• 15.747 nieuwsartikelen
  • 177.925 films
  • 12.203 series
  • 33.971 seizoenen
  • 646.938 acteurs
  • 198.971 gebruikers
  • 9.370.356 stemmen

Welke acteurs/actrices heb jij al ontmoet?

zoeken in:

zinulzki

• 126 berichten
  • 639 stemmen

Lea Cousin, beter gekend als Merlina heeft een relatie met mijn (ex-)nonkel. Een toffe madame!

wyatt earp

• 5006 berichten
  • 2629 stemmen

Heeft iemand ooit Johnny Depp ontmoet? Ik hoop echt dat ik die kerel nog een keer tegen kom. Dat zou ik echt helemaal geweldig vinden.

DeCol

• 7009 berichten
  • 3022 stemmen

Ik heb Danni Heylen is als klant aan mijn kassa gehad. Zij speelt Pascal in FC de Kampioenen.

kimberlyVD

• 5946 berichten
  • 1567 stemmen

wyatt earp schreef:

Heeft iemand ooit Johnny Depp ontmoet? Ik hoop echt dat ik die kerel nog een keer tegen kom. Dat zou ik echt helemaal geweldig vinden.

Een vriendin van me heeft hem ooit gezien, van op afstand wel te verstaan, niet mee gesproken dus. Ze was op reis (ik denk op de Bahammas, maar ben niet zeker) en daar heeft ze hem gezien samen met zijn vrouw. Hij is haar grootste idool, van geluk gesproken dus...

missl

• 3866 berichten
  • 5796 stemmen

Een vriendin van mij is hard bezig om actrice te worden, telt dat ook?

Verder wat mensen van GTST die ik niet herkende maar ze werden me aangewezen. Ik ben zo'n sukkel die bekende mensen nooit herkend of uberhaupt niet kent.

Brix

• 19675 berichten
  • 5113 stemmen

Een hele rits als ik er zo eens over nadenk.

Maar wie mij het best is bijgebleven, en waarmee ik ook het meeste kontakt heb gehad, is Caroline Munro.

(Twee keer ontmoet en uitvoerig mee gesproken, en een interview mee gedaan)

Geweldig leuk mens, en zag er zeker voor haar leeftijd, zeer patent uit ook.

Een dame met veel uitstraling, en zonder sterallures.

Wat kilootjes meer dan in haar top-periode, maar die misstonden haar zeker niet, integendeel.

Op de foto, uit 2002, waarop wij samen staan was ze toch al 52 (en ikzelf nóg een paar jaartjes'minder jong' haha)

(afbeelding)

Caroline Munro en 'Brix' -2002

Voor wie haar niet kent hier wat plaatjes uit een aantal films waarin ze speelde:

(afbeelding)

Met Christopher Lee in 'Dracula A.D. 1972'

(afbeelding)

'The spy who loved me' (1977)

(afbeelding)

'The golden voyage of Sinbad' ((1974)

Popeye Doyle

• 276 berichten
  • 0 stemmen

DeCol schreef:

Ik heb Danni Heylen is als klant aan mijn kassa gehad. Zij speelt Pascal in FC de Kampioenen.

Ik heb ook Danni Heylen verschillende keren ontmoet. Beter gezegd: ik heb met haar gewerkt aan een toneelstuk!

JacoBaco

• 10573 berichten
  • 2405 stemmen

In Scheveningen Stanislav Ianevski. Hij speelt in Harry Potter and the Goblet of Fire als Viktor Krum.

(afbeelding)

Op Lowlands Emiel Sandtke. Speelt in GTST het personage Dex Huygens.

En jaren geleden een keer Guusje Nederhorst.

wimnoot

• 3963 berichten
  • 3922 stemmen

Ik heb pas op een verjaardag Simon Zwiers ontmoet.Hij was de stuntdubbel van Paul de Leeuw bij Spion van oranje.En speelde mee in 06/05 van Theo van Gogh.

