- Home
- Filmforum
- Film - Cast en crew
- Acteurs die ik probéér te apprecieren...
Acteurs die ik probéér te apprecieren...

geronimo
-
- 1955 berichten
- 0 stemmen
Precies, het ís ook een goed acteur, vind ik. Toch heb ik een soort van "doet me niks"-gevoel als ik films met 'm zie. Daarom probéér ik 'm te apreciëren

jester
-
- 729 berichten
- 1080 stemmen
Julia Roberts
Demi Moore
Peter Faber
Kris Kristofferson
Daniel Radcliffe
Kate Capshaw

Phoenix
-
- 7846 berichten
- 1418 stemmen
Daniel Radcliffe
Komt door Balkenende .

gondwana
-
- 1212 berichten
- 1464 stemmen
andy garcia, ik doe zo m'n best...
lukt een beetje in 'things to do in denver...'
(erg onderschatte film by the way)

Devastation HCT
-
- 405 berichten
- 1414 stemmen
De twee hoofdrolspelers van Metropolis. Zo fout, vond ik ze. Ik raakte er constant aan geïrriteerd, maar de rest van de film was een stuk beter uitgewerkt, dus dat compenseert weer.
Enne, Hugh Grant........ ahem

BenicioDelToro
-
- 4178 berichten
- 1391 stemmen
Renee Zellweger
Juliette Lewis
Michael Douglas (in mindere mate)
Tom Cruise
... ik probeer het, maar zij zijn gewoon zó verschrikkelijk irritant!

Rujar
-
- 2871 berichten
- 3816 stemmen
Linda de Mol...
ik vind het echt een hele leuke vrouw. maar op het witte doek

BenicioDelToro
-
- 4178 berichten
- 1391 stemmen
Scarlett Johansson...
Ik weet dat ze door velen op een voetstuk wordt gezet als 'The Next Big Thing', maar ik irriteer me mateloos aan haar ...

Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Bij mij scoor je hier geen punten mee Komt het misschien door haar verleden met Benicio?
Gelukkig is niet elke mening hetzelfde, iedereen zou maar allemaal dezelfde actrices/acteurs leuk vinden, what's the fun in that? Het is zelfs leuker als veel jouw favorieten niet leuk vinden

Kabukiman
-
- 414 berichten
- 75 stemmen
Gelukkig is niet elke mening hetzelfde, iedereen zou maar allemaal dezelfde actrices/acteurs leuk vinden, what's the fun in that? Het is zelfs leuker als veel jouw favorieten niet leuk vinden
Het wordt opvallend dat ik het wel erg vaak met je eens blijk te zijn, Naomi Watts (en het blijft vreemd daar telkenmale die achternaam erbij te zetten....) maar hier heb je heel erg gelijk.
Geldt niet alleen voor acteurs enzo - maar ook voor regisseurs, films in het algemeen en eigenlijk best wel veel breder dan dat. Gaat bij mij trouwens zo ver dat ik bij een overdreven Hype al bij voorbaat heel schoorvoetend ben me aan te sluiten bij het gejuich en meer mijn best doe om tegenargumenten te vinden, aan te geven dat het niet ZO goed is als iedereen graag wil geloven.
Maar ik geef toe - dat is een wat doorgeslagen afwijking
Ik zag net dat je Suspiria OOK al een goede film vindt! EINDELIJK eens iemand die (andersom als ik) nu eens niet de films van meester Argento al bij voorbaat de grond in schrijft.

Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Het wordt opvallend dat ik het wel erg vaak met je eens blijk te zijn, Naomi Watts (en het blijft vreemd daar telkenmale die achternaam erbij te zetten....) maar hier heb je heel erg gelijk.
Geldt niet alleen voor acteurs enzo - maar ook voor regisseurs, films in het algemeen en eigenlijk best wel veel breder dan dat. Gaat bij mij trouwens zo ver dat ik bij een overdreven Hype al bij voorbaat heel schoorvoetend ben me aan te sluiten bij het gejuich en meer mijn best doe om tegenargumenten te vinden, aan te geven dat het niet ZO goed is als iedereen graag wil geloven.
Maar ik geef toe - dat is een wat doorgeslagen afwijking
We zitte ndenk ik op heel veel punten op dezelfde golflijn Kan mij negrijpen dat het raar is om die naam erbij te zetten, mijn echte naam gebruiken mag ook hoor
Geldt zeker niet alleen voor acteurs of actrices maar acteurs e nactrices is vooral op mij toepasselijk omdat een idool van mij dus actrice is Ik heb wel favoriete regisseurs maar echt fan ben ik niet van ze. Hypes kunnen mijn kijk op een film erg beinvloeden, een goed voorbeeld is LOTR. Over hypes gesproken, die kan ik mooi beeindigen met een citaat van Naomi over het zijn van een hype en haar bekendheid. Hier bewijst ze maar weer dat ze een vrouw is met karakter
"When it's based on my work, that makes me happy. But when it's based on the hype, and people start blowing smoke up my ass, I'm very careful. I have a great bullshit detector, and I can tell the difference."
Ik zag net dat je Suspiria OOK al een goede film vindt! EINDELIJK eens iemand die (andersom als ik) nu eens niet de films van meester Argento al bij voorbaat de grond in schrijft.
Suspiria ging ik wat beter vinden na mijn tweede kijkbeurt, qua verhaal moet je niet superveel verwachten(dat deed ik dus de eerste keer) maar die Argento kan zo een geweldige sfeer creeeren en hij maakt van een film een waar kunstwerk. Ik zal zijn films nooit bij voorbaat de grond in schrijven, doe ik eigenlijk bij niemand, overgenomen van Naomi blijkbaar

BenicioDelToro
-
- 4178 berichten
- 1391 stemmen
Bij mij scoor je hier geen punten mee Komt het misschien door haar verleden met Benicio?
Wat dat laatste betreft ben ik het zeker met je eens...
Maar wat Scarlett betreft; ik weet pas sinds kort dat ze bijna twee jaar geleden wat heeft aangerommeld met Benicio en vóór die tijd vond ik haar ook niks. Dus die vlieger gaat hier niet op. Het ligt louter aan de persoon, niet aan wat ze doet. Het is ook niet zo dat ik alle films waar zij in speelt vermijd, integendeel. Ik geef haar keer op keer een kans. Ze is ook zeker geen slecht actrice, maar haar kwaliteiten wegen bij mij bij de einafrekening toch niet op tegen haar hoge irritatiefactor.

Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Dat over Benicio was ook meer bedoelt met een grappige intentie. Er zijn er meerdere die zich aan haar irriteren, iedereen waar ik wel eens film mee kijk irriteren zich aan haar.
Ze is ook geen idool van me dus dat maakt het ook minder erg, al mag het over mijn idool ook best gezegt worden.

BenicioDelToro
-
- 4178 berichten
- 1391 stemmen
Over jouw idool zal ik dat niet snel zeggen, want Naomi vind ik verre van irritant!

