• 15.747 nieuwsartikelen
  • 177.962 films
  • 12.204 series
  • 33.972 seizoenen
  • 646.997 acteurs
  • 198.988 gebruikers
  • 9.370.982 stemmen

Ik ben niet dood of spoorloos verdwenen

zoeken in:

combi

• 20609 berichten
  • 0 stemmen

lol Don Dijk

ben er even niet, tot ik een andere computer heb, word knettergek van de traagheid hier op mm sinds 2,5 maand.

of iemand me zal missen

latersssssssssssss

sinterklaas

• 11813 berichten
  • 3316 stemmen

Ik moet even een grote boodschap doen dus ik ben even niet aanwezig op MM.

Mescaline

• 7089 berichten
  • 3220 stemmen

Als je voor 5 december maar weer terug bent

Arkadi.

• 797 berichten
  • 870 stemmen

Mah die sinterklaas hoeft van mij niet zo dus als die nooit meer komt is het ook goed.

sinterklaas

• 11813 berichten
  • 3316 stemmen

Zo ben weer terug.

wyatt earp

• 5006 berichten
  • 2629 stemmen

Lol, iedereen die gaat schijten of eten meld het eerst hier.

Edit: Ik ga even eten.

sinterklaas

• 11813 berichten
  • 3316 stemmen

Ik probeer actief te blijven op Moviemeter maar ik denk dat ik de komende tijd niet veel meer zal posten. Ben namelijk in een depressie gesukkeld.

Vind namelijk dat je op zo'n vertrouwde site als deze wel wat kwijt mag.

AHWA

• 16922 berichten
  • 1293 stemmen

Dan zou ik niet te veel op MovieMeter blijven, de sfeer is nogal giftig hier de laatste tijd. Veel bans, veel scheldpartijen en veel verwijderde berichten.

Toch sterkte ermee en hopelijk kom je er weer bovenop.

Metalfist

• 12407 berichten
  • 3964 stemmen

Veel sterkte Caz

Don Dijk

• 7079 berichten
  • 0 stemmen

Sterkte inderdaad. Depressies zuigen.

Hoop dat je in December er weer wat bovenop bent, sowieso.

In elk geval good luck, take care en trek je vooral niks aan van mensen die dit niet snappen.

Spetie

• 38871 berichten
  • 8145 stemmen

Sterkte Sinterklaas! Zoiets is nooit leuk natuurlijk.

The Oceanic Six

• 60517 berichten
  • 4107 stemmen

Sterkte jongen! Niks van anderen aantrekken die je de zwartepiet toespelen!

Nomak

• 11634 berichten
  • 0 stemmen

Oei oei, veel sterkte en hopelijk kom je er snel bovenop.

Pastichio Rocker

• 6344 berichten
  • 0 stemmen

sinterklaas schreef:

Ik probeer actief te blijven op Moviemeter maar ik denk dat ik de komende tijd niet veel meer zal posten. Ben namelijk in een depressie gesukkeld.

Vind namelijk dat je op zo'n vertrouwde site als deze wel wat kwijt mag.

Aangezien mijn vorige bericht meteen werd verwijderd door een mod met duidelijk te veel vrije tijd, zal ik het bericht wat beter proberen te formuleren:

Um, sterkte, maar...

Ik vind het een vreemde reden om je hier dan niet meer te laten zien (of je moet depressief worden van MovieMeter). Afleiding is toch juist goed voor mensen met een depressie? (ik kan er helemaal naast zitten want ik weet verder niks van depressies)

Lui (crew films)

• 3490 berichten
  • 11862 stemmen

Pastichio Rocker heeft zeker gelijk. Als je in een depressie zit is het soms juist goed om afleiding te hebben. Ik heb er zelf ook verschillende keren last van gehad en ik ben er ook voor in therapie geweest. Van mijn therapeut moest ik meer dingen gaan doen die ik leuk vond, en dat heeft zeker geholpen!

