menu
Volg jij MovieMeter al op Facebook?
Mis niets over je favoriete films en blijf op de hoogte van de nieuwste releases op onder andere Netflix.
MovieMeter op Facebook

Film / Cast en crew / Acterende zangers of zangeressen in films

zoeken in:
kos schreef:
Mark Wahlberg MC noemen gaat me echt te ver .

mark wahlberg was toch best goed in the italian job?

of bedoel je dat je hem geen MC kan noemen

film_kaza
Ik vind Eminem een veel betere rapper dan 50 cent of the game. Hij is ook beslist niet de zoveelste rapper die niet kan acteren.

Alledrie zijn kunnen niet rappen en alledrie kunnen niet acteren.

het zijn alle drie onnozele dombo's maar je kan niet ontkennen dat ze kunnen rappen

film_kaza
Als ik 1 rapper moet noemen die echt niet kan acteren is het snoop dogg.

In dat geval is Eminem de beste acteur in de rabwereld.

Snoop Dogg kan inderdaad niet acteren maar omdat hij misschien ietsje slechter is dan Eminem wil nog niet zeggen dat Eminem wél kan acteren want dat kan hij gewoon niet.

Ik heb begrepen dat Queen Latifah ook rapper (of rapster ?) was dus dan denk ik dat zij de uitzondering op de regel is.

kos
Ik denk ook dat Latifah tot nu toe wel 1 van de betere is, al vond ik Mos Def ook wel oke en LL Cool J af en toe ook wel aardig, in ieder geval niet minder dan andere acteurs in dat soort onzinfilms.

Maar omdat het rappers zijn krijgen ze natuurlijk al meteen veel meer kritiek.

Maar dat is niet alleen zo voor rappers. Ook popidolen hebben het al moeilijk voordat de film überhaupt klaar is. Kijk naar de reacties die Justin Timberlake ook hier kreeg omdat hij ineens ging acteren.
Maar geef de mensen eens ongelijk. Iedereen heeft kunnen zien hoe Britney Spears, Mariah Carey, Kelly Clarkson en The Spice Girls het hebben gedaan.

En ik ben het met je eens dat LL Cool J een leuke acteur is, net als Ice Cube trouwens.

kos
I agree.

Een aantal jaartjes geleden alweer heb ik de film Poetic Justice gezien met Janet Jackson en de inmiddels passed-away Tupac Shakur, ik vond hem in die film goed spelen:)

Scratt
In het algemeen is rap maar klotemuziek maar bij Eminem vind ik aardige nummer terug zoals When I'm gone, Mockhingbird, Hailie's Song en vooral de soundtrack Lose yourself in 8 Mile waar hij naar mijn zeggen goed acteerde. Zou nog een film met hem wel zien zitten in dat genre. Veel beter dan 50 Cent bv.

kos
Scratt schreef:
In het algemeen is rap maar klotemuziek maar bij Eminem vind ik aardige nummer terug zoals When I'm gone, Mockhingbird, Hailie's Song en vooral de soundtrack Lose yourself in 8 Mile waar hij naar mijn zeggen goed acteerde.
Opmerkelijk. Komt wat mij betreft niet eens in de buurt van fatsoenlijke hiphop. Raar dat mensen telkens precies het tegenovergestelde vinden.

Ik kan me persoonlijk dan weer niet voorstellen dat een hiphopfan de nummers van Eminem op de 8 Mile soundtrack niets vind .

Scratt
kos schreef:
(quote)
Opmerkelijk. Komt wat mij betreft niet eens in de buurt van fatsoenlijke hiphop. Raar dat mensen telkens precies het tegenovergestelde vinden.

Tja.. wat is fatsoenlijke hip hop hé
Hij is persoonlijk voor mij de beste in het genre.. niet dat ik veel van dat wereldje ken hoor.. maar als je ziet naar die Vlaamse wanneB, zoals Brahim...
Misschien een film met de rapper Kaye Styles ! die maakt ook goede muziek..

Marshall Bruce Mathers III ofwel Eminem heeft een nieuwe filmrol te pakken. Hij gaat spelen in Have Gun - Will Travel, gebasseerd op de gelijknamige tv serie.

Vind dat geen van alle rappers die in films hebben gespeeld kunnen acteren. LL Cool J komt er het best in de buurt, maar dat is dan ook een artiest waar ik graag naar 'LUISTER' (wbt muziek).

BoordAppel schreef:
Ik kan me persoonlijk dan weer niet voorstellen dat een hiphopfan de nummers van Eminem op de 8 Mile soundtrack niets vind .

Ik als hip-hop producer en fan kan van Eminem alleen Role Model waarderen. Vind Eminem verder in alle opzichten geen eene ruk aan, vooral als het gaan om zijn producties.

deTuinman
Bij Wit Licht (2008):

JvP32 schreef:
(quote)

Nee, natuurlijk... Want War Child maakt enorm misbruik van kind soldaten. Daarom, als het al een marketing stunt voor War Child is, moet je vooral, "uit respect voor de mensen waar de film over gaat," de film niet gaan zien.

Wat een onzin...

Wat ben jij goedgelovig zeg. Zowel in alle reclame spotjes wordt er misbruik gemaakt van de zieligste personages om donaties te krijgen. Vaak zijn deze ook nog acteurs.

