• 148.985 films
  • 8.195 series
  • 24.993 seizoenen
  • 547.582 acteurs
  • 323.805 gebruikers
  • 8.487.316 stemmen

Meidenfilms

zoeken in:

_kussiej_

• 19 berichten
  • 46 stemmen

Wie weet er nog leuke meidenfilms, die ik kan huren?

Ze moeten wel voor meiden tussen de 12 en 16 zijn. Zulk soort films ee beetje. Ik noem een voorbeeld: Princess Diaries.

JoeCabot

• 2674 berichten
  • 1780 stemmen

[schaam]Wat een vraag... Legally Blonde en Miss Congeniality vind ik wel leuk.[/schaam] Je bent trouwens al 1004 jaar oud, dus dat zal je wel al niet meer interesseren

Rujar

• 2871 berichten
  • 3816 stemmen

Mijn zusje keek vroeguh altijd keer op keer *tot grote ergenis van mij* naar de Sissi serie!

mikoz

• 11297 berichten
  • 867 stemmen

Thirteen is wel goed dan

Kanje nog wat van leren.

ellen haan

• 53 berichten
  • 29 stemmen

10 things i hate about you is wel grappig, en cocktail met tom cruise en de volgende films zijn ook echte meidenfilms

coyote ugly

dirty dancing

zel ben ik de meidenfilm leeftijd allang ontgroeid toch heb ik erg genoten van

muriels wedding ( echt heel erg leuk met abba muziek)

over een meisje uit een beetje maf gezien dat besloten heeft dat ze trouwen wil hoe dan ook.

mikey

• 27327 berichten
  • 4622 stemmen

Voor een niet-meid vind ik toevallig Dirrrrrty Dancing en Muriel's wedding best wel leuk. Kussie van Mikey!

Doom

• 8212 berichten
  • 1468 stemmen

Thirteen en Coyote Ugly zijn echt geen typisch meiden films ofzo hoor, best wel vette onzin

XfofaXX

• 566 berichten
  • 1444 stemmen

Thirteen is écht geen gezellige film. Geen aanrader in dit geval. Coyote Ugly is leuk

mikoz

• 11297 berichten
  • 867 stemmen

Tuurlijk wel alle meiden smelten weg bij Thirteen , dat vinden ze super interessant geloof mij nou maar

U-96

• 11870 berichten
  • 1681 stemmen

Save the last Dance is volgens mij echt zo'n meidenfilm. Een paar meisjes uit mijn vorige klas hadden het er altijd over.

mikey

• 27327 berichten
  • 4622 stemmen

En vroeger had je Flashdance! En uiteraard de flicks van Rob Lowe. Oxford Blues heette er eentje. Onze lerares Engels leek het (uiteraard) wel een lekker idee om die eens te draaien, totdat eentje naar een andere meid schreeuwde: Hee Es, zit je al te soppen? Haha

feanaro surion

• 5765 berichten
  • 1667 stemmen

Thirtheen is de enige film die ik echt goed vond en mijn zusje van 14 ook. Zien dus.

ellen haan

• 53 berichten
  • 29 stemmen

ONLYOU is ook zon typische meidenfilm, een beetje het assepoester verhaal. doet het altijd.

CAPIpsv

• 766 berichten
  • 619 stemmen

coyote ugly is idd een erg mooie film, maakt niet uit of het nu een meidenfilm is of niet, ik kijk er wel om

Wouter

• 18525 berichten
  • 2920 stemmen

Zoop...

Doom

• 8212 berichten
  • 1468 stemmen

U-96 schreef:

Save the last Dance is volgens mij echt zo'n meidenfilm. Een paar meisjes uit mijn vorige klas hadden het er altijd over.

WAnneer je deze van plan bent om te gaan bekijken, kijk hem dan vanavond op uuhh Net 5 geloof ik.

Om half 9!

Leno

• 5787 berichten
  • 4058 stemmen

Ik stel voor om de film niet te gaan kijken, ik werd er niet bepaald vrolijk van. Ik denk dat Serendipity een echte meidenfilm is. Ik vond 'm ook wel aardig eigenlijk..

I Know what you did last summer vind ik ook een typische meidenfilm, alleen meiden kunnen die film eng en spannend vinden.

U-96

• 11870 berichten
  • 1681 stemmen

Doom schreef:

WAnneer je deze van plan bent om te gaan bekijken, kijk hem dan vanavond op uuhh Net 5 geloof ik.

Welnee, niks voor mij.

Leno schreef:

I Know what you did last summer vind ik ook een typische meidenfilm, alleen meiden kunnen die film eng en spannend vinden.

Inderdaad.

JoeCabot

• 2674 berichten
  • 1780 stemmen

Leno schreef:

Ik denk vooral dat het mensen zijn die dit soort films nog niet doorhebben, die het spannend vinden. Dat kunnen ook jongetjes zijn. Toen ik hem een paar jaar geleden zag vond ik hem ook eng hoor

feanaro surion

• 5765 berichten
  • 1667 stemmen

Ik zag hem op een slaapfeestje van een vriend die 12 werd, vond hem verschrikkelijk eng

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

De films van Jennifer Lopez van de laatste jaren.

CAPIpsv

• 766 berichten
  • 619 stemmen

U-96 schreef:

Is natuurlijk absoluut geen meidenfilm he, heb hem vanavond voor het eerst gezien, maar ik vond het gewoon een topfilm bij uitstek, nee het is zeker geen meidenfilm.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Zal wel voornamelijk meiden aanspreken. Ik ga met Rogier mee.

CAPIpsv

• 766 berichten
  • 619 stemmen

Nou ik niet, wat versta jij dan onder meidenfilms, in deze film speelt een meid de hoofdrol, maar dat wil niet zeggen dat het alleen maar meiden aanspreekt, of gaat het jou alleen omdat er een groot deel ballet in voorkomt, en trouwens meidenfilms spreken jou dan ook wel aan, kijk maar naar jou nummer 1 in jou top 10 lijst.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Waar jij het verdaan haalt dat ik een meidenfilm definieer op een vrouwelijke hoofdrol is mij een raadsel, klinkklare onzin. Mulholland Drive een meisjesfilm? haha die kende ik nog niet. Een zoetsappig rise and fall dansfilm en veel vrouwen zien dat graag, neemt niet weg dat mannen het niks kunnen vinden.

CAPIpsv

• 766 berichten
  • 619 stemmen

jij had het erover dat save the last dance een meidenfilm was, nou dat noem ik ook klinkklare onzin.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Ik zei dat het grotendels vrouwen aansprak, heb de titel meidenfilm niet gebruikt.

Basto

• 8572 berichten
  • 6405 stemmen

Clueless!

Rujar

• 2871 berichten
  • 3816 stemmen

Notting Hill is een behoorlijke chickflick!

( ik vond hem zelf ook wel leuk )

moviefreak#1

• 14207 berichten
  • 18091 stemmen

Costa , Volle Maan , Snowfever , Liever Verliefd , The Princess Diaries , Confessions of a Teenage Drama Queen , Freaky Friday , The Lizzy McGuire Movie.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.