- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Algemeen
- Ik ben niet dood of spoorloos verdwenen
Ik ben niet dood of spoorloos verdwenen
®Tc
-
- 8212 berichten
- 1087 stemmen
Weet soms iemand waar Goldenskull uithangt? Hem al een tijde niet meer gezien?
speranza
-
- 24668 berichten
- 0 stemmen
Het is niet aan mijn aandacht ontsnapt dat de bijzonder sympathieke Josseheijmen al vanaf 22 mei 2009 niet meer on line is geweest. Haar mooie recensies heb ik altijd met plezier gelezen.
Erwinner
-
- 33715 berichten
- 3079 stemmen
niethie
-
- 7319 berichten
- 7240 stemmen
Weet soms iemand waar Goldenskull uithangt? Hem al een tijde niet meer gezien?
starbright boy (moderator films)
-
- 22398 berichten
- 5070 stemmen
Onzinpost en reactie verwijderd.
IcU
-
- 6783 berichten
- 3051 stemmen
YouTube - Michael Jackson Ghost? During CNN Larry King Interview with Jermaine Jackson
Hier is ie weer! Haha!
Jackson's geest gespot - Privé - Telegraaf.nl [24 uur Actueel, ook mobiel] [prive]
Waar slaat dit nu weer op? Er staat een Fill light in de achter grond om diepte in het shot te creeren. Daar loopt iemand even voor, neem ik aan. Je ziet ook duidelijk dat die muur is uitgelicht.
®Tc
-
- 8212 berichten
- 1087 stemmen
Ok bedankt, heb die post van hem gemist dan.
The One Ring
-
- 29974 berichten
- 4109 stemmen
Mochizuki Rokuro heeft zijn avatar verwijdert en is ook al meer dan een maand niet meer op de site geweest. Iemand enig idee wat er van hem geworden is? Was toch wel een gebruiker die ik graag volgde.
niethie
-
- 7319 berichten
- 7240 stemmen
Idem. Ik heb geen idee overgens.
Mogenlijk op vakantie (niet vreemd in deze tijd van het jaar)
kappeuter (crew films)
-
- 74672 berichten
- 5981 stemmen
Hij was inderdaad op vakantie en had even een MovieMeter afkickperiode ingelast.
Hij komt binnenkort wel weer terug.
Reservoir Dogs
-
- 1393 berichten
- 819 stemmen
Hij was inderdaad op vakantie en had even een MovieMeter afkickperiode ingelast.
Hij komt binnenkort wel weer terug.
En speedy23 ?
Erwinner
-
- 33715 berichten
- 3079 stemmen
Ik ga ook maar eens een paar weken offline, kan ik hier lekker gniffelen achter m'n PC dat men mij mist
.
Wat een heisa zeg, als iemand effe niet op de site komt. Na een aantal maanden is het veel logischer als je met dit soort vragen komt.
Reservoir Dogs
-
- 1393 berichten
- 819 stemmen
Ik ga ook maar eens een paar weken offline, kan ik hier lekker gniffelen achter m'n PC dat men mij mist

kappeuter (crew films)
-
- 74672 berichten
- 5981 stemmen
Berichten verplaatst naar De Site > Gebruikers > Vakantie
Elineloves
-
- 24071 berichten
- 3630 stemmen
Waar is Pastichio Rocker eigenlijk heen, op vakantie of houdt ie zich wat rustiger?
sinterklaas
-
- 11813 berichten
- 3316 stemmen
Kon je denk wel duidelijk zien aan die avatar die niet meer aanwezig was en dat je de naam niet meer kon aanklikken. 
jumpstylemovie
-
- 6225 berichten
- 1221 stemmen
Ik ben vanaf morgen een hele week niet online, wat niet gebruikelijk voor mij is aangezien ik normaal gesproken een paar keer per dag online kom... Nee, treur niet. Ik kom terug. En ik blijf films kijken 
jumpstylemovie
-
- 6225 berichten
- 1221 stemmen
Hihi, ik ga deze week naar ons eigen chalet in Hardenberg. Dus dat is gewoon Nederland. Maar m'n pa heeft kozijnen gemaakt voor mijn oom en daarvoor mag hij gratis het huisje in Italie huren dus daar gaan we volgend jaar heen 
sinterklaas
-
- 11813 berichten
- 3316 stemmen
Ach, plaatselijke tripjes kunnen ook leuk zijn. 
Elineloves
-
- 24071 berichten
- 3630 stemmen
Ik heb voor de 2e keer longontsteking.. net klaar met de 3e antibiotica kuur voor ontsteking aan mijn linkerlong.. gister na een doktersbezoek kreeg ik te horen dat nu hoogstwaarschijnlijk de rechterlong ontstoken is. Vandaag weer een dagje ziekenhuis gehad, bloedtesten en longonderzoeken..
Dus, de komende tijd lig ik in bed [met deze belachelijk warme temperaturen.]
(Nog) niet dood dus, maar wel sick as a dog.
Leland Palmer
-
- 23785 berichten
- 4893 stemmen
Ai, dat is vervelend. Veel sterkte toegewenst!
Film Pegasus (moderator films)
-
- 31144 berichten
- 5447 stemmen
Heel veel beterschap, kan best heel lastig zijn.