- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Algemeen
- Ik ben niet dood of spoorloos verdwenen
Ik ben niet dood of spoorloos verdwenen
RuudC
-
- 4636 berichten
- 2529 stemmen
Dit is me echt helemaal ontgaan. Wat een verschrikkelijk nieuws.. Rust zacht
IcU
-
- 6783 berichten
- 3051 stemmen
Wat een heftig en naar nieuws zeg.. Wat een rot ziekte is het toch 
Metalfist
-
- 12407 berichten
- 3964 stemmen
Weet er eigenlijk iemand iets van pippo il buffone? Sinds 8 juli niet meer online geweest, vond zijn reviews bij Italiaanse films altijd wel leuk om te lezen.
Dk2008
-
- 11166 berichten
- 788 stemmen
Ik vermoed dat hij met vakantie is. In één van zijn berichten schreef hij over het stemmen, dat hij na de vakantie op wel stemmen rekende.
Brix
-
- 19677 berichten
- 5113 stemmen
Weet er eigenlijk iemand iets van pippo il buffone? Sinds 8 juli niet meer online geweest, vond zijn reviews bij Italiaanse films altijd wel leuk om te lezen.
Een "vaste waarde" op MM.
Zijn besprekingen zijn dikwijls interessanter en vermakelijker dan de films zelf.
Hopelijk gewoon met vakantie (in Italië ?
)
606
-
- 23876 berichten
- 12263 stemmen
Deze is ook al lang niet meer geweest
mjk87 (moderator films)
-
- 14514 berichten
- 4511 stemmen
Hij is terug 
speedy23
-
- 18945 berichten
- 14043 stemmen
Eindelijk ook weer terug.
Sinds 13 februari al voor de vijfde maal opgenomen in het ziekenhuis voor die nog altijd 'hardnekkige' multiresistente E coli bacterie in de longen. In totaal al 60 ligdagen aan mijn broek gehad.
Brix
-
- 19677 berichten
- 5113 stemmen
Welkom terug speedy.
Ik had er geen idee van dat het weer zo slecht ging met je gezondheid. 
Veel beterschap verder, hopelijk hoef je niet weer het ziekenhuis in.
stinissen (crew films & series)
-
- 23437 berichten
- 76922 stemmen
Welkom terug speedy en niet meer ziek worden anders komt zwarte piet.
The Oceanic Six
-
- 60517 berichten
- 4107 stemmen
Ik zie net dat AHWA zich op 20 oktober heeft uitgeschreven 
Waarom? Te druk? Heel erg jammer.
Dying Rose
-
- 1315 berichten
- 3419 stemmen
Dat is inderdaad erg onverwachts, jammer. Ik las graag zijn meningen/berichten.
kappeuter (crew films)
-
- 74672 berichten
- 5981 stemmen
Hij heeft aangegeven dat het teveel tijd nam ten koste van z'n werk, dus daarom heeft hij zich uitgeschreven.
The Oceanic Six
-
- 60517 berichten
- 4107 stemmen
Hij heeft aangegeven dat het teveel tijd nam ten koste van z'n werk, dus daarom heeft hij zich uitgeschreven.
Spijtig. Zeker in het televisiedeel van het forum kwam ik hem vaak tegen. Ik snap dan nooit dat iemand niet gewoon mindert. Log niet elke dag in of beperk je tijd. Uitschrijven is meteen zo cru als tijd je reden is.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Niet helemaal de reden. De site herinnerde hem er ook aan wat zijn achterstand was en dat ie veel wou gaan kijken. Door afscheid te nemen van MM heeft hij die 'druk' niet meer en kan hij zijn eigen tempo aanhouden zeg maar.
606
-
- 23876 berichten
- 12263 stemmen
Is toch een beetje raar om zo te redeneren, maar ja hij moet het zelf weten.
The Oceanic Six
-
- 60517 berichten
- 4107 stemmen
Niet helemaal de reden. De site herinnerde hem er ook aan wat zijn achterstand was en dat ie veel wou gaan kijken. Door afscheid te nemen van MM heeft hij die 'druk' niet meer en kan hij zijn eigen tempo aanhouden zeg maar.
Zo raar altijd. Sowieso heeft een groep leden hier geloof ik last van ''druk'' en problemen met stemmen. Het is maar een hobbysite hoor.
Heel vreemd. En ook jammer in zijn geval.
niethie
-
- 7319 berichten
- 7243 stemmen
Wat dat betreft behoor ik ook tot die categorie. Zelfs in mijn ergste filmdips ben ik hier dagelijks blijven inloggen, snap het wel dus. Maar jammer is het wel zo, kan me geen user bedenken die ik zovaak en met zoveel berichten tegen ben gekomen in het serie topic...
Inland Rabbit
-
- 3286 berichten
- 2159 stemmen
hmm jammer, AHWA was toch wel interessant om te volgen in serie-topics. Achja
The Oceanic Six
-
- 60517 berichten
- 4107 stemmen
Wat dat betreft behoor ik ook tot die categorie. Zelfs in mijn ergste filmdips ben ik hier dagelijks blijven inloggen, snap het wel dus. Maar jammer is het wel zo, kan me geen user bedenken die ik zovaak en met zoveel berichten tegen ben gekomen in het serie topic...
Maar ik had het ook niet over inloggen. ik voel alleen geen druk om films of series te kijken dankzij MM. Dat doe ik omdat ik het leuk vind om te doen. Hoogstens dat ik wat druk voel om er iets over te typen. Als ik NW zijn uitleg lees, dan had AHWA dankzij MM druk om zijn achterstanden. Te confronterend of teveel druk ze te kijken. Kijk, dat vind ik wel vreemd.
MovieMind
-
- 6943 berichten
- 0 stemmen
Het blijft een hobby natuurlijk, jammer genoeg hebben sommige gebruikers de neiging er een deeltijd baan van te maken. En ook al begrijp ik ook niet dat sommige gebruikers het hun leven kunnen laten beinvloeden, is het wel knap dat ze (als ze het als een probleem zien) ermee kunnen stoppen.
FillumGek
-
- 8987 berichten
- 3398 stemmen
Was AHWA zijn baan niet letterlijk series kijken/recenseren?
Wel jammer.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Ondertitelen
.
Ik snap het overigens wel, ik heb ook altijd de dwangmatige behoefte om 'up to date' te zijn. Ook een gebrek aan overzicht in mijn te kijken stapel ook maar dat heb ik wel van me afgezet. Ik mag nu al blij zijn als ik uberhaupt een film/serie kan kijken.
mjk87 (moderator films)
-
- 14514 berichten
- 4511 stemmen
Ondertitelen
.
Ik snap het overigens wel, ik heb ook altijd de dwangmatige behoefte om 'up to date' te zijn. Ook een gebrek aan overzicht in mijn te kijken stapel ook maar dat heb ik wel van me afgezet. Ik mag nu al blij zijn als ik uberhaupt een film/serie kan kijken.
En al die Amerikaanse sport erbij, geen idee hoe je het voor elkaar krijgt.
Ook jammer van de avatar van AHWA met dat leuke meisje.
Dying Rose
-
- 1315 berichten
- 3419 stemmen
Haha, daarvoor heb je dit topic nog. 
Film >> Toplijsten en favorieten >> Mooiste / Leukste Actrice #2
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
En al die Amerikaanse sport erbij, geen idee hoe je het voor elkaar krijgt.
Ook jammer van de avatar van AHWA met dat leuke meisje.
Ja, Football is wel één van de grote boosdoeners dat het zo snijdt in mijn film/serie tijd.