• 15.735 nieuwsartikelen
  • 177.886 films
  • 12.199 series
  • 33.965 seizoenen
  • 646.879 acteurs
  • 198.950 gebruikers
  • 9.369.696 stemmen

The Archive

zoeken in:

joachimt (crew films)

• 3795 berichten
  • 9718 stemmen

Bij Film > Video on Demand > Favoriete VOD-diensten:

Nog geen favoriet, maar kappeuter wees me op de gratis dienst The Archive.

App: https://play.google.com/store/apps/details?id=com.multicom.thearchive

Website: Home | The Archive - thearchive.tv

Best een leuk aanbod. Als gratis gebruiker krijg je reclame. Kun je afkopen als je wil.

Ik ben begonnen met een lijst van wat er zoal te vinden is. Je vindt mijn openbare lijsten hier:

joachimt

Nog maar net begonnen. Ik ga dit de komende dagen handmatig aanvullen.

BlueJudaskiss (moderator films)

• 11899 berichten
  • 5305 stemmen

joachimt schreef:

Best een leuk aanbod. Als gratis gebruiker krijg je reclame. Kun je afkopen als je wil.

Ik ben begonnen met een lijst van wat er zoal te vinden is. Je vindt mijn openbare lijsten hier:

joachimt

Ziet er mooi uit. Is dat veel reclame wat je krijgt?

joachimt (crew films)

• 3795 berichten
  • 9718 stemmen

BlueJudaskiss schreef:

(quote)

Ziet er mooi uit. Is dat veel reclame wat je krijgt?

Geen idee. Ik heb nog geen enkele film gekeken.

joachimt (crew films)

• 3795 berichten
  • 9718 stemmen

joachimt schreef:

joachimt

Ben er geloof ik wel doorheen. 300 titels verzameld.

kappeuter (crew films)

• 74672 berichten
  • 5981 stemmen

Knappe prestatie!

En, wat is jouw indruk?

joachimt (crew films)

• 3795 berichten
  • 9718 stemmen

kappeuter schreef:

Knappe prestatie!

En, wat is jouw indruk?

Een hoop B- en C-troep.

Ik geloof niet dat ik iets ben tegen gekomen dat ik gezien heb. Dat zegt al wel wat......

Verder kan ik er nog niet zo veel over zeggen. Voor het beoordelen van lijsten gebruik ik iCM. Ik zal de lijst vannacht laten exporteren en dan weet ik morgen meer......

Kwam in ieder geval één filmpje tegen dat ik wel ga kijken. Onbekend filmpje met Samuel L. Jackson toen hij nog niet beroemd was. Heb me 20 jaar geleden voorgenomen alles met hem te kijken, dus altijd als er iets op mijn pad komt, pik ik hem mee.

joachimt (crew films)

• 3795 berichten
  • 9718 stemmen

Overigens heeft Plex zo te zien ook weer heel wat titels toegevoegd. Ik probeer er weer wat toe te voegen aan mijn lijst, maar het is handmatig eigenlijk niet meer te doen.

joachimt (crew films)

• 3795 berichten
  • 9718 stemmen

Hier de lijst van thearchive.tv op iCM:

https://www.icheckmovies.com/lists/the+archive.tv+all+movies+currently+on+dutch+the+archive.tv+for+free/joachimt/

Ik heb er 0/300 gezien.

Kwaliteitscheck in iCM-termen: 9/300 official checks. Ik had verwacht dat dit allemaal titels op TSZDT of BadMovies zouden zijn, maar dat viel mee. Ook nog twee TIFF Best Canadian en nog wat martial arts. Deze titels pik ik mooi even mee.

kappeuter (crew films)

• 74672 berichten
  • 5981 stemmen

Zou je die 9 titels hier kunnen posten?

Staan die al op MM? Voeg jij die anders toe?

Onderhond

• 87585 berichten
  • 12834 stemmen

joachimt schreef:

Kwaliteitscheck in iCM-termen: 9/300 official checks.

En dan nét die ene film van de martial arts lijst die ik nog niet gezien heb.

