• 155.381 films
  • 9.292 series
  • 27.638 seizoenen
  • 604.195 acteurs
  • 346.012 gebruikers
  • 8.758.603 stemmen

the eye einde

zoeken in:

agent smith

• 301 berichten
  • 121 stemmen

ik begrijp het einde niet echt van the eye...

misschien kan iemand dat mij uitleggen

verder trouwens een hele goeie film hoor, maar als ik het einde snap al helemaal een topper!

agent smith

• 301 berichten
  • 121 stemmen

niet allemaal tegelijk

Stevo

• 499 berichten
  • 429 stemmen

Ik heb m laatst nog gezien, maar aangezien ijn geheugen echt een vergiet is kan ik je niet helpen. Trouwens soms is het wel handig dat ik alles vergeet. Ik kan zo een film weer kijken alsof hij nieuw is, haha

Goodfella

• 5091 berichten
  • 4875 stemmen

Ligt eraan wat je bedoelt met "het einde", maar nu ze wist hoe ze aan haar gave kwam en waar deze voor bedoeld is moest ze er mee leren leven, of zo.

Waarom kan dit trouwens niet gewoon bij de film? Zoals eigenlijk bijna alle spoilertopics vrij overbodig zijn..

agent smith

• 301 berichten
  • 121 stemmen

omdat dit een speciale threat is waar je het einde van een film kan bespreken is het logisch dat je hier het einde van een film bespreekt...:)

Goodfella

• 5091 berichten
  • 4875 stemmen

We hebben toch spoilertags waardoor dat ook gewoon bij de film kan?

Chainsaw

• 8580 berichten
  • 3337 stemmen

maar waar vind jij dat het topic Spoilers in het forum dan voor gebruikt moet worden, goodfella ?

Goodfella

• 5091 berichten
  • 4875 stemmen

Ik vind het overbodig, dus het mag van mij weg. Geeft alleen maar dubbele discussies.

tovenaar

• 6723 berichten
  • 0 stemmen

Ik vind het ook erg verwarrend hoor... ik heb nooit begrepen waarom dit niet bij een film zelf mag.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.