Kabukiman
-
- 414 berichten
- 75 stemmen
mijn echte naam gebruiken mag ook hoor
Ja, ik moet eens even wat tijd steken in het lezen van de profielen enzo - heb ontdekt dat er nog heel wat te lezen valt, hier op de site. Maar komt.
Geldt zeker niet alleen voor acteurs of actrices maar acteurs e nactrices is vooral op mij toepasselijk omdat een idool van mij dus actrice is Ik heb wel favoriete regisseurs maar echt fan ben ik niet van ze.
Idolen (wat ik overigens wel een heel erg vervelend woord vind sinds Henny Huisman er een liedje over heeft gemaakt) heb ik op diverse gebieden, Annabella, Chris Walken - maar (afgezien van ook nog wat musici) zeker ook een paar regisseurs: Lloyd Kaufman, Jean Rollin en vooral Dario Argento - mijn absolute nummer 1.
Het verhaal van Suspiria is denk ik inderdaad waar veel mensen op afknappen - moet eerlijk zeggen dat ik dat juist van veel goede Italiaanse regisseurs het enorm grote pluspunt vind: de vaste hollywood formule van "fijn begin, er gaat wat mis, probleemsequentie en op het laatst krijgt hij het meisje toch nog" daar nergens is terug te vinden - als je aan een film begint weet je nooit welke kanten het allemaal op kan gaan en hoe het af gaat lopen. Bij Argento (en Rollin trouwens ook) is er vaak geen sprake van een in de traditionele zin van het woord "afgerond verhaal" (but then again: dat is er in het leven ook nooit), maar veeleer een enorme bak met poezie en sfeer.
(Maar zo hou ik ook van muziek waar geen "melodie" in zit, geen deuntje, niet na te fluiten enzo).
Wat een subliem citaat van Naomi! Yes - karakter lijkt me een beetje te liggen in dezelfde hoek als Miss Sciorra - hoewel daarover dan nooit een hype is geweest, maar de benadrukking van het WERK waar het over dient te gaan, geweldig.
Hypes heb ik een schurft aan, LOTR wederom: presies hetzelfde. Met de grote Batman Hype in het begin van de jaren 90 had ik het ook lastig - reeds vanaf mijn 6e of 7e hield ik van Batman, was nooit een probleem. Maar toen heb ik toch een aantal jaren mijn Batman T shirts niet aangetrokken, wilde daar even niets mee te maken hebben. (Wat mijn waardering voor het karakter overigens niet in de weg stond, maar even wat minder opzichtig).
Hypes kunnen mijn kijk op een film erg beinvloeden, een goed voorbeeld is LOTR. Over hypes gesproken, die kan ik mooi beeindigen met een citaat van Naomi over het zijn van een hype en haar bekendheid. Hier bewijst ze maar weer dat ze een vrouw is met karakter
"When it's based on my work, that makes me happy. But when it's based on the hype, and people start blowing smoke up my ass, I'm very careful. I have a great bullshit detector, and I can tell the difference."
Suspiria ging ik wat beter vinden na mijn tweede kijkbeurt, qua verhaal moet je niet superveel verwachten(dat deed ik dus de eerste keer) maar die Argento kan zo een geweldige sfeer creeeren en hij maakt van een film een waar kunstwerk. Ik zal zijn films nooit bij voorbaat de grond in schrijven, doe ik eigenlijk bij niemand, overgenomen van Naomi blijkbaar

Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Ook erg leuk om te weten wat jouw id.. euhh... favoriete iconen zijn in de filmwereld

soom
-
- 24788 berichten
- 2647 stemmen
Ik heb ontdekt, dat ik Woody Allen niet zo leuk vind in zijn acteren. Ik heb maar 1 film gekeken, maar ik heb niet echt wat met hem..

Art
-
- 13507 berichten
- 3502 stemmen
Even gekeken en die film is dus Everyone Says I Love You. Maar je hebt dan ook een van de mindere films van Woody Allen gezien. Misschien maar wat meer van Woody gaan kijken en wie weet ontdek je wel dat hij wel leuk en goed kan acteren

BenicioDelToro
-
- 4178 berichten
- 1391 stemmen
Ik heb ontdekt, dat ik Woody Allen niet zo leuk vind in zijn acteren. Ik heb maar 1 film gekeken, maar ik heb niet echt wat met hem..
Ik vind Woody ook annoying... Die man kan me echt niet boeien!

katie morosky
-
- 1003 berichten
- 804 stemmen
Ik vind hem écht grappig. Ooit zag ik een stukje van "The Stars When They Were Young" of zoiets. Het enige wat er bij Woody veranderd was waren het aantal rimpels. Buiten dat vind ik z'n conversaties wel erg grappig.

soom
-
- 24788 berichten
- 2647 stemmen
Jodie Foster

The One Ring
-
- 29974 berichten
- 4109 stemmen
Billy Bob Thornton. Ergens zit er volgens mij een heel goed acteur verscholen, maar hij speelt zijn rollen te flauw.

Ganesha
-
- 95 berichten
- 92 stemmen
Willem Dafoe
Ik vind hem wel goed, maar hij werkt altijd een beetje op m'n zenuwen

gondwana
-
- 1212 berichten
- 1464 stemmen
andy garcia, ik doe zo m'n best...
lukt een beetje in 'things to do in denver...'
(erg onderschatte film by the way)
huh, was blijkbaar vergeten dat ik deze thread had geopend...
(goeie thread trouwens)

Don Gertus
-
- 1543 berichten
- 0 stemmen
Iedereen natuurlijk, het lijkt me onzinnig om een acteur/actrice niet goed te willen vinden.