- Home
- Filmforum
- Film - Cast en crew
- Welke acteurs/actrices heb jij al ontmoet?
Welke acteurs/actrices heb jij al ontmoet?
Die Hard,Willis
-
- 4005 berichten
- 1360 stemmen
Gisteren: Gene Hackman

Popeye Doyle
-
- 276 berichten
- 0 stemmen
Danni Heylen, Erik Verschueren, Koen Crucke.
streeter
-
- 1436 berichten
- 6799 stemmen
Gisteren: Chevy Chase
Deze foto was bij hem thuis gemaakt: http://www.streetersedge.com/images/withChevyChase.jpg
M.Goodkat
-
- 1290 berichten
- 1463 stemmen
Ontmoeten ontmoeten, dus echt mee praten
Matt LeBlanc (Joey uit friends) en Mattweh Perry (Chandler uit friends) toen op de set van friends
En dan handtekening en mee gepraat met Colin Farell in Brugge toen op excursie met de school.
En dan zien ( was tijdens vakantie en niet mee gepraat)
-Jan Decleir (zaak alzheimer)
-Kevin Janssens (Koning van de wereld)
-Andrea Croonenbergs (Belgische actrice in Flikken )
-Brad Pitt
-George Clooney (met pet enal op)
-Maarten Bosmans (flikken)
-Joseph Finnes
En dan mijn idool =') Al Pacino, in een restaurant toen
Wel niet mee gepraat, alleen zo de gebruikelijke shit 'i love your work'
En dan nog Will Smith op de avant Premiere in NY
dennis1979
-
- 468 berichten
- 453 stemmen
Ontmoeten ontmoeten, dus echt mee praten
Matt LeBlanc (Joey uit friends) en Mattweh Perry (Chandler uit friends) toen op de set van friends
En dan handtekening en mee gepraat met Colin Farell in Brugge toen op excursie met de school.
En dan zien ( was tijdens vakantie en niet mee gepraat)
-Jan Decleir (zaak alzheimer)
-Kevin Janssens (Koning van de wereld)
-Andrea Croonenbergs (Belgische actrice in Flikken )
-Brad Pitt
-George Clooney (met pet enal op)
-Maarten Bosmans (flikken)
-Joseph Finnes
En dan mijn idool =') Al Pacino, in een restaurant toen
Wel niet mee gepraat, alleen zo de gebruikelijke shit 'i love your work'
En dan nog Will Smith op de avant Premiere in NY
Ik heb de eer om zelfs 3 acteurs echt ontmoet te hebben! Met 1 daarvan sta ik zelfs als kleine jongen op de foto. Ik zal hem eens opzoeken en inscannen.
Mijn encounters met filmsterren zijn:
- Rutger Hauer (mee op de foto in Madurodam)
- Rebecca Pidgeon (In de PC Hoofdstraat. Andere mensen moesten me vertellen wie ze was.
- Maar de mooiste blijft John Travolta!! Die liepen we tegen het lijf op het vliegveld van Perth. Hij liep daar in zijn Quantas uniform. Moest eerst 3 keer kijken voor ik zeker wist dat mijn ogen me niet bedrogen. Ben zelfs zo brutaal geweest om hem een hand te willen geven. Dat gebaar beantwoorde hij niet, maar begroette me wel met een vriendelijk knikje. Ach, ik had misschien wel het zelfde gedaan.
bascross
-
- 279 berichten
- 64 stemmen
Edwin Rutten, beter bekend als ''Ome Willem''. 
niethie
-
- 7319 berichten
- 7240 stemmen
Deze foto was bij hem thuis gemaakt: http://www.streetersedge.com/images/withChevyChase.jpg
Quaest
-
- 1314 berichten
- 1733 stemmen
Ik heb het huis van Rutger Hauer gezien (vanaf buitenkant
)
RWL
-
- 872 berichten
- 832 stemmen
Robin Williams... geen details nodig
Verder Patrick Stettner (regisseur) , Julia Stiles, Omar Naim (regisseur) leek een grote te worden, maar heeft zich een beetje verstopt, aardige vent, veel mee gesproken)
Alleen gezien: Jude Law en Mira Sorvino
RobbyT
-
- 215 berichten
- 44 stemmen
Een vriend van me werkt op de AKO op Schiphol. Wie die daar niet allemaal is tegengekomen, misschien een tip om daar te solliciteren.
Legan
-
- 18121 berichten
- 4947 stemmen
Wel zware jaloezie van mijn kant.