Mensen gaan over lijken als het om geld gaat. Vooral van die popsterretjes die enkel wat te doen willen hebben.

deTuinman schreef:

Wat ben jij goedgelovig zeg. Zowel in alle reclame spotjes wordt er misbruik gemaakt van de zieligste personages om donaties te krijgen. Vaak zijn deze ook nog acteurs.

Mensen gaan over lijken als het om geld gaat. Vooral van die popsterretjes die enkel wat te doen willen hebben.

Borsato heeft zijn gehele salaris voor deze film aan War Child gedoneerd. En maanden aan een stuk in Afrika gezeten zonder goedbetaalde optredens te geven.

Een "popsterretje" dus dat over lijken gaat wat geld betreft?

deTuinman schreef:
Wat ben jij goedgelovig zeg.

Hij is het minder dan jij overdreven cynisch bent.

deTuinman
JvP32 schreef:

Borsato heeft zijn gehele salaris voor deze film aan War Child gedoneerd. En maanden aan een stuk in Afrika gezeten zonder goedbetaalde optredens te geven.

Een "popsterretje" dus dat over lijken gaat wat geld betreft?

Marco Borsato is een product, hij is een pion van het team wat over lijken gaat.

Pastichio Rocker
Verschil moet er zijn.

Borsato is een topartiest met een mooi huis, een vrouw met dikke tieten, een goedlopende carriere en een dikke slee voor de deur.

Wat heb jij zoal gepresteerd, behalve een beetje klagen op een filmforum?

Daar zal je zeer waarschijnlijk geen antwoord op krijgen.

deTuinman
Bij Wit Licht (2008):

Pastichio Rocker schreef:
Verschil moet er zijn.

Borsato is een topartiest met een mooi huis, een vrouw met dikke tieten, een goedlopende carriere en een dikke slee voor de deur.

Wat heb jij zoal gepresteerd, behalve een beetje klagen op een filmforum?

Wat ik meer gepresteerd heb? Ik presteer dat ik mijzelf blijf en mijzelf niet verkoop en laat gebruiken.

Verder het feit dat ik 2 master-diploma's heb vind ik dat ik meer prestaties heb op m'n 23e jaar.

Mijn geklaag komt alleen maar voort door het zien van hoe simpel Nederland af en toe kan zijn door mensen als deze te eren. Ik schaam mij kapot dat er geen niveau in de menigte te zien is.

Blijf maar gerust tmf kijken kinderen...

ps. waarom denk je dat Borsato amper een optrede geeft?
leontine dikke teiten? trouwens mooi is ook anders..
goedlopende carriere? in rosso en wit licht zijn beide geflopt. 90 % van z'n concerteren zijn oude nummers.

Pastichio Rocker
Daar ligt iemand met respectievelijk 25 miljoen euro op zijn bankrekening niet echt wakker van.

Waarom ga je trouwens niet op het forum klagen over Borsato? Al die jankposts van jou hebben bar weinig met de film te maken. Deze hele pagina alleen al gaat nergens over.

Die mods hier zitten ook te slapen.

kos
deTuinman schreef:

Verder het feit dat ik 2 master-diploma's heb

Nu nog dikke tieten goed schrijven. .

deTuinman
Pastichio Rocker schreef:
Daar ligt iemand met respectievelijk 25 miljoen euro op zijn bankrekening niet echt wakker van.

Dat zegt al iets over het simpelheidsgehalte van diegene.

Pastichio Rocker
Niet echt.

starbright boy (moderator)
deTuinman schreef:

goedlopende carriere? in rosso en wit licht zijn beide geflopt. 90 % van z'n concerteren zijn oude nummers.

Nou nee, Symphonica In Rosso was de naam van een concertreeks waarmee hij het gelredome 10 x uitverkocht (Dat zijn een kwartmiljoen mensen) en een DVD van die concerten, wat met afstand de bestverkochte Nederlandse muziek-DVD ooit is Er hoorde een single bij, Rood, en dat is de bestverkochte single in Nederland van de laatste vijf jaar. De CD Wit Licht is in nog geen drie maanden tijd de op twee na best verkochte CD in Nederland van 2008 geworden.

Er klopt wel meer niet aan je posts over Borsato, maar dit is wel heel eenvoudig tegen te spreken.

Ik vind zijn muziek trouwens vreselijk. Maar dat is verder van geen enkel belang hier.

Jeauhan
deTuinman schreef:
Verder het feit dat ik 2 master-diploma's heb vind ik dat ik meer prestaties heb op m'n 23e jaar.
Het nivo van het onderwijs in Nederland begint duidelijk steeds dramatischer vormen aan te nemen...
Wat ik meer gepresteerd heb? Ik presteer dat ik mijzelf blijf
Dus je bent altijd al zo zelfingenomen geweest
Mijn geklaag komt alleen maar voort door het zien...
Iets komt voort uit...niet voort door
van hoe simpel Nederland af en toe kan zijn door mensen als deze te eren. Ik schaam mij kapot dat er geen niveau in de menigte te zien is.
Niveau dat jij wel hebt?

Gast
geplaatst: vandaag om 09:32 uur

geplaatst: vandaag om 09:32 uur

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.