog wel meer maar dit kwam even naar boven...

Rianneke_Dan schreef:
Jessica Simpson
Lijkt me absoluut niet sympathiek. Natuurlijk is het jouw mening, en die respecteer ik ook wel. Maar Jessica komt op mij nou niet echt over als een sympathieke actrice of een leuke, aardige vrouw..

Gelukkig zijn meningen verschillend.

Emmy Rossum lijkt me erg sympathiek. Sandra Bullock lijkt me ook erg aardig. En dat meisje uit Highschool Musical ook, Vanessa nog wat.

...meryl streep denk ik

veron35
Tim Robbins
Robert Duval
Morgan Freeman
Kevin Costner
Tom Hanks
Michael Clarke Duncan
John Rhys-Davies (gimli bij The Lord of the Rings)
James Stewart
John Cleese
Tom Hulce
De jammer genoeg overleden Elvis Presley

Zij lijken mij wel aardig.

veron35
Chilli schreef:
Johnny Depp deelt het meeste handtekeningen uit, da's toch sympathiek!

Voor mij eerder gemeen.

veron35 schreef:
...
Tom Hanks
...
John Rhys-Davies (gimli bij The Lord of the Rings)
...

Tom hanks is een kwal geworden sinds hij zich groot voelt bij spielberg, en ervoor was hij een kwal omdat hij wel bekken moest trekken om op te vallen.

Rhys-davies is nu eens allesbehalve sympathiek... maar je hebt z'n retoriek omtrent het verdedigen van Europa tegen de teloorgang van de judeo-christelijke cultuur waarschijnlijk niet gehoord.

Geef mij maar Michael j Fox en terrence hill.

veron35
gondwana schreef:
(quote)

Tom hanks is een kwal geworden sinds hij zich groot voelt bij spielberg, en ervoor was hij een kwal omdat hij wel bekken moest trekken om op te vallen.

Rhys-davies is nu eens allesbehalve sympathiek... maar je hebt z'n retoriek omtrent het verdedigen van Europa tegen de teloorgang van de judeo-christelijke cultuur waarschijnlijk niet gehoord.

Geef mij maar Michael j Fox en terrence hill.

Dat wist ik niet. Aan die andere 2 had ik nog niet gedacht. Maar die komen ook wel aardig over.

veron35 schreef:
(quote)

Dat wist ik niet. Aan die andere 2 had ik nog niet gedacht. Maar die komen ook wel aardig over.

John Travolta. Ik zag hem gister ook weer bij de Socceroos, wat een geweldige doodnormale kerel is dat toch.

Leuke vent ja Die heeft ook al heel wat meegemaakt in zijn leven, en nu word hij toch weer papa, wel leuk voor hem!

Weet je wie ook zo lekker normaal schijnt te zijn? Richard Gere, een kennis van mij had hem ontmoet en hij bleek echt super aardig en relaxed te zijn. Had ik eerlijk gezegd niet verwacht

Don Dijk
Naomi Watts schreef:
John Travolta. Ik zag hem gister ook weer bij de Socceroos, wat een geweldige doodnormale kerel is dat toch.

Hmm.. ja, bij dat moment had ik een beetje dubbel gevoel.

Op zich vind ik het ook een prima kerel, tijdje geleden was ie nog bij Ross op de BBC, maar volgens mij heeft de man helemaal niks met voetbal en dan vind ik het een beetje ongeloofwaardig overkomen.

Michael Fassbender en Ewan Mcgregor zijn erg sympathiek.
Maar ook Ewan kent zijn grenzen natuurlijk.

Don Dijk schreef:
(quote)

Hmm.. ja, bij dat moment had ik een beetje dubbel gevoel.

Op zich vind ik het ook een prima kerel, tijdje geleden was ie nog bij Ross op de BBC, maar volgens mij heeft de man helemaal niks met voetbal en dan vind ik het een beetje ongeloofwaardig overkomen.

Lijkt me sterk, is altijd nauw betrokken geweest bij de socceroos en zit ook vaak bij wedstrijden van de MLS en de PL. Was vier jaar geleden ook nog de piloot van hun volgens mij.

Don Dijk
Hij is in opdracht van een of andere sponsor daar toch? En die sponsor die sponsort hem weer met zn vliegtuigen ofzo.

En dat hij altijd nauw betrokken is bij de Socceroos lijkt me ook sterk, aangezien het een Amerikaan is. Maar goed, ik kan het uiteraard mis hebben.

Sympathieke... hmm. George Clooney en Will Smith zijn de eerste die in me opkomen.

Don Dijk schreef:
Hij is in opdracht van een of andere sponsor daar toch? En die sponsor die sponsort hem weer met zn vliegtuigen ofzo.

Hiddink zei destijds dat hij al jaren de socceroos in de gaten houdt.

En dat hij altijd nauw betrokken is bij de Socceroos lijkt me ook sterk, aangezien het een Amerikaan is. Maar goed, ik kan het uiteraard mis hebben.

Hij heeft er natuurlijk een tijd gewoond omdat zijn vrouw Kelly Preston daar ook heeft gewoond. Ze hebben daar ook twee huizen staan, een binding met het land is dan ook niet zo vreemd.

Don Dijk
Ok, nou kijk dat wist ik dus niet. Leerzaam ochtendje zo.

Voor de rest weet ik ook niet meer van de beste man hoor .

Het zal vast een aardige vent zijn, maar ik krijg altijd een naar gevoel bij mensen die zich bezighouden met de Scientology Kerk. Ik heb het niet zo op sektes.

Maar dan kan hij nog wel sympathiek zijn, ook al houd hij zich met die Kerk bezig En daar gaat het om toch, wat hij verder doet moet hij zelf weten, maar zoals ik hem zie op tv en interviews lijkt me het een aardige en normale man.

Gast
geplaatst: vandaag om 05:10 uur

geplaatst: vandaag om 05:10 uur

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.