Brix

• 19675 berichten
  • 5113 stemmen

En sympathieker dan De Leeuw zelf Wim?

wimnoot

• 3963 berichten
  • 3922 stemmen

Hehe! Ik heb De Leeuw nog nooit ontmoet.Maar Simon is een leuke vent.

Brix

• 19675 berichten
  • 5113 stemmen

Een-nul voor Simon

Thanks Wim

JDSsmetje

• 6568 berichten
  • 2312 stemmen

Geen enkele, en eigenlijk wil ik dat ook niet doen. Bekendheden ontmoeten zijn gewoon dingen die me totaal niet interesseren en waarbij ik moest ik zelf de kans krijgen het niet zou doen.

Threeohthree

• 5557 berichten
  • 2931 stemmen

Dakota Fanning bij de première van new moon. Als fan van Dakota was dit lastig want je wil je zo normaal mogelijk gedragen.

Even een vlug woordje mee gewisselt, maar dat was het dan ook.

Ik zou nog graag Kristen stewart of Emma watson willen ontmoeten.

Niet omdat ik zo gecharmeerd ben van hun acteer prestaties maar omdat ze gewoon beeldschoon zijn allebij (sorry voor de rare woordkeus kon zo even niet op het Nederlandse woord komen)

En dan zou ik mijn slag slaan

riesma

• 3706 berichten
  • 3081 stemmen

Ik ga niet op zoek om mensen te ontmoeten, zo speciaal vind ik het niet echt. Ik heb in Hilversum op school gezeten en heb daar zo vaak bekende Nederlanders gezien en gesproken, dat het bijzondere er snel vanaf is gegaan. Hoewel ik wel eens fantaseer over een favoriete actrice die je dan Hollywoodstyle redt van een boze meneer en we live happily ever after...

De enige 'actrice' die ik ontmoet heb is Kim Holland. Ik werkte bij een vestiging van de restaurantketen met de toekan op het dak, daar kwam ze redelijk vaak schransen. Haar vriendje/manager/toyboy was een klein mannetje. Het leuke is, hij bestelde altijd de zeetong en Kim een dubbele biefstuk met afwisselend stroganoffsaus, knoflookjus of met gorgonzola.

wimnoot

• 3963 berichten
  • 3922 stemmen

Haha Riesma! Kim Holland!

Maar die fantasieén over sterren ontmoeten hebben we allemaal wel eens.Ik zou wel eens willen brainstormen met Tarantino of Scorsese, hem wat tips geven en zo , en dan natuurlijk ook een rolletje.Dat spreekt voor zich.

streeter

• 1436 berichten
  • 6799 stemmen

afgelopen week: Jeff Bridges (bij een Crazy Heart screening) en Terry Gilliam (Parnassus screening).

ook zat ik in de bioscoop achter Paul Dano een paar dagen geleden maar ik bleef stil.

in September Simon Pegg en Kirsten Dunst.

riesma

• 3706 berichten
  • 3081 stemmen

Jeff Bridges, heel cool!

Brix

• 19675 berichten
  • 5113 stemmen

(niet om Jeff, dat is wel leuk trouwens) maar om die opmaak van je avatar.

Brix

• 19675 berichten
  • 5113 stemmen

Carine Crutzen (zeker niet de minste Ned. actrice)

Ooit nog samen mee staan zingen tijdens een optreden van mijn band, maar wel héééél lang geleden.

Overigens niet zó bijzonder want ze is afkomstig uit mijn eigen geboorteplaats.

Ik dacht er nu net aan omdat ik haar zojuist op TV zag, in ' Vuurzee'.

Erwinner

• 33715 berichten
  • 3079 stemmen

Foto's van Ingeborg Wieten - Mokkels.nl - Mokkelforum Photo Gallery - forum.mokkels.nl

Woont al jaren bij mij in de buurt en klets wel eens met haar.