Friday the 13 th
-
- 2558 berichten
- 2023 stemmen
Jacky Lafon,Zatte Rita uit Familie hahahha 
Erg leuke dame trouwens !!
XxDangerousxX
-
- 152 berichten
- 0 stemmen
Ik hoef ze niet te zien. Zo blijven de personages die ze spelen nog een beetje geloofwaardig.
Esteban
-
- 3606 berichten
- 1826 stemmen
Om het kort te houden ;
Lance Henricksen. Eén van de meest oprecht sympathieke mensen waar ik ooit een babbeltje mee geslaan heb.
David Carradine. De meest onbeleefde, onaangename en omhooggevallen persoon die ik ooit heb ontmoet.
Bandit
-
- 607 berichten
- 4017 stemmen
BANDIT BEZOEKT HET BURT REYNOLDS & FRIENDS MUSEUM
Eindelijk na bijna 25 jaar fan te zijn van Burt Reynolds, heb ik zijn museum bezocht in Jupiter, Florida. http://www.burtreynoldsmuseum.org/index.html
Het is de reis dubbel en dwars waard geweest, wat fantastisch en elke Reynolds' fan moet dit beslist een keer gezien hebben. Speciale dank gaat uit naar Directeur Mike Daniel, van het museum, die speciaal voor mij buiten openingsuren bereid was om de deuren te openen, dit na wat mail contact in Nederland en een telefoontje in Florida. Het museum (een voormalig bankgebouw) hangt vol met foto's van Burt met presidenten, vrienden, bekenden en familie en natuurlijk zijn er allerlei props uit bekende films en series van Burt te bewonderen. Zo is oa ook de originele kano uit "Deliverance" te bewonderen, de football-helm uit "The Longest Yard" en de outfit die Burt droeg in "Smokey and the Bandit II". Ook zijn er persoonlijke brieven te zien van oa: Jack Lemmon en Frank Sinatra. Persoonlijke kadootjes van Sally Field en Goldie Hawn. Ook zijn de imposante film en tv-prijzen van Burt te bewonderen zoals zijn People's Choice awards, Emmy Award, Golden Globe Awards en zijn recent gewonnen World Stunt Award en nog veel meer, zondermeer geweldig. Ruim 2 uur had ik nodig om alles goed te bekijken en heb daarbij nog een zeer leuk gesprek gehad met Mike Daniel. Zo vertelde hij dat hij het met Burt over mijn Dutch-Burt website http://dutch-burt.spaces.live.com/ heeft gehad en dat ze samen eens een kijkje moesten nemen op de site. Verder vertelde hij dat Burt Reynolds elke dinsdag en vrijdagavond Master-Class geeft in het Museum en hij zal proberen om mij en m'n vriendin erbij te krijgen om eens een kijkje te nemen. We zullen nog 2 weken in Florida op rondreis zijn dus dat wil ik wel meemaken. Mike verteld nog een prachtig verhaal over dat hij de set decorator was tijdens het filmen van de Burt Reynolds-film "The Maddening". Later loop ik de deur uit met allerlei gekochte Burt-memorabila.
MIJN ONTMOETING MET BURT REYNOLDS
Het is D-Day of beter gezegd...Burt-Day.
Op 5 augustus 2008 is het dan werkelijkheid, samen met m'n vriendin gaan we vanuit Miami voor de tweede keer naar het Museum, maar dit keer om een Master-Class bij te wonen van de Hollywood-legende zelf. Bij onze binnenkomst worden we vrijwel direct welkom geheten door Mike. Nabij het podium zijn rijen stoelen geplaatst voor de Master-Class en verderop (aan de bar) staat Burt Reynolds, de zenuwen en de adrenaline gieren door m'n lijf. Burt is geheel gekleed in het zwart en hij ziet er niet anders uit dan op tv. We nemen plaats op de stoelen en wachten tot de acteurs op het podium verschijnen. De actrices Avery Sommers ("B.L. Stryker") en Jo Ann Pflug ("Mash") zitten in het publiek te kijken. Er worden verschillende scènes gespeeld op het podium en alles wordt met twee camera's opgenomen (De Film Commission is bezig met het maken van een documentaire over de Master-Class van Reynolds om ten slotte te distribueren voor de dramaopleiding van de Palm Beach County school) Burt zit vlakbij het podium en springt af en toe het podium op om de acteurs voor adviezen te voorzien en om extra stimulans te geven, maar meestal gebeurd dit nadat de scène is uitgespeeld, echt prachtig om hem zijn adviezen te zien uitdelen/regisseren. Burt vertelt ook nog prachtige verhalen over Charlton Heston en James Dean. Ik had Mike al van te voren aangegeven dat we niet tot het einde kunnen blijven omdat we nog een lange terugreis hebben, dus in een korte pauze loop ik naar Mike toe om hem te bedanken voor alles. Mike ziet dan een kans om me bij Reynolds te krijgen en vraagt of ik nog even blijf, hij neemt me mee en ik sta dan oog in oog met Mr. Reynolds. Mike introduceert me met: "Burt, this is the guy we were talking about last week". Ik geef Burt een hand en zeg dat het een eer is om hem te ontmoeten en dat hij al 25 jaar een held van me is. Burt geeft me een hand en grijpt m'n nek en zegt dat ie zich zeer gevleid voelt en dat hij het ook leuk vind me te ontmoeten.
