• 12.343 nieuwsartikelen
  • 166.350 films
  • 10.742 series
  • 30.964 seizoenen
  • 624.084 acteurs
  • 195.144 gebruikers
  • 9.114.490 stemmen

Magische films

zoeken in:

Guiny

• 97 berichten
  • 38 stemmen

ja sorry als ik twee genres meng hé mensen ik zoek gewoon naar lijstje films met magische en ook met speciale krachten hoeven daarom niet altijd heksen ofzo te zijn,ik weet dat het verschillende zaken zijn maarja dat maakt me niet uit toch bedankt voor de titels ...

Halcyon

• 9952 berichten
  • 0 stemmen

Waar heb je al die titels eigenlijk voor nodig als ik zo nieuwsgierig mag zijn ?

Guiny

• 97 berichten
  • 38 stemmen

wel ik ben een lijstje aan het maken met films over magie voor op mijn site te zetten de andere films plaats ik er niet bij omdat het gaat over andere krachten,maar heb ze wel eens doorgenomen en vele ervan heb ik gezien en inderdaad niet veel met magie te maken dusja...

ps ik heb geen site over magie hé het gaat over 4 series wwaaronder Charmed eentje ervan is en dat gaat over magie,dus wilde ik mijn bezoekers nog een lijstje geven met films over magie voila nu duidelijk?

Halcyon

• 9952 berichten
  • 0 stemmen

Heel duidelijk . Was gewoon nieuwsgierig.

Glenn36

• 31 berichten
  • 1 stemmen

even weer actueel:

The sorcerer's apprentice

I am number four

Harry Potter 1t/m7

the chronicles of narnia 1t/m3

Percy Jackson -The Lightning Thief

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.