menu

Film / Spoilers / 10,000 BC (2008)

zoeken in:
Ik vond het einde van 10.000 B.C. belachelijk om nog maar te zwijgen over vlees-etende struisvogels (sommige zeggen dat ze bestaan hebben) en die oude vrouw..

Wat vonden jullie?

Sowieso een stupide film natuurlijk. Dat spirituele geneuzel aan het eind deed mij vrij weinig. Ik was met m'n hoofd al in het cafe een biertje aan het drinken...

ninoboy1
Ik vond dat het einde van de film alles doodsloeg.
Zo belachelijk, dat maakt de film echt slecht vind ik.
Ook vond ik dat de film in het begin wat langdradig was, naar het einde toe begon hij beter te worden, maar dan krijg je zo'n brol einde..
Precies nagemaakt van apocalypto en pathfinder..
sorry

Uiteraard niet naar waarheid gemaakt want het tijdspad klopt niet helemaal. Maar desondank vermakelijk en mooi gemaakt.

Er klopt echt helemaal niets in deze film. 10.000 BC al piramides. Mamoets die helpen bij de bouw van de piramides in een tropsich klimaat. Ongelooflijk wat een prutswerk.

Nee, niet best. Maar wat kun je verwachten van die amerikanen met hun historisch besef.

Wel leuke effecten. Hiervoor dan nog een waardering van 2.0

ik vond echt die film waardeloos sorry dat ik dat zeg dat is mijn meening, maar 1 stukje vond ik wel vet dat die 2 ijsberen gingen vechten dat is de eenigste.

Flavio (moderator)
Robien schreef:

Nee, niet best. Maar wat kun je verwachten van die amerikanen met hun historisch besef.

Emmerich is alleen een Duitser...
Maar ongelooflijk stupide einde inderdaad. Degene die zo´n einde verzint zou strafrechterlijk vervolgd moeten worden vanwege grove wansmaak en belediging.

Ik vond de tijdlijn in de film erg dom!! Op eens die piramiden.. En die hoofd van de piramiden was gewoon een oud vent.. Ik had toch iets buitenaard verwacht Einde sloeg nergens op.. Had echt veel iets beters verwacht toen ik de trailer had gezien.. Flop film er is echt niet over negedacht over de tijdlijn!! We leven in 2008 en dat er nog zulke film worden gemaakt zonder na te denken..

hoe ging het einde van de film ook alweer

megablackhell schreef:
ik vond echt die film waardeloos sorry dat ik dat zeg dat is mijn meening, maar 1 stukje vond ik wel vet dat die 2 ijsberen gingen vechten dat is de eenigste.
eum volgens mij verwar je deze film met the golden compass.

Verder vond ik het einde ook een beetje jammer. De 'Almachtige" ging nu wel erg makkelijk dood. Het stuk met de sabeltandtijger vond ik erg sterk daarentegen.

mooi gemaakt maar tijds lijn etc klopt voor geen meter
maar toch wel mooi gemaakt

jimcarrey gek schreef:
hoe ging het einde van de film ook alweer

Alles komt goed

elturo schreef:
Ik vond de tijdlijn in de film erg dom!! Op eens die piramiden.. En die hoofd van de piramiden was gewoon een oud vent.. Ik had toch iets buitenaard verwacht Einde sloeg nergens op.. Had echt veel iets beters verwacht toen ik de trailer had gezien.. Flop film er is echt niet over negedacht over de tijdlijn!! We leven in 2008 en dat er nog zulke film worden gemaakt zonder na te denken..

Over die tijdlijn is wel nagedacht hoor, alleen het is niet wetenschappelijk. Als ze het wetenschappelijk hadden gehouden had hij nog wat mammoeten moeten afslachten en wat neanderthalers maar daar kreeg hij de bios niet mee vol.
Over de ouderdom van de piramides zijn tal van visies die je niet in de schoolboeken aantreft. Dat sterrenbeeld komt er dan ook bij kijken. De oude vrouw hebben ze geleend van nog steeds voorkomend sjamanisme bij huidige "primitieve" stammen. En van die dieren zijn er tenslotte ook botten gevonden.
Dus daar is in ieder geval wel over negedacht het wijkt alleen af van de schoolboekjes. Anyway een flop-film blijft het.

Gast
geplaatst: vandaag om 02:40 uur

geplaatst: vandaag om 02:40 uur

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.