Tenzij MovieMeter de oorzaak is van je depressie, maar dat lijkt me sterk.

The Oceanic Six

• 60517 berichten
  • 4107 stemmen

Meestal krijg je een depressie toch pas in 't najaar als het koud en guur is buiten?

Iedereen heeft het denk ik wel eens, dat ie zich afvraagt waar je het toch allemaal voor doet en of het zin heeft.

Neem effe je rust en ontspan, kijk je snel weer positiever tegen 't leven aan. Tenzij je natuurlijk iets heel tragisch hebt meegemaakt.

jordybeukeboom

• 6797 berichten
  • 2423 stemmen

Sterkte Caz. Teveel achter internet zitten kan een depressie stimuleren als je weinig andere activiteiten (buitenshuis) onderneemt

kos

• 46688 berichten
  • 8845 stemmen

The Oceanic Six schreef:

Meestal krijg je een depressie toch pas in 't najaar als het koud en guur is buiten?

Een echte depressie gaat wel even wat dieper dan weer of seizoensgevoeligheid...

Don Dijk

• 7079 berichten
  • 0 stemmen

Wat je zegt Kos. Het kan juist extra depri werken, mooi weer, vrolijke mensen of meer van dat soort crap.

Materny

• 10188 berichten
  • 1026 stemmen

Kan alleen maar zeggen : Sterkte !

Het voelt klote, maar na regen komt zonneschijn. Hang in there kid!

sinterklaas

• 11813 berichten
  • 3316 stemmen

Ja, bedankt allemaal. Maar nee, het komt niet door Moviemeter. Jullie mogen het kort maar krachtige gewoon weten: Leugens, chantage, in de steek gelaten en Matennaaierij. Daar gaat het om. En dat ik weinig zal posten bedoel ik eigenlijk mee dat ik dan moeilijk mijn concentratie bij recensies schrijven over films kan houden. En ja, het is mooi weer en wil me eigenlijk gewoon vrolijk en vertrouwt voelen. Maarja, velen wolven hebben voor een schaap andere bedoelingen.

En ik denk dat ik nog een van de weinige ben op Moviemeter die zich zo op deze manier laat zien. De rest houd het maar verborgen maar als er wat met mij is mogen anderen het gerust weten.

niethie

• 7319 berichten
  • 7240 stemmen

Wat Kos en DonDijk al zeggen...

Veel sterkte toegewenst Caz en hopenlijk ben je er weer snel bovenop.

IcU

• 6783 berichten
  • 3051 stemmen

Succes Sint. Probeer er wat van te maken, want met een beetje deprie thuis zitten kom je niet ver...

606

• 23876 berichten
  • 12263 stemmen

Veel sterkte Caz

combi

• 20609 berichten
  • 0 stemmen

welkom in de grote mensenwereld.

sterkte Caz.

Walkure

• 1690 berichten
  • 0 stemmen

Sterkte Caz.

Elineloves

• 24071 berichten
  • 3630 stemmen

Sterkte ermee. Hopelijk komt 't snel goed, je bent nog zo jong.

®Tc

• 8212 berichten
  • 1087 stemmen

Depressies

Veel sterkte en doe vooral dingen die je graag doet !

soom

• 24919 berichten
  • 2751 stemmen

Sterkte Caz. Een depressie blijft je bezighouden, er zijn goede en slechtere dagen bij. En ik spreek half uit ervaring. Je moet in elk geval oppassen (al is dit wel een heel erge dooddoener) dat je niet dagenlang op de bank blijft hangen, muziek/films helpen je er echt doorheen, eventueel praten met een zielenknijper en familie..

Elineloves

• 24071 berichten
  • 3630 stemmen

Hoe weet je trouwens, dat het echt een depressie is, en niet gewoon een paar kut dagen die je hebt? Heb er niet echt verstand van, maar benoemd een arts het zo, of kun je dat ook zelf met zekerheid zeggen ; '' ik ben depressief? ''

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.