Op dat moment staan de acteurs klaar om de volgende scène te oefenen en moet er verder les gegeven worden. Ik pak nog even z'n arm en neem afscheid. Natuurlijk had ik nog veel meer willen zeggen en vragen, maar kom op, dit pakt niemand meer van me af. Terug bij m'n plaats aangekomen zie ik hoe m'n vriendin zwaar onder de indruk op me wacht, ze wist dat dit één van m'n grote wensen was.
Mike... Burt... Bedankt.
thunderball
-
- 5878 berichten
- 1414 stemmen
Echt heel leuk voor je! Te gek, man! 
Die Hard,Willis
-
- 4005 berichten
- 1360 stemmen
Moet geweldig zijn, zeker als je zo'n grote fan bent! 
Ajax&Filmfreak
-
- 3362 berichten
- 3729 stemmen
Heb jack wouterse( o.a. De noordelingen, Vet Hard, Band of brothers) als buurman gehad. Echt een toffe vent!
streeter
-
- 1436 berichten
- 6799 stemmen
Ja, hij was wel aardig. Ik mocht een foto met hem nemen.
Bart Simpson
-
- 2153 berichten
- 0 stemmen
Zijn er toevallig mensen die Steve MeQueen of Charles Bronson enzo ontmoet hebben? Dat zou gaaf zijn 
Steve MeQueen lijkt me sterk, maar er zullen veel mensen zijn die zijn tijd meegemaakt hebben.
matthijs_013
-
- 3631 berichten
- 5739 stemmen
Ben afgelopen vakantie in Hollywood nog Glenn Close, Rose Byrne en Bonnie Hunt "tegengekomen" (gezien).
RyanneQotsa
-
- 19 berichten
- 4 stemmen
De volgend acteurs heb ik echt lang mee gesproken en een dag met ze mee opgetrokken toen ik in Los Angeles was.
Ryan Merriman (Final Destination 3)
Michael Welch (Twilight, Stargate sg-1, Joan of Arcadia, All the boys love Mandy Lane)
De volgende heb ik vluchtig ontmoet:
Aaron Himelstein (in toneelstuk in Los Angeles gezien en daarna gesproken)
Mae Whitman (in toneelstuk in Los Angeles gezien en daarna gesproken)
De volgende op 2 stargate conventies ontmoet:
Michael Shanks
Christopher Judge
Teryl Rothery
Cliff Simon
Peter Williams
Dan Shae
Alex Zahara
Peter Flemming
Tobias Mehler
Paul McGillion
Bill Dow
Doug abrahams
Obi Ndefo
Eric Breker
Neil Denis
David Nykl
Geen acteurs maar toch bekende mensen, ik heb ze al meerdere keren ontmoet en gesproken en sta met sommige van hun op de foto:
Josh Homme (queens of the stone age) mijn favo gitarist!
Troy van Leeuwen (queens of the stone age)
Joey Castillo (queens of the stone age)
Dean Fertita (queens of the stone age)
Michael Shuman (queens of the stone age)
Hutch (soundguy queens ot the stone age)
Jesse Hudges (eagles of death metal)
kimberlyVD
-
- 5946 berichten
- 1567 stemmen
Enkele jaren geleden heb ik Jean Claud Vandamme ontmoet bij men tante.
Mijn tante (die in Brussel woont) kreeg er vroeger les in de gevechtsporten van en ook nu heeft ze nog geregeld contact met hem. Wie ik enorm graag zou wil ontmoeten: Julia Roberts, Will Smith & Kate Winslett!
Kevin13
-
- 14947 berichten
- 0 stemmen
Vorig jaar aan het zwembad in Ninove ben ik Phillip Peeters en Ann Miller.
wie ik graag zou ontmoeten zijn Samuel L. Jackson en Bruce Willis. Neill Marshall zou ik ook graag is zien maar dat is een regisseur