Verder ken ik alleen maar beroemde dance Dj's waarmee ik ben omgegaan.

Brix

• 19675 berichten
  • 5113 stemmen

Ingrid Pitt (twee keer)

Als je het over sympathieke actrices wil hebben (met een groot gevoel voor humor op de koop toe) dit is er een.

Erg leuk mee kunnen babbelen.

(afbeelding)

Met Clint Eastwood in 'Where Eagles Dare'

(afbeelding)

In 'Countess Dracula'

Brix

• 19675 berichten
  • 5113 stemmen

Wijlen Sylvia Millecam.

Tijdens de opnames van de (niet beste) film 'Dorst'.

Ik was figurant gedurende een dag, en kwam zelfs nog in beeld in een scene met haar, die zich afspeelde op een paardenrenbaan.

Sylvia was heel bescheiden en sympathiek, in tegenstelling tot haar collega Carla Hardy (Carla who?)

Die laatste had wel érg veel last van sterallures.

riesma

• 3706 berichten
  • 3081 stemmen

Sylvia, met haar laatste stomme actie. Zonde hoor. Ze was nog zo cool in 'Ook Dat Nog'.

streeter

• 1436 berichten
  • 6799 stemmen

was vergeten: 2 weken geleden ook Christopher Plummer ontmoet. Ook enorm aardig.

aspro

• 569 berichten
  • 1518 stemmen

Charlton Heston in de zomer van 1973 in de burbank studio's

in california.

een hele mooie persoonlijkheid.

er zijn van hem maar heel weinig schandalen bekent dat kun je tegenwoordig niet meer van allemaal zeggen.

wimnoot

• 3963 berichten
  • 3922 stemmen

Charlton Heston was een groot voorstander van de wapenwet in America. Goed te zien in micheal Moore's Bowling for Columbine.

Wel cool dat je hem ontmoet hebt, dat wel!

Elineloves

• 24071 berichten
  • 3630 stemmen

Simone Kleinsma en Victor Löw @ One flew over the cuckoo's nest -

Joop van den Ende Theaterproducties

Moest toch wel naar de theatershow van één van mijn favoriete films. Na de voorstelling hebben ze even gebabbeld met wat mensen, waaronder ook met ons. Simone was stukken sympathieker dan ik gedacht had. Erg warme vrouw. Victor was (en bleef) de lolbroek.

movie acteurs

• 3086 berichten
  • 3244 stemmen

Brix schreef:

Een hele rits als ik er zo eens over nadenk.

Maar wie mij het best is bijgebleven, en waarmee ik ook het meeste kontakt heb gehad, is Caroline Munro.

(Twee keer ontmoet en uitvoerig mee gesproken, en een interview mee gedaan)

Grappig, ik zag haar gisteren bij de film Faceless . Ik heb zelf nooit ECHT iemand ontmoet. Heb wel Mariah Carrey gezien bij de Macy's in New York. En bij een gebouw genaamd Planet Hollywood heb ik Lyriq Bent (Saw 4) gezien en zelfs een handtekening gescoord. En in Universal Studio's bij de show van Waterworld heb ik de acteurs ontmoet, ze speelden oa kleine rolletjes zoals in : Mission Impossible 3, Law & Order etc. In Oostenrijk (Wenen) stond Klaus Maria Brandauer (Never Say Never Again, Introducing Dorothy Dandridge, Rembrandt etc.) naast ons bij een verkeerslicht maar ik ga hem dan niet aanspreken.

Voor de rest wil ik wel een meeting met Alyssa Milano (wel ooit eens gemaild). Governator Schwarzenegger, Jackie Chan en wat Italiaanse acteurs/regisseurs wil ik ook graag ontmoeten.

rose

• 2280 berichten
  • 0 stemmen

Antonie Kamerling.

Na de voorstelling Turks Fruit.

Even gebabbeld en een foto ( die mislukt was) gemaakt.

Leuke man!

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.