En dan een engelse dub.

joachimt (crew films)

• 3795 berichten
  • 9718 stemmen

kappeuter schreef:

Zou je die 9 titels hier kunnen posten?

Staan die al op MM? Voeg jij die anders toe?

Don't Go in the House

Black Shampoo

Dang kou tan

The Hanging Garden

The House on Sorority Row

Lilies - Les feluettes

Martial Law

The Toolbox Murders

Uninvited

Ze staan allemaal op MM. Ik heb de lijst namelijk hier op MM gemaakt en daarna de MM-export geïmporteerd in iCM. Films die niet op MM staan heb ik overgeslagen. Dat was wel een minderheid.

joachimt (crew films)

• 3795 berichten
  • 9718 stemmen

Onderhond schreef:

(quote)

En dan nét die ene film van de martial arts lijst die ik nog niet gezien heb.

En dan een engelse dub.

GRR.... dub? Die ga ik dan skippen.

Onderhond

• 87585 berichten
  • 12834 stemmen

joachimt schreef:

GRR.... dub? Die ga ik dan skippen.

Jammer ja. Nu is dat ook wel dé reden dat ik die als enige nog niet gezien heb, de originele dub is zo'n beetje onmogelijk om aan te komen lijkt wel. Zelfs de Russische overdub die ik ooit gevonden heb was gebaseerd op de Engelse dub.

joachimt (crew films)

• 3795 berichten
  • 9718 stemmen

Don't Go in the House (1979)

Deze zojuist als eerste gekeken op The Archive. Best een slechte film, maar dat is te verwachten met zo'n dienst. Wat opviel was dat ik geen enkele keer reclame heb gekregen.

In het begin haperde het geluid. Wellicht zat dat in de bron, want even later trok het weg. Casten vanaf app werkte niet. Ik selecteerde mijn CC, maar er kwam gewoon geen verbinding. Dan dus maar een Chrome-tab gecast vanaf mijn laptop, zoals ik dat ook bij MUBI altijd doe. Toch jammer dat de kleinere apps hier zoveel moeite mee hebben. Met de apps van Disney en Prime heb ik nooit problemen met casten.

joachimt (crew films)

• 3795 berichten
  • 9718 stemmen

Dat haperende geluid lag aan het casten. Zojuist een nieuwe gestart. Weer dat gehaper. Zodra ik "Optimize casting" kies, is het verholpen. Dan wordt het beeld niet meer op de laptop vertoond.

joachimt (crew films)

• 3795 berichten
  • 9718 stemmen

Ik ben er alweer klaar mee. Ik heb 9 films van TheArchive gezien en meer kon ik niet vinden wat ik wilde kijken. Van die 9 films waren er 7 die ik 2 sterren of lager gaf. Dat is al behoorlijk laag voor mijn doen, dus ik ben niet zo te spreken over de kwaliteit van deze dienst, voor zover ik heb gezien. Alleen The Hanging Garden (1997) vond ik nog wel aardig. Plex doet het wat betreft kwaliteit toch een stuk beter op het gebied van legale gratis streaming.

De laatste die ik heb gezien was The Return of Superfly (1990). Enige reden om die te kijken was dat Samuel L. Jackson erin speelt. Ik heb me meer dan 20 jaar geleden de uitdaging gegeven alle films met hem te kijken. Niet dat ik ooit geprobeerd heb dit te voltooien, maar elke keer dat er een film met hem op mijn bordje langskomt, kan ik het niet laten die mee te pikken. Zodoende kijk ik dus wel eens dit soort slappe titels, waarin hij slechts een kleine rolletje speelt, want bekend was hij nog niet (Pulp Fiction bestond nog niet).

kappeuter (crew films)

• 74672 berichten
  • 5981 stemmen

Ik heb eergisteren The Van Halen Story: The Early Years (2003) gezien op The Archive.

Nul reclames en de optionele Engelse ondertiteling kwam van pas.

Wat ik vooral onhandig vind aan de website en de app is dat ik niet zie welke titels nieuw aan het overzicht zijn toegevoegd. Dus ik heb nu geen idee of en hoe vaak er iets bij komt.

Ze hebben wel een blog met wat highlights.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.